Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 31 maja 2016

Golden Rose, Eyeshadow Pencil, nr 304 + Alterra, Żel do zębów dla dzieci malina BIO.

Przygotowałam dwie recenzje na dziś: jedna z kolorówką, druga z ekologiczną pastą do zębów dla dzieci.

 Najpierw pokażę wam kredkę do powiek od Golden Rose. Kupiłam ją za około 10 zł. Dawno nie miałam nic z ich kosmetyków do makijażu i naszło mnie na nią właśnie. Jasnoróżowa, lekkoperłowa, w odcieniu wyglądającym subtelnie i naturalnie na powiece.


 I've prepared two reviews for today: one of an eye pencil by Golden Rose, and another - about an eco toothpaste for children. I haven't had anything from Golden Rose cosmetics, other than nail polishes, for a long time and I thought about this pencil, so here it is. It's light pink, slightly pearly, it looks subtle and natural on my eyelids. I paid about 10 zloty for this one.







Pojedyncza kreska:

One line:



Tu możecie poczytać sobie, jakie są składniki:

Here you can read the list of ingredients:




Widzę wśród nich np. silikon, syntetyczny wosk, konserwant, masło shea, oczywiście barwniki.

I see a silicone among them, synthetic wax, a preservative, shea butter, dyes of course.


Kredka jest z tych grubszych, musiałam sprawić sobie do niej większą temperówkę ;) Jedna warstwa pozostawia delikatną, różową kreskę, dlatego, żeby efekt był bardziej widoczny, dawałam dwie. Zależy, co kto lubi; jeśli jesteście fankami makijażu typu 'brak makijażu', ta jedna kreska będzie w sam raz. Jeśli chodzi o to, ile kreska się trzyma, to kwestia indywidualna. Z moich powiek większość makijaży szybko znika, choć jest parę wyjątków. Kredka dostaje 7/10 pkt, ale raczej nie kupiłabym ponownie.

The pencil is of these wider ones. One coat leaves a subtle, pink line, that's why I used two to make it more visible. It all depends on what you like, so if you're fans of a 'no make-up' make up, this one line will be enough. When it comes to the lasting time, it's an individual case. Most of eyeshadows and pencils don't last long on my lids, there are a few exceptions though. This pencil gets 7/10 points, and I guess I wouldn't buy it again.


Teraz jako ciekawostka, pasta do zębów dla dzieci. Jeśli któraś z czytelniczek/któryś z czytelników ma dziecko, może się tym kosmetykiem zainteresuje. Ja czasem również używam tej pasty, nie tylko mój syn (ponieważ kosmetyk ten ma obniżoną zawartość fluoru).

Now a curiosity, a toothpaste for children. If a reader has a child, maybe will become interested in this product. I use this toothpaste from time to time too, not only my son. Why? Because this one has a lower amount of fluoride.





Pasta kosztuje 6 zł za 75 ml. 

This toothpaste contains 75 ml and costs 6 zloty.



 Co ciekawe, w składzie zupełnie brak jest spieniaczy! Żadnych SLSów ani zamienników, nic. I spokojnie można umyć tą pastą zęby. Przyzwyczajeni do piany myślimy, że piana ciec z paszcz musi i inaczej się nie da, ale się da. Poza tym, prócz alkoholu benzylowego rzeczy do zaakceptowania. Smak jest taki truskawkowo-malinowo-średnio pyszny (trochę czuć ostrzejszy posmak, być może alkoholowy), kolor mocno czerwony, półprzezroczysty. Pasta może trochę szczypać w język. Tania i u nas się sprawdza :)

What's interesting, there's lack of foam makers here! No SLSs or others. And you can really clean your teeth. We are used to foam and think we can't clean teeth without it, yet we can. Besides all ingredients are acceptable, except benzyl alcohol. The taste is strawberry-raspberry, not so delicious (a sharp aftertaste, perhaps an alcohol one), the colour is red, half clear. This toothpaste can cause stinging of tongues a bit. It's cheap and it works well for us though :)




Znacie któryś z tych kosmetyków?

Do you know any of the cosmetics I've mentioned?

44 komentarze:

  1. They eyeliner looks really cute, I love the shade! I've only heard of Golden Rose but its not easy to come by here in Holland xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I see :) The brand has cheap nail polishes of a very good quality!

      Usuń
  2. Nie znam tych kosmetyków ale wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie produkty w kredkach dlatego coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastę widzę pierwszy raz :) lubię szminki GR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś jedną ich szminkę, ale chyba trafił mi się jakiś stary egzemplarz, bo miała zjełczały zapach. Matowe szminki od nich mi się podobają :)

      Usuń
  5. Mnie zainteresował żel do zębów dla dzieci, jednak myślałam że on jest bez fluoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównałam zawartość fluoru z moją obecną pastą od Sante i ta dla dzieci ma o ponad połowę mniejszą. Zawsze to jakaś alternatywa... bo całkiem bez fluoru już raczej nie używam, zęby mi się chyba przyzwyczaiły do niego.

      Usuń
  6. No, I don't know any of these products ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za cieniami w tej formie, choć myślę, że przy użyciu tego można zmalować naprawdę ładny dzienny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ogólnie wolę inne (paletkowe).

      Usuń
  8. Nie widziałam jeszcze pasty do zebów z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kredka wygląda ciekawie, GR ma czasem fajne kosmetyki, nie tylko lakiery ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę polecić ich brokatowe eyelinery, są świetne!

      Usuń
  10. Beautiful pencil. I like their matte lip pencils

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma Alterra ma mnóstwo ciekawych produktów jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor kredki jest fajny
    jestem ciekawa jak się prezentuje na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie pokażę swojej krechy po tym, jak naoglądałam się spektakularnych i profesjonalnych makijaży w sieci :D

      Usuń
  13. Ja kupuję dla córci pastę Elmex ; jakoś nie mogę się przekonać do innych past

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fluoryzację robiło się w szkołach właśnie Elmexem.

      Usuń
  14. These sound nice, I love the eyeshadow pencil shade ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. The eye pencil is a nice soft pink :) I've never heard of that toothpaste brand before

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi dear Aneta! What a pretty eyeliner here, you can also use it as a base for a coloured eyeshadow line! Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey dear, lastly I'm quite busy at work and I have had to travel... I hope to have more time this week for blogging, I miss this a lot! Smuack!

      Usuń
  17. Love such shades, as your pencil got!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam niestety, nie testowałam ani tej kredki ani pasty. Pasta ma świetną szate graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzieci zwracają na to uwagę :) Mój syn jest starszy, niż wskazania wiekowe do tej pasty, ale chętniej sięgnie po nią, niż np. Laverę dla dzieci, która nie ma takiego zachęcającego rysunku.

      Usuń
  19. Z GR uwielbiam kredki do ust :) teraz wypuścili mnóstwo nowości - jest w czym wybierać :P

    OdpowiedzUsuń
  20. I would love to try eye pencils like this one, it looks really cool!

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to pomadka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. The eyeshadow pencil sounds nice!
    Have you tried doing your own toothpaste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My husband tried but I disliked its taste, he did it too salty ;)

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.