czwartek, 16 czerwca 2016

Colour Alike, Nail Polish, 603 So Red.

Kto lubi czerwone lakiery do paznokci - ręka  w górę (a raczej: klawiatura w ruch;) ). A kto lubi czerwone lakiery holograficzne? Ja - obydwie wersje, a wy?

Who likes red nail polishes, put your hand up in the air! (or better: use a keyboard ;) ). And who likes red holographic nail polishes? Me - both versions, and you?



marka: Colour Alike
nazwa: 603 So Red
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: rozproszone holo
pojemność, cena: 8 ml/20 zł plus koszt wysyłki
moja ocena: 8, 5/10 pkt


brand: Colour Alike
name: 603 So Red
number of coats used: 2
finish: scattered holo
amount, price: 5, 5 euro plus shipping cost
my rating: 8, 5/10 pnts





Pamiętam, jak kiedyś na Facebooku zamarzyłam na głos o czerwonym holo i o holo z dużymi drobinkami. Bardzo fajnie, że się doczekałam! Bo ten lakier ma większe drobinki, niż Colour Alike dotąd używało. Nie są tak duże, jak ma np. Zoya w lakierach Aurora czy Blaze, ale są widocznie większe i jest ich naprawdę dużo - dzięki czemu lakier pięknie połyskuje. Co prawda mam już swoje wymarzone, czerwone holo (szarpnęłam się na Lilypad), ale wymiękłam i kupiłam także ten ;P

I remember I wrote on Facebook that I wished the brand produced a red holo and about a holo with larger particles. I'm very glad it's in their offer now! Because this lacquer contains bigger holo particles than the brand had used before. They aren't as big as f. ex. Zoya contains (Blaze or Aurora etc.) but they are visibly bigger and lots of them. This nail polish shines prettily because of them. I've already had my red holo I wanted (Lilypad one), but I freaked out and bought this one too ;P


Teraz o cenie. Uważam ją za przystępną, jak na holo - one są najczęściej droższe od standardowych lakierów, np. kremowych. Aplikacja i schnięcie są w porządku. Przyjemny lakier!

Now onto the price. I think it's affordable because holos are mainly more expensive than standard ones, f. ex. creamy finish. Application and time of drying are OK. A pleasant polish!



Postanowiłam dodać temu manicure jedną ozdóbkę. Nałożyłam żółty Color Club, Macaroon Swoon, przystemplowałam maki z tulipanami z płytki Cooi 33 i pokolorowałam je czerwonym tintem (pośrodku), oraz So Red (kwiatki po bokach).

I decided to add a nail art to this manicure. I used a yellow Color Club, Macaroon Swoon, then stamped poppies with tulips (Cooi 033 stamping plate) and coloured them with a red tint (flowers in the middle) and So Red (flowers at the sides).





Na zewnątrz w słońcu/outside, in the sun:







Co sądzicie o tym lakierze?

What do you think of this nail polish?



71 komentarzy:

  1. Hmm, bardzo ładnie się prezentuje to trzeba mu przyznać ;-) Te maki bardzo ładnie wyglądają w takim otoczeniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to kolejny do colorowej wishlity dopisany ;) piękne te maki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miałam kupić tylko zielony, w końcu mam wszystkie oprócz nudziaka ;)

      Usuń
  3. No jest moc ... chyba się skusze na niego. Muszę zajrzeć do Colorowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the colour and a beautiful delicate piece of Nail Art

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdobienie.
    co do koloru jest śliczny, ale liczyłam na widoczniejszy efekt holo, a nie taki mocno rozproszony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rozproszony. Jeśli lubisz tęczę, tu jej nie znajdziesz - jest w niebieskim i zielonym; nudziaka nie mam, ale podejrzewam, że tam też będzie.

      Usuń
  6. It is a gorgeous red, and I love the accent nail so much!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, a lovely red. I'm glad you like them :)

      Usuń
  7. the accent on one nail looks cute here)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Beautiful. I like this colour. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this color! That accent nail is perfect match with it! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny. W mojej kolekcji zdecydowanie brakuje pięknego czerwonego holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! W mojej już nie ;) Mój Lilypad też jest bardziej rozproszony, niż tęczowy, ale ogólnie to dwa różne klimatem lakiery.

      Usuń
  11. Very beautiful red golografik! Bright, juicy! And with poppies chic!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny kolor :) I ten shimmer <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście kolor bardzo dobrze prezentuje się na paznokciach, ale ja nie jestem osobą, która uwielbia wyraziste kolory na paznokciach. Wolę zdecydowanie coś delikatniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  14. I love that red, and poppies are some of my favourite flowers ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. My hands are up in the air :D love red polishes, especially holo of course! This shade looks great, I really like the larger particles and the flower looks lovely, too :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasycznie, ale z fajnym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te drobinki rozmiarem coś jak w miss conduct?
    Maki super, a lakier, chyba, niestety, trzeba będzie kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sprawdziłam zdjęcia w necie, bo nie mam już Miss Conduct ;)
      Coś w tym stylu, ale nie dam sobie ręki uciąć - być może ociupinkę mniejsze ;)

      Usuń
  18. Piękny, chociaż efekt holo raczej z tych delikatniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor lakieru bardzo mi się podoba, chociaż nigdy nie miałam takiego z drobinkami. A te maczki są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne kolorki, ale do mnie by jakoś nie pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  21. No to ja podnoszę obie ręce do góry :D gdyby nie to, że mam już coś podobnego (Picture Polish O'hara) to pewnie bym się skusiła :) a zdobienie jak zwykle świetnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A combinação ficou toda linda..amei o anelar.


    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny, chociaż wiem, że ja bym go nie nosiła, bo nie lubię u siebie czerwieni ;) A co do ceny, to uważam, że 20zł za lakier to tak ok. Chociaż kiedyś nie zapłaciłabym tyle, ale wtedy nie pracowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ktoś nie pracuje, wiadomo - zwykle trudniej z kasą ;) No, chyba że się urodzi w bogatej rodzinie ;)

      Usuń
  24. te maki są mega.... ja chce takie na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  25. I absolutely love red holographics, I think they're beautiful.
    You created a very pretty mani with your red :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, there's something special in these red holos!

      Usuń
  26. Uwielbiam maki, nie wiem czemu jeszcze ich nie miałam na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wonderful accent nail and I like the shimmer of the nail polish!

    OdpowiedzUsuń
  28. loved how you matched your accent nails with the stunning red polish ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubię czerwonych paznokci u mnie, holo bym pewnie zniosła ale raczej nie dla mnie :) Ładnie wygląda, aż dziwne że nie mam nic z colour alike jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny jest! Muszę się w końcu zebrać i poklikać to, co podoba mi się z colorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gorgeous polish! The particles really do make it special :) I love the stamping too!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor czerwony jest bardzo ładny a dodatek pazurka z makami to już w ogóle świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki, dziewczyny!/Thanks, girls!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor <3 Miałam ten lakier tylko niebieski i też wyglądał bosko. Zwłaszcza w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Za czerwonymi jakoś nie szaleję, ale u kogoś mi się podobają ♥ Ten kolor jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh wow! This is so pretty! That red is gorgeous too!

    OdpowiedzUsuń
  37. I prefer smaller holo particles but it's a nice colour!

    OdpowiedzUsuń