Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 3 czerwca 2016

Color Club, Macaroon Swoon i kwiatki vintage.

Czy lubicie klimaty retro? Stare filmy, modę, programy TV, samochody, cokolwiek? Czy jesteście bardziej za nowoczesnością? Jeśli o mnie chodzi, lubię i to, i to. A dzisiejsze manicure miało w moim odbiorze właśnie taki 'starszy' klimat.

Do you like retro? Old movies, fashion styles invented in the past, TV programmes, cars, whatever? Or are you more for modern designs? I like both. Today's manicure had this retro vibe to it.





Jako lakier bazowy posłużył mi żółty 'makaronik' od Color Club:

I used a 'macaroon' yellow as a base nail polish:





marka: Color Club
nazwa: Macaroon Swoon
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: 7 ml/ok. 12, 5 zł (lakier pochodzi z zestawu miniaturek)
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Color Club
nazwa: Macaroon Swoon
finish: glossy
number of coats: 3
price, amount: about 3 euro/a bottle (this nail polish comes from a set from miniatures)
my rating: 7/10 pnts


Skład wszystkich czterech lakierów mini z tej kolekcji (Paris in Love) wygląda tak:

The list of ingredients of all four nail polishes from this collection looks like this:



Odcień mega mi się podoba. Formuła - mniej, ponieważ lakier ten mógłby się lepiej samopoziomować. Czasu schnięcia nie sprawdzałam: spieszyło mi się, więc nałożyłam przyspieszacz wysychania (widzicie go też na zdjęciach).

I think the shade is gorgeous. Formula - less, because this nail polish should self-level better. I didn't check out the time of drying: I was in a hurry, so I used a drying fastener (you'll see it in photos too).





Wracając do zdobienia: przystemplowałam kwiaty z płytki B. Loves Plates, Flower Power i pokolorowałam je tintami. Te cieniowane kwiatki z fioletem przypominają mi bratki.


Coming back to the nail art: I stamped a pattern from B. Loves Plates, Flower Power stamping plate and coloured flowers with tints. These gradient flowers with purple remind me of pansies! 














59 komentarzy:

  1. Kolor lakieru jest cudowny! Od dawna się na taki czaję :D. Piękny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też b. mi się podoba ten odcień, toteż wybaczam mu poziomowanie się :D

      Usuń
  2. I super love this result, it's so gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  3. The base color is cute. I love retro theme. I dont know how you colored the stamping but its beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. With tints and a brush. I don't like doing decals.

      Usuń
  4. bardzo ładny kolor bazowy :) a kwiatki wyglądają ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten żółtek to chyba mój ulubiony żółtek pod względem odcienia :)

      Usuń
  5. aaaaa śliczne są, uwielbiam kwiaty w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  6. What a lovely design! I like both retro and modern :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mi się podobają Twoje zdobienia i tym razem jest tak samo :). Choć za klimatami retro średnio przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten "makaronik" szkoda, że nakłada się problematycznie. Super zdobienie, ta płytka już tyle czasu za mną chodzi, w końcu muszę się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale odcień ma boski! I można to jako-tako wyrównać topem.
      Ta płytka ma moim zdaniem najfajniejsze wzorki z płytek BLP, ale to moje subiektywne zdanie, bo kocham wzorki kwiatowe!

      Usuń
  9. Piękne kwiatki/bratki :) A tło pod nimi niebanalne (większość zdobień kończy się na białej bazie). Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Truly gorgeous! I am loving it! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. extra to wygląda! Uwielbiam Twoje prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ótima inspiração, ficaram lindas.

    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, prześliczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszły! Kojarzą mi się ze starą tapetą ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie z taką odpadającą ze ścian ;D

      Usuń
  15. Piękne wykonanie i pomysł! Mnie czasem też nachodzi na klimaty retro old -schoolowe, szczególnie jak widzę staroświeckie opakowanie kosmetyku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię retro opakowania kosmetyków.

      Usuń
  16. Śliczne mani:) Jak stara filiżanka :D Ja retro lubię, np opakowania TheBalm są ładne, stare naczynia też, ale w innych sferach raczej wolę nowoczesne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania czy naczynia też lubię, ale źle bym się czuła w mieszkaniu całkowicie stylizowanym na stare.

      Usuń
  17. Szczerze nie słyszałam o tym lakierze, ale bd ładny efekt :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie wygląda ze stemplami.

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your stamping nail arts, really nice. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się kolor bazowy, jest delikatny, dlatego pozostaje w delikatnym kontraście z tymi kwiatkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boski jest ten odcień, taki żółty w sam raz, nie 'maślany' ;)

      Usuń
  21. Śliczne są :)
    marrstyle.blogspot.com zaparszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie pomalowane ;) choć nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na początku myślałam, że makaronik ze względu na kolor :D Wiem, że się powtarzam, ale uwielbiam Twoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is so pretty, I love the colours! I absolutely adore all things retro ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  25. It's a nice color! I think I have this one but haven't used it yet. Yellows usually don't apply well I guess :( I love the way you coloured in the stamping with tints :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I znów te tinty. Kiedy ja się na nie pokuszę, bo bardzo mi się podoba ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne to retro :D a nazwa CC jeszcze lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.