sobota, 14 maja 2016

Golden Rose, Color Expert nr 68 w tasiemkowym manicure + Color Expert nr 55.

Hej :)

Czasem nie ma czasu na bardzo wymyślne manicure, więc przypomniałam sobie manicure Belgijskiej, super w swej prostocie i jak ona sięgnęłam po chevronową tasiemkę. Swoją drogą był to pierwszy raz, kiedy tasiemka posłużyła mi do ozdoby, a nie do oderwania jej tuż po namalowaniu jakiegoś elementu - jako linijka ;)


Hey :)

There's sometimes no time for a fancy mani, so I recalled Belgijska mani, great in its simplicity, so I took a chevron tape. It was the first time I used as a piece of decoration, not as a ruler to tear it off right after painting, but an element of a nail art.




Lakier, jakiego użyłam do tego zdobienia, to ciemny teal od Golden Rose.

The nail polish I used for this mani is a dark teal produced by Golden Rose.



kolekcja: Color Expert
numer: 68
ilość warstw: 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 10, 2 ml/ok. 6 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

collection: Color Expert
number: 68
number of coats I used: 2
finish: glossy
amount, price: 10, 2 ml/about 6 zl
my rating: 7, 5/10 pnts

skład/ingredients: butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, styrene/acrylates copolymer, n-butyl alcohol, silica, benzophenone-1, trimethylpentanediyl dibenzoate, polyvinyl butyral



Żadnych skarg :) Łatwe rozprowadzanie, akuratna konsystencja, dobre krycie, schnięcie.

No complaints :) Easy painting, very good consistency, good opacity and drying time.





Oczywiście użyłam bezbarwnego topu, by tasiemki się trzymały.

Of course, I used a clear top coat to make these chevrons stay in one place.





Syn przyniósł do domu mlecz, to wykorzystałam go do zdjęcia. Może zwykła roślinka, ale ładna przecież :)

My son brought a dandelion so I used it for this photo. Maybe it's a common plant but lovely :)




Pokażę wam jeszcze lakier Golden Rose w podobnej tonacji, lecz jaśniejszy:

I'm going to show you another Golden Rose, similar shade, but lighter one:



marka: Golden Rose
kolekcja: Color Expert
numer: 55
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena, pojemność: ok. 7 zł/10, 2 ml
moja ocena: 7,5/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Color Expert
number: 55
number of coats: 2
finish: glossy
price, amount: about 7 zloty/10, 2 ml
my rating: 7,5/10 pnts


Najkrótsza recenzja na świecie: bardzo dobra formuła i krycie, schnięcie ok. 15 min. Jest mocno napigmentowany, więc brudzi skórki. Za tę cenę wart zakupu.

The shortest review in the world: very good formula and opacity. Drying time in about 15 minutes. This polish is highly pigmented, so it stains cuticles. It's worth buying for that price nevertheless.




43 komentarze:

  1. Kurde, sama nie wiem, który odcień jest ładniejszy :P Uwielbiam lakiery w takiej tonacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jaśniejszy lakier podoba mi się więcej ;) czekam na te chevronowe tasiemki od bps ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej ten pierwszy. W rzeczywistości jest ładniejszy, teal, ten drugi to bardziej zieleń.

      Usuń
  3. Bardziej podoba mi się lakier w nr 68, który zaprezentowałaś w pierwszej kolejności. Ślicznie pomalowane pazurki, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też - ale ten drugi też może być :) Dzięki!

      Usuń
  4. złoto idealnie pasuje do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muito bonito esse tom de verde.
    Gosto assim, mais escuro.

    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno z wzorkiem jak i bez kolor nam sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z wzorkiem iście królewski wzór;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. To takie manicure, które uda się każdemu :) Niby minimalizm, ale z tym złotym błyskiem nie do końca :)

      Usuń
  9. Kolor super, lubię takie odcienie:) Tasiemka dodaje mu uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne lakiery, już chciałam myśleć o zakupie ale w sumie mam lakiery w takich kolorach :D Zdobienie fajnie, właśnie wydawało mi się jakieś znajome :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor, z tymi tasiemkami super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Both shades look great, so nice and creamy!
    I also really like the chevron decoration, it fits the polish very well.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful manicure, the base color is so... Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Długo trzymały się te tasiemki? Mi zwykle odpadają już kolejnego dnia, nawet pokryte grubą warstwą topu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mani nosiłam przez 1 dzień. Nie urwały mi się, ale w paru miejscach przebiły się spod topu i haczyły.

      Usuń
  15. CE 68 jest w mich tonach :)) śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love that gold stripe in the middle! Very elegant!

    OdpowiedzUsuń
  17. Omg, how beautiful it looks like! Love golden design)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to mamy twin mani ♥ :D ten drugi gr ma cudowny odcień!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jeszcze nie używałam chevronowej tasiemki jako ozdoby, zawsze przyklejam, maluję i odklejam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I really like it with the tape!

    OdpowiedzUsuń
  21. I don't think I've ever used any tape in my finished nail art either... Only to paint over and remove... I really like the effect here :) the green and gold is lovely... I like the metallic finish from the tape a lot!

    OdpowiedzUsuń
  22. Simple and cool. I like the outcome!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie używałam w ten sposób tasiemki, zawsze właśnie jako linijka mi służy ;) Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń