Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 26 maja 2016

Color Club, Je T'aime w różanym zdobieniu.

Romantyczne i subtelne manicure? Proszę bardzo!

A romantic and subtle manicure? There you go!

Płytka B. Loves Plates, Flower Power, zawiera wiele ślicznych, kwiatowych wzorków. Dziś zaprezentuję wam jeden z różanych. Manicure jest łatwe do zdobienia, bo to po prostu stemple w dwóch różnych odcieniach.

Flower Power stamping plate sold by B. Loves Plates contains many lovely, flowery patterns. Today I'm going to show you one of roseys. This manicure is easy to do, because these are just stamps in two different shades.




A oto lakier bazowy:

And here's the base nail polish:




marka: Color Club
kolekcja: Paris in Love
nazwa: Je T'aime
ilość warstw: 3
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 7 ml/ok. 12, 50 zł (produkt pochodzi z zestawu miniaturek)
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Color Club
collection: Paris in Love
name: Je T'aime
number of coats: 3
finish: glossy
price, amount: about 3 euro/7 ml (this polish comes from a set of miniatures)
my rating: 7/10 pnts


Wolałabym, by lakier lepiej się samopoziomował. Ale, skoro i tak zwykle zdobię kolor bazowy, a jest on śliczny, poziomowanie się nie ma aż tak dużego znaczenia. Wysechł w ok. 20 min.

I'd like this lacquer to self level better. But I usually do some nail art on a base colour - and it's a lovely shade here - so self leveling doesn't matter as much. This nail polish was dry in about 20 minutes.







Metaliczna czerwień do stempli to B. a Red Wine.

The red metallic for stamping is B. a Red Wine.




Wolicie subtelne manicure, czy też bardziej rzucające się w oczy?

Do you prefer subtle manis or you like bold ones more?


52 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdobienie.
    U mnie w zależności od nastroju jest delikatny kolor albo ostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie wolę bardziej kontrastowe zestawienia, ostrzejsze, ale i delikatniejsze się zdarzają :)

      Usuń
  2. Widzę, że ostatnio wałkujemy ten sam zestaw CC ;-) Jak nie przepadam za słodkim różem, to ten lubię i te stemple ładnie do niego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny ten jasnoróżowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Je T'aime is beautiful shade ! I love this look, it's very pretty. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ten CC i ładnie wygląda ze stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdobienie :) Ja sama nie wiem co wolę na paznokciach, różnie mi wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute! I like that you used a lighter and darker pink :) it depends on my mood whether I want to be more bold or subtle

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i delikatne zdobienie ;) kuszą mnie lakiery CC, ale z tego co widzę dużo z nich potrzebuje 3 warstw, a ja już mam sporo takich gagatków i rzadko ich przez te 3 warstwy używam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pastele często u mnie tak mają, że trzeba trzech warstw...

      Usuń
  9. majtkowy róż sympatyczny jest kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ale zdecydowanie wolę go na paznokciach niż na majtkach ;D

      Usuń
  10. I love the shade of pink, and I love anything that has to do with roses ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. That is a very beautiful manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is so romantic and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam taki zwiewny odcień różowości:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie. Podobają mi się takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful stamping as always :D I love the subtle look for this one :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! I like the stamping method so much :)

      Usuń
  16. It looks very beautiful ♥
    I do bold manicures more often, but I love to look at the soft and subtle ones, too :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie za różowo, ale ja mam miesięczny limit różowości na dość niskim poziomie, hehe ;)
    Pasują te róże na różu, ładnie to wygląda. Te CC w ogóle mają świetne kolory pasteli i tych pastelowych neonów, tylko 3 warstwy jakoś mnie zniechęcają do ich kupna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wiem, wiem, ty za różem nie przepadasz ;) Ja z kolei na paznokciach b. lubię róż, fuksję, biel, niebieski.

      Usuń
  18. nice post :) I love to read your blog! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny też róż, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sam różowy lakier wygląda bardzo słodko a z tym stempelkiem stał się bardziej elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa, jaki słodki mały Color Clubik :D super wybór kolorów do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda rewelacyjnie, bardziej podoba mi się z tym ciemniejszym wzorkiem :)
    Lubię i takie zdobienia, i takie, w zależności od nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię te rzucające się w oczy :) A co do tych pazurków- powtórzę się i powiem, że są piękne, pomysłowe, a te sztuczne tipsy mogą się schować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, też nie przepadam za niektórymi tandetnie wyglądającymi mani ;)

      Usuń
  24. Looks truly amazing with this stamping) So girly!

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat my na pierwszy rzut oka nie zauważyłyśmy róż tylko zygzaki xD Widocznie wyobraźnia nam siadła... :P

    OdpowiedzUsuń
  26. What a beautiful manicure, the stamping looks perfect!

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się takie różowo-różowe zdobienia. Ja dobieram kolory lakierów w zależności od nastroju - raz kontrastowe i rzucające się w oczy a raz delikatne :) Wiadomo - kobieta zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.