wtorek, 24 maja 2016

Sinful Colors, Mesmerize + Colour Alike/B. Loves Plates, Holo Top 2.0.

Jak się wam podoba manicure z poniższego zdjęcia? (najpierw napisałam 'menicure', a potem poprawiłam błąd. Faceci w mojej głowie :D Przede wszystkim moi dwaj :D)


How do you like the manicure from the photo below? (I've written 'menicure' but corrected the error. Men in my head. My two men mostly :D)




Do zrobienia tego 'menicure' użyłam czterech lakierów, jeśli wliczyć holo top w całość. Nie, wróć, pięć. Baza to piąty.

I used four nail polishes, a clear top coat included. No, go back, five. Base coat is the fifth one.


Najpierw pomalowałam paznokcie bazą, potem lakierem Sinful Colors, Mesmerize. Piękny odcień, krycie to dwie warstwy.

At first I painted my nails with a base coat, then with Sinful Colors, Mesmerize. It's a beautiful shade, opaque in 2 coats.




Potem sięgnęłam po holo top coat. Jest to nowa, ulepszona wersja. W tej poprzedniej drobinki holo spadały na dno i lakier wyraźnie się rozwarstwiał. W ulepszonej wersji drobinki są zawieszone w lakierze i nic się nie rozdziela.

Then I took a holo top coat. This is a new, improved version. In the previous one the holo particles were going at the bottom and that nail polish kept separating in two coats. The new version is better: holo particles are suspended in the clear polish and nothing separates.



marka: Colour Alike + B. Loves Plates
nazwa: Holo Top Coat 2.0
wykończenie: holograficzne (w bezbarwnej bazie)
pojemność, cena: 8 ml/18 zł
moja ocena: 8, 5/10 pkt

brand: Colour Alike + B. Loves Plates
name: Holo Top Coat 2.0
finish: holographic (in a clear nail polish base)
price, amount: 5 euro/8 ml
my rating: 8, 5/10 pnts





Co mi się w tym topie podoba, to łatwe, równomierne nakładanie. Pojawiło się też coś na kształt subtelnego tęczowego efektu, co cieszy mnie niezmiernie - choć na zdjęciach nie chciało wyjść, niestety. Efekt jest pośredni między tęczowym a rozproszonym.


What I like in this topper is an easy painting with an equal amount of particles on nails. There's also something like a subtle rainbow effect here and I'm glad to see it; it didn't want to be caught in photos, unfortunately. The effect is inbetween scattered and rainbow one.




Postanowiłam dodać jeszcze coś. Wybór padł na płytkę Y024 i kropkowo-paskowy wzorek. Efekt mi się spodobał. Miałam wrażenie, że patrzę na:
1. nakrapianą tkaninę
2. śnieg na niebie
3. białe odłamki czegoś krążące w kosmosie.

A wy, którą wersję wybieracie? Może macie odmienne skojarzenia, z chęcią je poznam.


I decided to add something more. I chose Y024 stamping plate and such a dotty-line pattern. I liked the effect, because I had an impression I was looking at:
1. a dotty fabric
2. snow in the sky
3.white pieces of something circulating in the cosmic space.

And you, which version do you choose? Or maybe you have different associations, I'd gladly read about them.












58 komentarzy:

  1. Kosmiczne :-D podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie będę miała tak długich pazurków :D Podoba mi się ten drobinkowy lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być i menicure ;) Mi się kojarzą z jakąś tkaniną:) I nie wiedziałam że ten holo top miał jakąś inną wersję:D Ja mam taką co opisujesz:) I tak zawsze nim poroluje żeby był na pewno wymieszany ale nie sprawiał problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wersję kupioną w 2014 r, on się wtedy inaczej nazywał, B. a... coś tam, teraz jest Holo Top 2.0. We wcześniejszej wersji trzeba było mocno wstrząsać, bo drobinki były na dnie.

      Usuń
  4. Piękne pazurki! :)
    Chciałabym tak długie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Com o top coat holo já estava lindo demais.
    Lindo tom de azul.

    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzy mi się z kosmosem! ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba najbardziej też, ale miałam kiedyś spódnicę w dość podobny wzorek :)

      Usuń
  7. Istny kosmos a w nim małe latające cosie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I choose version 2, closely followed of 1 and 3 LOL
    Love it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne holo od Colour Alike, jestem nim zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet sam się pięknie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten wzór stempla! bardzo oryginalnie wyszło :) chociaż już sama baza z holo topem jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt na 3cim zdjęciu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolorki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  14. I prefer it with the stamping :) it reminds me of snow falling too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And we have such a sunny warm weather here :)

      Usuń
  15. To me it really looks like a snowy night. I love it!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne paznokcie. Chciałabym mieć takie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wersja kolor + holo top bardzo mi się podoba, z tym "śniegiem" już troszkę mniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg I LOVE LOVE LOVE this mani, I think it's one of my favourites! Still drooling :'D I think I have to do something like this now, too :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Go ahead and do a similar mani :) Thanks a lot :)

      Usuń
  19. Jak dla mnie to śnieg padający nocą :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sam lakier bazowy ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje pierwsze skojarzenie to skrzydło egzotycznego ptaka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. This is so pretty! I think it looks a bit like snow :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt końcowy świetny, naprawdę bardzo mi się podoba :) Coś się dzieje, ale nie jest to przesadzony efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. That is beautiful! I also bought that holo topper and like it a lot :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi to przypomina materiał jakiejś sukienki, chociaż skojarzenia z kosmosem i śniegiem też są trafne :)
    Całość wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie miałam kiedyś spódnicę do kostek o podobnym wzorze :)

      Usuń
  27. Great combination of polishes and patterns!

    OdpowiedzUsuń
  28. omg! Cudowne! świetny jest ten Holo Top z Colour Alike! Wygląda naprawdę kosmicznie z użyciem tego fioletu (a może granatu? :) !

    OdpowiedzUsuń
  29. Gorgeous effect with the holo top coat!

    OdpowiedzUsuń
  30. Really really gorgeous! Love the tiny dots!

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się ten Holo Top Coat 2.0, z drobnymi perłowymi drobinkami. a sam kolor też b fajny.

    OdpowiedzUsuń