Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 20 maja 2016

Kolorowy tatuaż z płytką hehe006.

Przy dzisiejszym mani trochę się napracowałam: wzorek z płytki hehe006 jest pełen drobnych detali!

I've been working quite hard with today's mani: the pattern from hehe006 stamping plate is full of tiny details!





Całość skojarzyła mi się z kolorowym tatuażem, jako, że lakier bazowy jest taki bardziej cielisty.

The whole lot brought a colourful tattoo to my mind, because the base colour is nude, more or less.



Do kolorowania użyłam i samodzielnie robionych tintów, i lakierów do paznokci. Nie robiłam naklejek: kolorowałam bezpośrednio na paznokciach.

I used self-made tints and some nail polishes for filling these gaps. I didn't do nail stickers, but I was colouring the patterns directly on my nails.




Całość taka orientalna, prawda?

The whole looks oriental, do you agree?


Użyłam sporo lakierów. Bazowego Golden Rose, Wow! 04 zabrakło na zdjęciu, umknął mi gdzieś w całej gromadzie lakierów do obfotografowania.

I used a lot of polishes. There isn't the base colour, Golden Rose, Wow! nr 04, in this photo; I forgot about it with the whole bunch of nail polishes to photograph.




Użyty wzór to ten po lewej od góry.

I used the up pattern on the left.



63 komentarze:

  1. Jak zawsze zachwycam się pięknym manicure! Szablony mają niesamowity wzór, przez co ciekawie prezentuje się na paznokciach. Ja kupiłam płytkę ze wzorami ciekawe jak mi wyjdzie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będzie post z manicure, jeśli wyjdzie? ;)

      Usuń
  2. jeju, co za cuda!!!Uwielbiam Twoje posty z paznokciami! Rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wyglądają te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi za mną ta płytka już od jakiegoś czasu, muszę w końcu ją wrzucić do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita:D Przepiękne:) Nie powiedziałabym patrząc na wzorek na płytce że ma w sobie taki potencjał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki *szczerzy zęby* ;D Sama byłam zaskoczona ;) Lubię tę płytkę.

      Usuń
  6. Super, jestem pod wrażeniem jak równo pokolorowałaś wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd mam okulary, szaleję ;) A serio, mam okulary ale kolorowałam bez nich, więc jestem zadowolona :D

      Usuń
  7. Pięknie zmalowane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne, ja nie miałabym tyle cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci nauczą cierpliwości każdego ;) No, prawie ;)

      Usuń
  9. The details on this mani are amazing! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's very nice to read, thank you :)

      Usuń
  10. OMG - I'm speechless, this is so gorgeous <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Really gorgeous aneta! I need to get around to making some tints!

    OdpowiedzUsuń
  12. That is really awesome, what a great job you did! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam kolorowanie takich malutkich elementów na paznokciach, masz chyba niewyczerpane pokłady cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakąś tam cierpliwość mam, ale czy niewyczerpaną, trudno powiedzieć :D Dzięki :)

      Usuń
  14. Oh I thought it was a nail sticker. You did an outstanding job! Love it! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. perfekcyjnie, co więcej mogę powiedzieć? przepiękne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę kiedyś zainestować w taką płytkę

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurde... chce tak malować paznokcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam twoje pazurki !!! Płytka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne mani. Kolory genialnie dobrane. Twoje tinty są chyba lepsze od moich.. może złe lakiery wybrałam do ich stworzenia lub za mało koloru mam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie dodawałam do nich lakieru, tylko tusz z długopisów.

      Usuń
  20. Ale pięknie dobrałaś wszystko, cudowne

    OdpowiedzUsuń
  21. To taka hard wersja kolorowanki dla dorosłych xD Ekstra efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great work :D ! At first I also thought these were nail stickers or decals :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you took it for a decal mani :D

      Usuń
  23. Oj dawno się nie bawiłam w kolorowanie. U Ciebie tyle się tu dzieje :) Cała mozaika :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdobienie. lubię wzory z tej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Misterna robota pokolorować wszystkie 10 paznokci. Ale efekt wart poświęconego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten efekt jest wart każdej minuty spędzonej na kolorowaniu ♥ cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie pazurki bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. You filled those tiny gaps so well!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam kunszt, bo choć sama nie zdecydowałabym się na tak wzorzyste pazurki, to jednak zarówno sam wzór jak i wykonanie jest godne podziwu. SUPER!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.