Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 7 czerwca 2016

Cukierkowy gradient z Color Club, Hot-Hot-Hot Pants.

Witajcie ponownie :) Od wykonania ostatniego gradientu minął już jakiś czas. Zatęskniłam za tym i zrobiłam go ponownie. Szczerze, to uwielbiam je oglądać, lecz nie do końca lubię robić. Mam dobrą bazę peel-off do zabezpieczenia skórek, ale nie lubię domywać lakieru ze wszystkich szczelin, w które włazi. Niemniej jednak Hot-Hot-Hot Pants od Color Club aż się prosiło o gradient :D Uzbroiłam się w cierpliwość i oto, co ostatecznie zdziałałam:

Hello again :) Some time has passed by since I made a gradient lately. There was a day I missed it and I did this nail art one more time. Honestly, I love watching gradients, but I don't truly like making them. I have a good peel-off base polish to protect my cuticles, but I'm not a fan of removing nail polish from all these chinks around nails. Nevertheless, Hot-Hot-Hot Pants was asking for a gradient so I took all my patience and here's what I finally achieved:




Warto było! Uwielbiałam to mani za pozorną prostotę (Color Club ma nienajlepsze krycie, stąd trochę się namachałam) i słodycz oraz klasę. Ależ jestem skromna ;) Wybaczcie - nie zawsze jestem zadowolona ze swoich zdobień, ale to akurat bardzo przypadło mi do gustu :)

It was worth the cleaning! I loved this mani, looking simple (only appearances, as the Color Club has not the best opacity and I had to use many coats), sweet and classy. I'm so modest ;) Forgive me - I'm not always satisfied of my nail arts but I liked this particular one a lot :)


Sam gradient wyglądał tak:

The gradient itself was looking like this:




Ponieważ nosiłam to mani dłużej, niż zwykle, to zdążyłam nacieszyć się nim i solo, i ze stemplami z płytki Flower Power od B. Loves Plates.

I was wearing this mani for a longer time than usual, so I had enough time to enjoy the gradient solo and with the stamping (Flower Power stamping plate from B. Loves Plates).




Osobiście wolałam trochę bardziej wersję ze stemplami, choć i sam gradient miał wiele uroku. A wy, jakie macie preferencje?

Personally, I preferred this manicure with stamping a bit more; I admit the gradient itself had a lot of charm too. And you, what is your opinion?




Hot-Hot-Hot Pants ma cudowny odcień. Kiedyś wrzucę jego swatche.

Hot-Hot-Hot Pants has a gorgeous shade. I'm going to post swatches of it too some day.










82 komentarze:

  1. świetny gradient! ładnie wygląda z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałam go z kwiatkami, ale bez też mi się b. podobał :)

      Usuń
  2. Love the gradient, it looks so soft, very pretty :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful! The gentle gradient

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny gradient pod taki wzór:)
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful! I like it more with the stamping but I think if you stamped all your nails it might be too busy... I like how you only stamped two nails here :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Definitely! That's why I left some nails with no stamping - not to overwhelm the whole mani.

      Usuń
  7. Ficou muito bonito sim, gosto muito de unhas gradiente.

    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetnie wyszło :). Ja akurat nawet lubię robić gradienty :P.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie delikatne gradienty <3 dodanie stempla było świetnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny gradient :) Może być nawet solo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a pretty gradient...i love the colors that you used.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej cudne są, a ten Color Club muszę upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I actually like it without the gradient. It is a lot more elegant looking!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do you mean only one colour as a background?

      Usuń
  14. Super efekt, bardzo delikatny, mocne to go nie przyćmiły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie umiem dobrać kolorów do gradientu żebym była zadowolona:) Twoje zdobienie śliczne, chyba wolę wersję ze stemplami bo wiadomo że im więcej tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem za dużo niedobrze, ale starałam się, by nie było za dużo - lepiej chyba, że stemple nie są na wszystkich paznokciach...

      Usuń
    2. Tak, dobrze tylko na dwóch. Ostatnio staram się u siebie tak robić bo czasami mnie ponosiło :D A tak dwa akcentowana paznokcie to w sam raz żeby było ładnie ale jeszcze bez przesady:) Pisząc więcej miałam na myśli więcej technik na raz, lubię podwójne sprawy i niech się ludzie dziwią że można samej sobie cuda zmalować na paznokciach :)

      Usuń
  16. Idealnie, świetnie wyszło ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gradient is lovely) I like how it looks simple, but also delicate and cute!

    OdpowiedzUsuń
  18. Już sam gradient wygląda świetnie, a ze zdobieniem to już bosko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie wersje są urocze, ale chyba jestem zwolenniczką, jak się dużo dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdobienie :) Co prawda ja pozostawiłabym go tylko na dwóch paznokciach :) Ale to tylko moje upodobanie :) Nie lubię wzorków na kciukach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This is so pretty! The colours remind me of cotton candy ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem już jak mam komentować Twoje wzorki, bo praktycznie każdy bardzo mi się podoba :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. What a cute gradient and it looks really good with the stamping on top :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też lubię gradienty, właśnie czekam na hot hot pants :) mani śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Powinnaś być z tego kolorku zadowolona :)

      Usuń
  25. Ten CC jest przepiękny. Obie wersje wyglądają b. fajnie, ale z kwiatami bardziej wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe! Co zrobić, żeby też takie mieć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na gąbeczkę do makijażu nakładasz 2 kolory, jeden obok drugiego, i przykładasz do paznokcia - tyle warstw, aż rezultat krycia cię zadowoli. Potem jeszcze nieco mokry lakier pokrywasz bezbarwnym topem, kolory ładnie się wtedy ze sobą blendują. I hop! Stempel :)

      Usuń
  27. Kwiatki dodały mu jeszcze więcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękno! Może dla Ciebie to prosty manicure, ale według mnie i tak to jakaś magia :) Ja na zwykłych lakierach nie umiałabym czegoś takiego wyczarować :) Na hybrydach też na pewno nie, ale tam wydaje mi się to łatwiejsze i tak :) Śliczne kolorki :) Ja zdobień sobie nie robie i ogólnie raczej mało cuduję, ale to raczej z braku umiejętności :)
    Dziękuję za obserwację i z chęcią się odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Kolorki też b. mi się podobają :) Uwierz mi, że były czasy, kiedy nie umiałam w miarę poprawnie pomalować paznokci jednym kolorem! Więc ćwicz, jeśli masz ochotę ;)

      Usuń
  29. faktycznie śliczne! hehe, mam takie samo odczucie jeśli chodzi o gradienty ;) Color Club jest boski, ale niestety - problematyczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery włażące w szczeliny, grrr ;)

      Usuń
  30. Its beautiful. I loved the subtle gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love your blog and I am the follower #292 on GFC.
    I hope that you will follow me back <3
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. So beautiful, I loved their combination and the nail shape. Have a blessed day, kisses.

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie wyszedł ten gradient jest taki niepozorny, wybrałaś do niego świetnie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  34. CC ma absolutnie niesamowity kolor :) a całe mani to perfekcja - kolory, układ i dokładność wykonania ♥ cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny efekt nachodzących kolorów i te śliczne kwiatki :) Całość super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Love it, your mani looks great! Gradient nails with a black stampy on top are one of my most fav designs ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. wspaniałe! Zapraszam do siebie i do obserwacji https://pragausz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.