poniedziałek, 16 maja 2016

Piwonie vintage z Barry M.

Wciąż czasem nachodzi mnie, by namalować coś ręcznie. Chyba dobrze, bo będziecie mieć odmianę od stempli ;) Ale wolnego od kwiatów - nie ;D Dzisiejsze manicure naprawdę przypadło mi do gustu!  Dobrze się w nim czułam. Namalowane kwiatki skojarzyły mi się z piwoniami, stąd tytuł posta.


I'm still in the mood for a freehand nail art from time to time. I suppose that's good because you will have a turn-up for stamping ;) But you won't have a vacation from flowers, no no ;D Today's mani was one of these I regretted to remove so that means I really liked it! It was in my comfort zone :) The flowers I painted remind me of peonies.





Jako koloru bazowego użyłam...

As a base colour I used...


marka: Barry M
kolekcja: Nail Paint
nazwa: Fuchsia
ilość warstw: 3
wykończenie: błyszczące, blisko mu do crelly
pojemność, cena: 10 ml/ok. 14 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Barry M
collection: Nail Paint
name: Fuchsia
number of coats: 3
finish: glossy, close to crelly
amount, price: 10 ml/about 3 euro
my rating: 7, 5/10 pnts

BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID / NEOPENTYL GLYCOL / TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, N-BUTYL ALCOHOL, STYRENE/ ACRYLATES COPOLYMER, BENZOPHENONE-1, SILICA, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, POLYVINYL BUTYRAL [+/- MICA, CI77891, CI77742, CI77510, CI77499, CI77491, CI77266, CI77007, CI77000, CI74260, CI74160, CI47005, CI19140, CI15880, CI15850, CI11680, CI77820, TIN OXIDE] 


Lakier ten został wypuszczony na rynek jakieś kilka lat temu. Kolor ma ładny ( fuksja lekko, acz zauważalnie wpada w fiolet), czas schnięcia w porządku (ok. 15 min. i lakier jest dobrze podeschnięty). Niestety musiałam użyć trzech warstw, by nie było widać prześwitujących końcówek paznokci.

This nail polish was released on the market a few years ago. It has a lovely shade (the fuchsia has a touch of purple, a bit, but it's noticeable). Drying time is OK (about 15 minutes and the polish was almost completely dry). Unfortunately I had to use three coats to cover tips of my nails well.





Teraz fotki z efektem końcowym:

Now the final effect:










Jesteście na tak, czy nie?

Are you for or against this mani?

62 komentarze:

  1. Ślicznie namalowałaś te piwonie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor lakieru podkładowego bardzo, bardzo ładny :), ale same kwiatki genialnie zrobione! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor bazy też mi się podoba, ale z kwiatkami jest specyficzny klimat :)

      Usuń
  3. Mam coraz większą ochotę na robienie sobie takich zdobień

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te kwiatki Ci wyszły :) Faktycznie bardzo przypominają piwonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. And one of my favourite flowers too, I often like peony perfumes!

      Usuń
  6. Śliczne:) Kolor barry m też super:) Ja też mam teraz kwiatki tylko poszłam w szarość tak z okazji wiosny:D Kompletnie ignoruje to jakie kolory pasują do danej pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna raz ze słońcem, raz z deszczem, więc i szarawo bywa ;) Też nie zwracam uwagi i np. noszę neon zimą ;)

      Usuń
  7. Que gracinha..quanta delicadeza..amei.

    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  8. I love that Fuchsia - and the nail art you created is wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne! piękne kolory a cieniowanie kwiatków sprawia, że wyglądają jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ręcznie malowane kwiaty na paznokciach! te są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. This looks adorable, I can totally understand why you didn't want to remove it :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem na tak!
    Jak zobaczyłam te paznokcie myślałam że mają naklejki, a Ty to namalowałaś!!!! Extra! Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomyliłaś z naklejkami ;D

      Usuń
  13. kolor już sam w sobie bardzo mi się podoba, kwiatki już nawet zbędne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor też mi się b. podoba, ale lakieromaniaczka ma to do siebie, że zwykle czymś zdobi :) No, chyba, że to holo, albo piasek, wówczas może zostawić bez ozdóbek ;)

      Usuń
  14. Piękne! Uwielbiam kwiaty na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tworzysz cudeńka kochana, piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie na tak! Wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiatki pięknie zmalowane! Zdobienie cudne! Kolor bazowy kupił mnie totalnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też, w ogóle lubię takie odcienie.

      Usuń
  18. Oh wow, that looks so amazing!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor, piękny wzorek:) Jednak trzy warstwy aby zakryć płytkę to już sporo i czasu i pracy :) Więc nie dla mnie, ale kolor boski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie Ci takie malowanki wychodzą ;) ja już nie mam na to nerw , ani czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że jeszcze pamiętam to twoje jesienne zdobienie z kasztankami w skorupach? :)

      Usuń
  21. Really cute aneta! I love the freehand peonies :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany jakie fajne. Kiedyś dawno temu podobnie namalowałam kwiaty 💐 Mam nadzieję, że się nie pogniewasz jeśli zgapię od Ciebie zdobienie 😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj, każdy czasem coś spostrzeże ;)

      Usuń
  23. Bardzo lubię lakiery Barry M, moja kolekcja ciągle się powiększa:) Zdobienie śliczne, bardzo dziewczęce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barry M miewa dość często takie nieoczywiste odcienie, dzięki temu jest ciekawy :)

      Usuń
  24. Są prześlicznę !
    Chciałabym tutorial jak robiłaś wszystko po kolei :)
    Zapraszam do mnie http://opowiadaniamery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing. The flowers turned out beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zarówno z kwiatami, jak i solo manicure prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyszło! I sam w sobie ten Barry M. ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. This is such a pretty mani! I love roses :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Very classy, girly and chique. Well done!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny motyw :) Takie pazurki mogłybyśmy nosić z przyjemnością ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. My favorite flowers on your nails! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Definitely one of my favourites too :)

      Usuń
  32. This is a perfect nail art for this period of time. Looks fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  33. That base is stunning! Beautiful peonies :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie trzy razy tak :D Bardzo mi się podobają te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń