niedziela, 22 maja 2016

Tie dye.

Moje pierwsze podejście do zdobienia typu tie dye przed wami :)

My first attempt to do a tie dye manicure in the front of you :)





A najlepszy numer, to że mam tylko jedno zdjęcie. Robiłam to mani jakiś czas temu i ocalało tylko to :)

Surprisingly, I have only one photo of this one. I did this mani some time ago and only one was saved :)






Macie ochotę na namalowanie czegoś podobnego? Mnie zachciało się jakiegoś ciucha z podobnym wzorem.

Would you like to paint something similar? I'd like to have garment with a similar pattern.

52 komentarze:

  1. Podoba mi się ten wzór ale w moim otoczeniu pewnie bym go nie zniosła :D Dobrze że ocalało chociaż to jedno zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczopląs ;) Tak, w sumie dobrze. Wahałam się, czy je wrzucać, bo raz, że jedno, dwa, że nie jestem zadowolona z tego zdobienia :D Ale kolorki mi się podobały, a przecież każdej z nas zdarzają się zdobienia nieidealne. Tak jest prawdziwie.

      Usuń
  2. fajne zdobienie :) nie wiedziałam, że tak się nazywa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To słowo chyba zawsze już będzie kojarzyć mi się z Dżoaną Krupą :D

      Usuń
  4. nawet nie wiedziałam, że jest takie zdobienie :D wow :D fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It reminds me of my youth where tie-dye was so popular - I did a lot of it back then :D
    It's a beautiful mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I remember my cousins doing it in the 80's, on T-shirts, not on nails :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Shades were something I liked the most here :D

      Usuń
  7. Super pomysł, takie energetyczne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love how bright and cheerful this mani is :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. I love it. I have been meaning to try this at some point, but haven't gotten around to it yet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I guess I'm going to see it on your nails some day ;)

      Usuń
  10. Very pretty! You did it beautifully! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! I wasn't 100% satisfied though...

      Usuń
  11. Wygląda bardzo ładnie, często podziwiam takie zdobienia na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! I like it. It looks so nice. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie lubię mani w tym stylu :( super!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wygląda! efekt niesamowity! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że ocalało :D Zakręcona schiza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. It has a hippie touch and I like it very much!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie ten wzorek :) Jak sie go robi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawia się pionowe kreseczki obok siebie na kształt ślimaczków, zaczynałam od środka na zewnątrz.

      Usuń
  18. This is absolutely gorgeous! You did an amazing job! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it and you freehand a lot :)

      Usuń
  19. bardzo fajne paznokcie :)
    Dodaje blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie wakacyjne, kolorowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, this one's so fun and colourful :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł ;) takie wesołe kręciołki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Really nice aneta! I love the colours you used :)

    OdpowiedzUsuń
  25. http://www.thirtysecondstomarsstore.com/products/mars-tie-dye-onesie-jared-leto

    a tu na Jaredzie Leto ;)
    https://www.google.pl/search?q=jared+leto+onesie&client=firefox-b&tbm=isch&imgil=kkXMDbR75lINYM%253A%253Bqdb6l3jxwcPrcM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.scoopnest.com%25252Fuser%25252FEsquireUK%25252F691999087961444352&source=iu&pf=m&fir=kkXMDbR75lINYM%253A%252Cqdb6l3jxwcPrcM%252C_&usg=__1JTTIYIL0nQjdS6s_iNT7Ec3T6g%3D&biw=1280&bih=874&ved=0ahUKEwid8pjhu_PMAhVlDZoKHcMgDbUQyjcILQ&ei=Ra5EV927B-Wa6ATDwbSoCw#imgrc=oULeEg3yUughSM%3A

    OdpowiedzUsuń