wtorek, 14 czerwca 2016

Color Club, Soft As Cashmere w splatter manicure.

Dziś przed wami kleksowe manicure. Są różne metody uzyskania takiego efektu: jedna z nich to dmuchanie w słomkę zanurzoną od dołu w lakierze. Nigdy nie robiłam, bo nie chcę aż tak 'sztachać się' chemikaliami, ale komu to nie przeszkadza, robi to z najczęściej świetnym efektem. Ja - bardziej lightowo, wykorzystałam wzorek z płytki MoYou London, The Pro XL 07, stemplując go podwójnie: raz normalnie, a raz do góry nogami.

Today a splatter mani in the front of you. There are a few methods to achieve such an effect: one of them is blowing into the straw covered with a nail polish at the bottom of it. I've never done it as I don't want to inhale all these chemicals so much, but who doesn't care, often achieves a great result. I did it in a lighter way; just stamped a pattern from MoYou London stamping plate, The Pro XL 07, and I did it twice: the first time in a usual way and the second time - upside down.




Lakier bazowy to Color Club.

The base nail polish is Color Club.



marka: Color Club
nazwa: Soft As Cashmere
ilość użytych warstw: 2 grubsze
wykończenie: crelly; kremowo-żelowe
pojemność, cena: 15 ml/17 zł plus koszt wysyłki
moja ocena: 7/10 pkt


brand: Color Club
name: Soft As Cashmere
number of coats: 2 thicker ones
finish: crelly
amount, price: 15 ml/17 zloty plus shipping cost from Poland
my rating: 7/10 pnts


Lakier schnie w ok. 15 minut, aplikacja bez większych problemów. Jego odcień jest taki "sweterkowy". Myślałam, że będzie typowo militarny, ale w moim odbiorze jest bardziej ciepły, z delikatnym żółtawym tonem. Dostałam go jako gratis od marki i przyznam, że spodobał mi się na paznokciach o wiele bardziej niż w buteleczce (wygląda przytulnie!), ale raczej się go pozbędę ze względu na skład. Producent podaje, że jest wolny od DBP, formaldehydu i toluenu, a dystrybutor podaje, że są. Zgłupiałam. Jestem przecież alergiczką.

 This nail polish is dry in about 15 minutes, application without significant problems. The shade is sweater-like. I thought it would be more military in its tone but in my opinion it's warmer, with a subtle addition of yellow. I got it for free from the brand distributor and I admit I like it on my nails much more than in the bottle - looks cosy. I think I'm going to get rid of it though because of its ingredients. The producer claims it's free from DBP, formaldehyde and tolouene and the distributor claims they are there. I'm confused. And I'm allergic.





Wg producenta lakier jest the Big 4 Free (jest kamfora). Zapach lakieru jest dość mocny.

According to the producer, this nail polish is the Big 4 Free (there's camphor). The smell of this polish is quite strong.






Więcej fotek zdobienia:

More photos of the nail art:








Użyte lakiery do stempli to Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Sunshine i B. a Juicy Tangerine.

The stamping polishes I used are: Colour Alike/B. Loves Plates, B. a sunshine and B. a Juicy Tangerine.


I jeszcze coś: w najbliższych tygodniach szykuje mi się mały sajgon. Prawdopodobnie będę mieć zabieg chirurgiczny, przypuszczalnie nie bardzo poważny, ale bolesny; a także bliska osoba z rodziny - operację. Może się zdarzyć, że będę rzadziej komentować na waszych blogach przez ten czas. Zrobię, co w mojej mocy, ale sami rozumiecie. Mam zaplanowane posty, więc na pewno coś się ukaże, ale tempo może się trochę zwolnić. Samo życie :)

And something more: I probably will have less time in the next few weeks. I'm going to have a surgery, not a very serious one, but still. Besides a person from my close family will be operated. It may happen that I will be commenting more rarely on your blogs during this time. I'll do what I can but you understand. I have some posts planned, so there surely something new will appear, but I guess I'd have to slow the blogging down for that time. Life :)


A to manicure to właściwie taki splatter - paintball ;)

And this manicure is actually such a splatter - paintball ;)



55 komentarzy:

  1. Te plamy kolorów wyglądają świetnie :) Bardzo mi się podobają :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne mani, super dobrane kolory!
    i wszystkiego dobrego w związku z zabiegiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, podobały mi się te kolory razem, chyba nigdy tak nie zestawiałam.
      Chyba nie powinnam dziękować :D

      Usuń
  3. Oby wszystko się udało i przebiegło szybko, to najważniejsze :). Co do kleksów, to podobają mi się, ale metoda ze słomką nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak - szybko, w miarę bezboleśnie i bez powikłań, oby, w obydwu przypadkach.
      Metoda ze słomką też nie dla mnie!

