czwartek, 30 czerwca 2016

Cienki pędzelek do malowania precyzyjnych wzorów od Born Pretty.

 Witajcie, moi drodzy :) Dziś zrecenzuję pędzelek do malowania ręcznego, jaki dostałam od Born Pretty Store. Zobaczcie, jakie manicure zrobiłam z jego użyciem:


Hello, my readers :) Today I'm going to review a brush for freehand painting I got from Born Pretty Store. Take a look at the mani I did with the brush:




Mam nadzieję, że dało się rozpoznać, co to jest. Truskawki :D

I hope you were able to recognize what it was to be. Strawberries :D


Pędzelek dociera zapakowany w plastikowe opakowanie. Ma dwa zabezpieczenia: przezroczystą i metalową zatyczkę.

The brush arrives in a plastic box. It has two protections: a clear, plastic cap and a metal one.




Właśnie czegoś takiego szukałam. Większość pędzelków, które do tej pory miałam, były pomalowane na trzonkach jakąś farbką, która złaziła przy kontakcie ze zmywaczem, brudząc mi ręce. Były za grube, a włosie za długie. Przycinałam je sama, ale zawsze chciałam mieć coś bardziej profesjonalnego, cienkiego i krótkiego. Tutaj włosie ma 0, 5 cm długości, jest cienki czubek. Sprzęcik jest spoko :)


I've been searching for such a thing. Most of the brushes I've had so far were painted with some paint on their handles; when I accidentally touched the handle with a remover, the paint was removed, of course - and my hands were stained. Besides those brushes were too thick and the hair was too long. I sometimes cut those brushes thinner and shorter but I've always wanted to have something more professional. Here the hair is 0, 5 cm long and has a thin tip. This is a pleasant and really useful thing :)




Ozdobne kamyczki wewnątrz:

Decorative stones inside:



Całość wygląda jak długopis:

The whole looks like a ballpoint pen:




Wracamy do zdobienia. Kiedy przybyła paczka, akurat miałam 'gołe' holo na paznokciach, więc dodałam mu truskawki. Wszystko namalowałam właśnie tym pędzelkiem.

Now onto the nail art. I had a green holo on my nails, when the package arrived, so I added some strawberries to it. All was painted with the Born Pretty brush. 





Lubię go za poręczność: malowanie prawie jak długopisem.

I like that it's so handy: it's almost like painting with a ballpoint pen.








Pędzelek możecie znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik.

You can find the brush in the shop's offer here: click.


Ponadto użyłam/I also used:





Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)






64 komentarze:

  1. Mam ten pędzelek z Alie, faktycznie jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, właśnie taki maluszek by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a cool brush and I love the nail art you did with it ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jestem z niego zadowolona. Te za długie to masakra, wyginają się zawsze, gdy nie trzeba ;)

      Usuń
  5. I love your strawberries - really beautiful mani - and a cool brush indeed!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thankies! And you paint professionally so I'm glad you like this brush too.

      Usuń
  6. Your design is so lovely, and the brush looks great, love the sparklies!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszły te truskaweczki. Lubię kamyczki w różnego typu sondach czy pędzelkach. Sama jednak ba nie umiałabym się tym posługiwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że nici z malowania ręcznego, dopóki nie zaczęłam próbować. Easy level, ale grunt, że coś tam próbuję ;)

      Usuń
  8. ojej jaki śliczny :P a truskaweczki cudo:P a zwłaszcza ten zielony bazowy kolorek :P cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony to holo Village V od Colour Alike :)

      Usuń
  9. Poprosze takie paznokcie, są świetne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. No moja droga... super. Ja sie nawet nie zabieram za ręczne malunki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty masz fach malarski w rękach:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki precyzyjny pędzelek bardzo by mi się przydał, ślicznie truskaweczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To chyba najlepszy, jaki do tej pory miałam.

      Usuń
  13. The strawberry came out so cute. Loved the base color. The brush looks very useful for detail work :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze truskawki :) Myślałam, że tylko ja się brudzę pędzelkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty. Ja notorycznie. Na fioletowo :D

      Usuń
  15. Steep thin brush! Very nice to get strawberries!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie ci te truskaweczki wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałam wstąpić z rewizytą, ale nie wiem dlaczego, strona mi się nie otwiera...

      Usuń
  17. Gdy pierwszy raz rzuciłam okiem, pomyślałam, że to arbuzy a nie truskawki :D Brawo ja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ;) też mam cienkie pędzelki ale jeszcze nie potrafię malować nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! szkoda, ze ja tak nie umiem! :P melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. so cool nails! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  21. Truskawy <3 Smakowite zdobienie ;-)
    Fajnie prezentuje się ten pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten pędzelek się nie źle sprawił, bo wzór jest super precyzyjny i taki letni!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie słodkie truskaweczki, pędzelek dobrze się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  24. So beautiful, love the base green :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow great mani! Perfect painting :-D <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne truskaweczki wyszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aw how cute! The brush looks perfect for detailed nail art :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te truskawki! I jakie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. This is so cute, I've been obsessed with strawberries lately!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdobienie. Apetyczne truskawki a pędzelek nie dość, że praktyczny to ślicznie wygląda z tymi kryształkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki bajerek, ale w sumie dodaje uroku :)

      Usuń
  31. Nice strawberries! I think the mani is really cute :) yeah I want to try nicer brushes too sometimes

    OdpowiedzUsuń