sobota, 28 maja 2016

Kolorowy misz-masz z MoYou London.

Wzorek z kropkami, który wam dziś pokazuję, pochodzi z płytki MoYou London, The Pro XL 07. Nie wiedziałam, z której strony do niego podejść, więc trochę się naczekał. Kiedy wreszcie po niego sięgnęłam, wyszło kolorowo, pstrokato, ogólnie kojarzy mi się to z latami 70-tymi. Na palcu serdecznym mam dla odmiany coś spokojniejszego, również z tej płytki ;)


The dotty pattern I'm showing you today comes from the Pro XL 07 stamping plate by MoYou London. I didn't know what to do with this pattern so it was waiting for some time. When finally I decided to use it, the mani came out colourful, motley, all in all it brings 70's to my mind. I have something calmer on my ring finger, for a change - this pattern comes from the same stamping plate.






Orgia kolorów ;)

An orgy of colours ;)



Lakierem bazowym jest tu Essence, Colour&Go, Candy Love. Poza tym moje tinty, Models Own, Toxic Apple oraz tradycyjnie bezbarwny Prodigy Gel.

The base colour here is Essence, Colour&Go, Candy Love. Besides there are my tints and Models Own, Toxic Apple, plus a traditional GR top coat.


62 komentarze:

  1. I love this colorful and dotty mani - a lot!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, lubię takie kolorowe pazurki, przyciągają uwagę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem jak Ty to robisz, że jak tylko tu wchodzę od razu się zachwycam :) Co kolejne wzorki to ciekawsze, a staranności mogłyby się od Ciebie uczyć kosmetyczki w Warszawie (serio! ostatnio byłam na hybrydach i chyba już lepiej sama bym sobie je zrobiła :/)
    A pazurki idealne na gorące, letnie dni i imprezę na plaży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dzięki za miłe słowa! Hybrydy bym ci nie zrobiła, bo nigdy nie robiłam, ale pewnie nauczyłabym się i poradziła sobie ;)

      Usuń
  4. podziwiam Twój talent! Przecudne robisz te pazurki. Musisz mieć do nich cierpliwość :D :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję :) Mam cierpliwość, zwykle mnie to relaksuje. Ale prawa ręka jest zwykle w wersji uproszczonej - mniej zdobień.

      Usuń
  5. Ojej! Małe dzieło sztuki :) przepiękne zdobienie i jak koleżanka wyżej... Podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropkowy wzór jest mega i to jak go uzyłaś strasznie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolorowo :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ornament w stylu orientalnym :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Fajnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa niby różne wzory ale bardzo ciekawie się skomponowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ten różowy pazurek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice design, I like it ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowe te kolorowanki tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  14. I am normally not into dotticire manicure but I have to say I am in love with this one. Its different unique :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's great you have made an exception!

      Usuń
  15. Bardzo pozytywne :-) Lubię takie kolorowe mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdobienie i fajny kolor bazowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten kolor; jeszcze nie było jego recenzji i zdjęć solo, kiedyś pewnie nadrobię ;)

      Usuń
  17. Urzekłaś mnie tym mani !!! Jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba robię się już nudna, że każde Twoje zdobienie mi się podoba :D Ale tak jest, robisz wszystko bardzo dokładnie, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne i ciekawe Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. "Orgia kolorów" mega podoba mi się to określenie. A samo mani świetne i bardzo energetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam, że zawsze tak misternie pomalujesz te pazurki, mi to się nie chce takich skomplikowanych rzeczy robić :D a jak już chce to rzadko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty, widuję u ciebie skomplikowane rzeczy i to często; masz super pomysły!

      Usuń
  22. Another beautiful stamping! I need to get into stamping myself :D

    OdpowiedzUsuń
  23. This looks georgeous, you coloured it perfectly! Great job, darling :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie zdobisz paznokcie - ja mam do tego dwie lewe ręce.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful! I love the colors you used :) great job colouring in the stamping too

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG, this is stunning. The accent nail is perfect for this design and the colors work extremely good together!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne.Długo schodzi takie zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle upraszczam drugą rękę, więc ciut ponad godzina.

      Usuń