Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

środa, 18 maja 2016

Color Club, La Petite Mint-sieur w zdobieniu z kolibrami.

Dziś będą kolibry, a jako tło- blur effect.

Today there will be hummingbirds and blur effect as a background.


Efekt rozmycia tła zrobiłam w ten sposób: najpierw rozrobiłam z wodą farbki akrylowe. Następnie pędzelkiem pomazałam tam, gdzie chciałam ;) Nadmiar, ewentualnie jakieś nierówności zebrałam patyczkiem higienicznym, potem stemple i tak oto powstały to manicure. 

I did the blur effect this way: at first I blended acrylic paints with water. Then I painted my nails here and there with a brush. Places where there was too much of the paint were cleaned with cotton buds, then stamping and that's how this mani was created.




Oto lakier bazowy:

Here's the base nail polish:



marka: Color Club
nazwa: La Petite Mint-sieur
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: 7 ml/ok. 12, 5 zł (lakier pochodzi z zestawu miniaturek)
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Color Club
nazwa: La Petite Mint-sieur
finish: glossy
number of coats: 3
price, amount: about 3 euro/a bottle (this nail polish comes from a set from miniatures)
my rating: 7/10 pnts




Trochę jestem rozczarowana kryciem i formułą. Dlaczego? Lakier ten bardzo szybko zaczyna się ciągnąć. Trzeba działać naprawdę szybko, by dobrze rozprowadzić go na paznokciu. To raz. Dwa, trzy warstwy musiały być dość grube. Poza tym: kolorek mi się nawet podoba - wyczuwam w nim jakieś 'militarne' tony - a gdy już wyschnie (staje się dobrze podeschnięty w ok. 20 minut), ma niewielką tendencję do wgnieceń.
Jeśli chciałybyście tańszy zamiennik, to Golden Rose ma dość podobny odcień w kolekcji Express Dry, zerknijcie na recenzję tutaj: klik. Z tym lakierem też jest trochę przebojów (takie sobie poziomowanie się), ale jest tańszy.


I'm a bit disappointed with its formula and opacity. Why? This nail lacquer starts to drag quickly. You need to be really fast to cover the nail well. Besides, these three coats had to be quite thick in my case. I like the shade, I detect a military vibe somewhere here. When La Petite... is dry (it becomes almost dry in about 20 minutes), it shows slight tendency to get indentations. 
If you'd like a cheaper alternative, there's a Golden Rose nail polish in a similar shade, coming from the Express Dry collection. I had swatched it here: click. This nail polish can serve some trouble too (self-leveling could be better), but it's cheaper.




Wracamy do zdobienia:

Coming back to the nail art:





Nie mogłam się zdecydować, czy wolę to zdobienie w połysku, czy macie: ostatecznie doszłam do wniosku, że wolę z błyskiem, ale jeden palec (serdeczny) zostawiłam sobie w macie. 

I couldn't decide if I prefer this in matte or glossy. I finally decided I choose the glossy version but I left my ring finger in matte.







mat/matte:


błysk/gloss:




Wolicie to manicure w błysku czy w macie?

Do you prefer this manicure matte or glossy?



62 komentarze:

  1. Aż trudno uwierzyć, że można tworzyć na pazurkach takie dzieła sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. You are killing me with these gorgeous stamping manis - this is drool-worthy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,ale genialne,wszystko jest perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się tak podoba :)

      Usuń
  4. Śliczne stemple. I to tło pod nimi - rewelacja ! Wyszło tak lekko jak same koliberki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, very nice design) perfect for spring!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać Twoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeny, prześliczne jest to zdobienie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne mani ♥ muszę tą płytkę upolować! Lepiej w błysku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak też zdecydowałam się na błysk ;)

      Usuń
  9. Boskie <3 Ja nie umiem się obsługiwać tymi stemplami :( zamówiłam naklejki wodne, to jedyny ratunek dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi naklejkami też można uzyskać fajne rezultaty :)

      Usuń
  10. Zawsze wymyślisz coś ciekawego i pięknego :). Ciężko mi się zdecydować, ale chyba jednak w błysku lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! This nail art is really amazing!

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier bazowy nie podoba mi się w ogóle, ale ostateczne zdobienie jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie do końca - to nie 'mój' odcień, ale był w secie...

      Usuń
  13. Amei a forma que fez...ficaram lindas!!!

    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Matt ale tutaj błyszczące zdecydowanie lepiej wyglądają. Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny koliberek :) Mam ten lakier, fajny kolor, ogólnie nie narzekam, ale jakoś nie mogę przekonać się do pędzelka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei nic nie mam do pędzelka, tylko mam do formuły - bywają lakiery o wiele łatwiejsze w obsłudze i to również z tej firmy :)

      Usuń
  16. Ale uroczy ten koliberek :D Małe dzieła sztuki po raz kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Omg, this is so beautiful ! Glossy. :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnee, w błysku bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, your nail art is really amazing!! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny efekt! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Matte version is looking fab! I love this manicure a lot! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hun this is a masterpiece. I love it so much! I like it glossy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh my, these are very kind words of yours, thank you :)

      Usuń
  23. Śliczny lakier bazowy, ale zdobienie bije go na głowę:) Przecudnie wyszło i sama nie wiem czy wolę mat czy błysk, w obu wydaniach wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. this is such a beautiful creation! I love it, I wish I had that plate ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the blurry base you created aneta :) i personally prefer it matte

    i have la petite mint-sieur too and love the color... I agree the formula isn't that great though

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Good to know I'm not the one who thinks the formula should be better. I've used another one of this set and fortunately it was much better.

      Usuń
  26. This looks amazing, you did a really great job :O
    I think I prefer the glossy one, but both look adorable!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam motyw kolibrów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. This is such a pretty mani, I've always loved hummingbirds :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama nie wiem, czy wybrałabym błysk, czy mat, obie wersje są super :) Blur effect bardzo lubię, bo daje super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. That nail art is stunning! I love it so much! Too bad about the Color Club not being good formula because it's actually an adorable shade, fortunately it's not too unique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, there's easy to find a similar one.

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.