Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 7 maja 2016

Tęczowo z Blueberry 04.

Na dziś przyszykowałam dla was posta z -częściowo- tęczowym manicure. Najpierw pomalowałam paznokcie na biało, a następnie rozcieńczonymi farbkami akrylowymi pokryłam paznokcie mniej więcej pół na pół dwoma różnymi kolorami (nierównomiernie, był to efekt zamierzony). Pożyczyłam odcienie od tęczy ;) - czytajcie: tęcza była moją inspiracją. Na to stemple: wzorek z płytki Blueberry 04 i bezbarwny top coat.


I've prepared a post with partially rainbow-like manicure. At first I painted my nails in white and then I watered some acrylic nail paints. I covered my nails with them more or less two colours in a half. My intention were these blurred and not straight lines. I borrowed shades from a rainbow ;) (that means the rainbow was my inspiration). The final part was stamping with a pattern coming from Blueberry 04 stamping plate and using a clear top coat to protect the mani. 





Do tej pory używałam farbek Stanger, ale brakowało mi kilku odcieni w zestawie, więc dokupiłam farbki Oumaxi i to właśnie je widzicie jako tło.

I've used Stanger acrylics so far, but there was lack of a few shades in my set, so I bought Oumaxi acrylics too and you can see Oumaxi ones as a background.









56 komentarzy:

  1. Prześlicznie :) Pomysł z tęczą jest świetny a stemple idealnie go uzupełniają :) Ja na farbkach się nie znam, kupiłam jakieś w lidlu takie duże, a potem były małe tubki i chyba zrobiłam błąd i było czekać na te mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh, I love everything about it!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne paznokcie, miłej soboty 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kolorowo! super wyglądają z tym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhhh! So so beautiful! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł na zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! I love the rainbow colors with the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pomysłowe mani ;)! Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the intense colors underneath the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :) !! wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudo! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne! Uwielbiam tęczowe mani!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne :D piękne, nasycone kolory! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Tęcza to jest to! Fajnie przechodzą te kolorki. Mój faworyt to fiolet z niebieskim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Przyjrzałam się, ale chyba nie mam faworyta... :O Na pewno nie Jamajka ;D

      Usuń
  15. Muszę kupić jakieś farbki akrylowe, bo w moich nie ma wszystkich kolorów, a daru do ich mieszania nie mam ;)
    Bardzo podoba mi się Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno czasem jest wygodniej bez mieszania ;)

      Usuń
  16. Wyszły ci pięknie chociaż ja nie lubię aż tyle kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy w czym innym dobrze się czuje ;)

      Usuń
  17. Świetny pomysł z tą tęczą przechodzącą przez wszystkie paznokcie! Efekt wyszedł naprawdę piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne! świetne przejścia kolorów i jaki blask :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, idealne na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super bazę wybrałaś pod ten wzór ! Wypróbowałam już trzy wzory z tej płytki, ale jeszcze tego nosiłam go na paznokciach ; przyjdzie i kolej na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wybrałam jako ostatni z dużych, jakoś najmniej przykuwał moją uwagę, a ostatecznie okazał się jednym z najfajniejszych :D

      Usuń
  21. Wow! Cóż za kolorowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne tło pod stemple. Kolorowo, tęczowo i mega pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great gradient! Really love this mani!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie trochę za kolorowo, ale wygląda pięknie - ciężko oderwać wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super tęczowe przejścia :D Bardzo nam się podobają wraz z tymi wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie, uwielbiam takie tęczowe zdobienia <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Whaaaaaat! I adore what you did with the base rainbow!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.