Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 2 maja 2016

Płytka Qgirl-017 z Born Pretty.

Kolejna recenzja produktu z Born Pretty Store! Tym razem będzie to kolekcja Qgirl i dość nietypowa płytka, o którą poprosiłam głównie ze względu na wzorek typu 'odręczne maziaje' ;) Połączyłam ten wzorek z innym, kwiatowym, z płytki BPL-029 (na niebiesko) i Blueberry 04 (róże). Oto, co powstało:


Another review of a Born Pretty Store stamping plate! This time it's Qgirl collection and an interesting plate I asked for, mainly because of this big doodle pattern. I combined this pattern with another one, flowery, from BPL-029 plate (I used blue colour) and a Blueberry stamping plate one (roses). Take a look at what I've created:





Proste, ale podobało mi się :)

Simple and I liked it :)


Płytka (oznaczona jako Qgirl-017) dociera zabezpieczona niebieską folią. Uważajcie, brzegi są dość ostre. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

The stamping plate, named Qgirl-017, is protected with a blue foil you should remove before use. Watch out - the edges are quite sharp. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 





Możecie znaleźć ją w ofercie sklepu tutaj: klik.

You can find the plate in the shop's offer here: click.



Jeśli jesteście ciekawe wymiarów, to: ten a'la odręczne pismo/maziaje, ma na długość ok. 3, 2 cm, a szerokość w najwęższym miejscu na samym dole ok. 1, 5 cm. Wzorki na końcówki paznokci mają na długość ok. 2, 2 cm, jeden jest krótszy, ok. 1, 7 cm. Poza tym są literki i coś jakby chmurki.

If you want to know sizes of these patterns, this one a'la handwriting/doodles is 3, 2 cm long and 1, 5 cm wide (in the most narrow place). The patterns aimed for tips are 2, 2 cm long and one is shorter, about 1, 7 cm. Besides there are letters and something like clouds.






Poniżej poszalałam z filtrem ;)

I had fun with a filter below ;)




I kilka ujęć makro:

And a few macro shots:





Do zrobienia mani użyłam również/I also used:

Golden Rose, Express Dry, 09; ColourAlike + B., B. a Blue Ocean; Kind of Black S; Golden Rose, Prodigy Gel, clear.


Macie tę płytkę? Co o niej sądzicie?

Have you got this stamping plate? What do you think about it?


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)





51 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wykonałaś, w ogóle podziwiam zawsze Twoją precyzję, dokładność :)
    Płytka fajna, tylko zastanawia mnie po co na niej 3 napisy QA Qgirl? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzam sie :-)

      Paznokcie sliczne! Tez bym chciala takie miec ^^ U mnie niestety tez skorki okropne a nie chce ich calkiem obcinac :-/ ehhh..

      Usuń
    2. Hehe, pojęcia nie mam, po co te trzy napisy. Jeden starczy, jako nazwa płytki, a reszta jest zbędna.
      Dzięki wam obu :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba! Śliczna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sękju :) Taka... konturowa. Dziś ściągnęłam od ciebie pomysł na mani z chevronową taśmą :)

      Usuń
  3. Ten "pisany" wzorek wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne, delikatne i dziewczęce mani :) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks great, I love big doodles as well. I need to do more double stamping as well, it's cool!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the blue flowers with the doodle pattern :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, blaszka ma ciekawe wzory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyobraź sobie, że dzisiaj trafiłam na to zdobienie na we♥it, patrzę w opis, a to Twoje! Śliczne jest ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tej strony nie znam, teraz dopiero sprawdziłam, co to ;D

      Usuń
  10. Wcale nie dziwię się, że skusiły Cię te maziaje - wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, ale śliczny efekt! Też takie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może bym sobie takich nie zrobiła,ale mimo tego pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie, subtelnie i romantycznie - bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this doodle pattern, it looks great on your nails :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow wygląda to extra. Ja kiedyś zamówiłam sobie płytkę ale kompletnie mi nie wyszło więc ja wyrzuciłam hehe, zabrakło mi cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie :) Podobają mi się mani z pismem, przydałaby mi się jakaś płytka z takim wzorem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. It's one of my favourite of stamped mani by you! Love it! <3 You are perfect in every way here...the colours, the design, the stamping...everything seems gelled beautifully!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Really? I'm glad to know it! Thanks a lot :)

      Usuń
  18. Ta róża bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paznokcie z pismem przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczneee i jak zwykle bardzo staranne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Very neat looking stamping and a lovely outcome!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne wzory ma tą plytka :-) pięknie je polaczylas :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne paznokcie, bardzo podobają mi się blaszki jednak nie trafiam ostatnio na wzory, które na prawdę wpadły by mi w oko :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama płytka mnie nie zachwyca, nie kupiłabym. W sumie ma dwa wzorki jako takie ; ten który masz na paznokciach i bardzo fajnie wygląda i ten drugi duży z kwiatkami

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny, taki delikatny i dziewczęcy;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrałaś jedyny ładny zworek z tej płytki. Całość mani wyszła Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki majstersztyk xD Dbałość o szczegóły powala na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  28. I love how you've double stamped with the doodle as base :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka fajna płytka, maziaje faktycznie przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.