wtorek, 21 czerwca 2016

Aztec nails z Essence, The Gel, 26 brazil jungle.

Na dziś przygotowałam post z takimi oto minimalistycznie zdobionymi paznokciami:

I've prepared an entry for today with such minimalistic painted nails:





Wzorki namalowałam ręcznie, a lakierem bazowym jest pewne Essence :)

I painted these patterns with a brush and the base nail polish is one Essence :)



marka Essence
kolekcja: The Gel, 26 brazil jungle
ilość warstw: 2
wykończenie: żelowe, błyszczące
pojemność, cena: ok. 8 zł/8 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Essence
collection: The Gel, 26 brazil jungle
number of coats: 2
finish: gelly, glossy
price, amount: almost 2 euros/8 ml
my rating: 8/10 pnts


ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).




Odcień na moich zdjęciach jest ciut jaśniejszy niż w rzeczywistości, ale na stronie Essence jest zbyt ciemny. To bardzo ładna zieleń, taki groszek wpadający nieco w neon. Lakier wysechł szybko, ok. 10 minut i już można było doczyszczać skórki, a potem zdobić. Nie dorobiłam się też żadnych wgnieceń. Ogólnie bardzo lubię tę kolekcję Essence!

The shade is slightly lighter in my photos than in reality, but it's too dark on Essence's site. It's a very nice green, kind of pea-like, but close to neon. This nail polish was dry fast, about 10 minutes and I was able to clean my cuticles and paint. I didn't get any indentations. In general, I like this collection by Essence a lot!


A tu takie tam azteckie rysuneczki ;) Powiem wam, że rysunki ręczne geometryczne należą do najtrudniejszych dla mnie do zrobienia. Co myślicie, jak wyszło?

And there are some Aztec patterns. These geometric hand paintings are one of the most difficult for me, I'm telling you! What do you think, how does they look like?








73 komentarze:

  1. kolor lakieru świetny, a rysunki wyszły bardzo ładne :) super zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ta zieleń też mi się b. podoba, łatwo się ją nosi.

      Usuń
  2. Bardzo ładny dodatek do tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne minimalistyczne zdobienie. W ogóle nie widać, że ręcznie malowane, bo równiusieńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze sobie wypatrzę niedoróbki, ale dzięki :D

      Usuń
  4. What a cool enamel name to refer to my country! The color of it is beautiful, I love the little details. Have a blessed day, kisses!

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think Brasil is one of the most interesting countries in the world.

      Usuń
  5. Sama w to nie umiem uwierzyć, ale podoba mi się ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślałam, że to naklejki. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za zielenią na paznokciach nie przepadam, ale ta limonka wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie Ci to wyszło! :) Podoba mi się! Jestem pod wrażeniem Twego talentu do zdobień :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię tę serię Essence, ale tego odcienia nie mam :P. Co do wzorków, to moim zdaniem, wyszły bardzo fajnie i w pierwszej chwili nie domyśliłam się, że są malowane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Great job on the Aztec design aneta :) I like how you kept it simple with just a strip on the sides

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier na paznokciach wygląda jak hybryda :D Zdobienie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks very lovely, I like the bright green and the contrast with the black pattern :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że to stemple :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kolor, w sumie nie wiem czy bym taki nosiła solo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. I think it looks awesome, I really envy your freehand skills :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely, as summer grass! I don't wear green shades, but this one looks adorable!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj zielony to raczej nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the shade and simple stamping ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  19. zielony ciekawy choć nigdy nie miałam takiego odcienia na szponach:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely Green! I also think those designs are very difficult to hand paint, but you did it wonderfully!
    Nati | Polished Polyglot

    OdpowiedzUsuń
  21. The green shade is so fantastic and I like the design you made here!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek przyjemny, a rysunki podobają mi się naprawdę bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo śliczny odcień zieleni:) Uwielbiam lakiery, jeden z kosmetyków którego jest u mnie najwięcej:) Chociaż rzadko co maluje :D
    Idealnie wyszły Ci te azjatyckie wzorki, ja to bym od razu zepsuła:D Nie mam cierpliwości :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przełamiesz i spróbujesz coś namalować? ;) Choćby wykałaczką :)

      Usuń
  25. That's a gorgeous shade of green and cute design :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne wzroki i podoba mi się ten kontrast pomiędzy kolorem bazowym a wzorkiem. Poza tym lubię miętowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też myślałam, że to naklejki!!! Bardzo podziwiam Twoje zdolności, ja bym tak nie umiała :-)
    Kolor sam w sobie bardzo fajny, mogłabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  28. oj tak dla mnie geometryczne wzorki to już level hard :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś ta zieleń mi nie leży, ale z wzorkami daje rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. I actually love such a minimalist manicure!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja z kolei nie przepadam za takimi kolorami na paznokciach, ale estetyka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie ręcznie malowane to rewelacja te wzorki

    OdpowiedzUsuń
  33. Są najtrudniejsze, bo wszystko musi być równo, a w przypadku kwiatków zawsze można jakiś listek domalować, czy coś ;) Zdobienie bardzo mi się podoba, uroczy jest ten lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pretty green and nice mani :-)

    OdpowiedzUsuń