      Usuń
  4. I like this kind of nail art, the combination you did was amazing. Have a blessed day, kisses.

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad, thank you and same to you :)

      Usuń
  5. Trzymaj się :) A mani robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę trzymać za Was kciuki!
    Śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  7. To będę trzymać kciuki za operacje:) Ja też nie jestem przekonana do tego mani z użyciem słomki. Boje się wyjdzie ze mnie ukryta blondi i w końcu zamiast dmuchnąć to wciągnę to albo sama nie wiem. Raz próbowałam i moim zdaniem ciężko trochę uzyskać to co się chce. Fajnie to wygląda na instagramie jak dziewczyny wycinają tylko idealne próby i wklejają w filmik :D a życie to nie instagram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje kciuki też się przydadzą :D No - jakby się wciągnęło, nie byłoby wesoło ;) Nie wiem jak ty, ale ja bywam roztrzepana ;) Z Insta święta prawda!

      Usuń
  8. Great idea to stamp twice for a less messy splatter effect! Hope your surgery goes well... Take care! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh I really like the splatter nails...so pretty and love the colors that you used :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm not quite sure about the colour combination, but I really like the pattern ♥
    Wish you all the best for your surgery! Hope it goes well.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I actually liked the combo! It's kind of different than I usually do ;)

      Usuń
  11. I like this happy and beautiful mani a lot!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło sprawnie i bezboleśnie.
    A stempelki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak często malujesz paznokcie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy w tygodniu, a zwykle przez 2 dni w tygodniu nie noszę lakieru wcale.

      Usuń
  14. Looks cool and I adore such shades) I wonder, how would it looks with some purple drops!

    OdpowiedzUsuń
  15. Plucie lakierami też nie dla mnie, ale kleksy z płytki to zupełnie co innego ;) powodzenia i trzymam kciuki, żeby jeśli już zabieg okaże się konieczny nie był jednak bolesny (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafię na jakieś super-ekstra znieczulenie :D

      Usuń
  16. Pomysłowe zdobienie, o "pluciu" przez słomkę czytałam ale doczyścić potem to wszystko to chyba nie dla mnie. A co do zabiegu i bardziej poważnej operacji to trzymam mocno kciuki, wszystko będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega podoba mi się ten efekt z kleksami ♥ Ale ja również nie zdecydowałabym się na takie 'sztachanie' przez słomkę ;D



    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  18. This is really pretty and fun! The colours you used remind me of autumn :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, maybe because of the grey and stamping in colours of autumn leaves.

      Usuń
  19. I think you chose some great colours for the splats :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy i oryginalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny szary lakier:) ale i z ciapkami też:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi dear Aneta! Hope all the best for your surgery, a big hug!
    And of course, I like this super colourful manicure!

    OdpowiedzUsuń
  23. To trzymaj się dzielnie ! A mani b. mi się podoba - te kolorowe kleksy wyglądają tak pozytywnie (mimo smutnej bazy) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ta baza bardziej jesienna niż wiosenna, trzeba jej było coś dodać kolorowego ;) Czasem lubię ponosić szary, ale raczej rzadko.

      Usuń
  24. Ale numer z tym CC - w koncu ma dobry czy zly sklad? Kolor nie moj. Trzymam kciuki za Ciebie i osobe z rodziny - oby wszystko poszlo szybko i bezbolesnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład? Tego nie wie nikt :D
      Chyba zależy, czy się pokierujemy producentem, czy dystrybutorem. Mam taki numer z jeszcze jednym Color Club.

      Usuń
  25. Pazurki śliczne a co do zabiegów to życzę powodzenia no i trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Super gorgeous abstract mani! Looooooveee it! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny efekt końcowy!


    P.S. Powodzenia i dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały efekt, bardzo cozy i sweterkowy, no i bez sztachania się!
    Mam nadzieję że w obu przypadkach wszystko będzie jak najlepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Taki kolorek jak w przytulnym, ciepłym sweterku ;)

      Usuń
  29. I love this color combination for the splats :)
    I wish you the best for the surgery!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wygląda to zdobienie! Pomysłowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo staranne zdobienia :) P.S. Trzymam mocno kciuki, żebyś szybko wróciła do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. This nail art is so fun! Love your retro color as well!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdrowia dla Ciebie i bliskiej! Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało.
    Co do lakieru, to może napisz @ do producenta? W końcu on wie najlepiej i może rozwieje Twoje wątpliwości. Zdobienie jest urocze, bardzo mi się podoba :)

    PS. No coś Ty, nie chcesz sztachać się lakierami? Każda z nas to robi, w końcu to uzależnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Uzyskałaś bardzo ciekawy efekt końcowy :) Niby zwykłe ciapki ale mega nam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń