czwartek, 12 maja 2016

Cieniowana kolorowanka.

Zarzucę was dziś zdjęciami kolorowanych stempli z płytki BP-17. Na kciuku, palcu wskazującym i małym mam biel, na reszcie - pastelowy niebieski.

I'm going to shower you with photos of coloured stamping. The pattern comes from BP-17 stamping plate. There's a white background on my thumb, pointer and pinkie, and blue on the rest of my nails.




Zrobiłam trochę cieniowań ;)

I did some gradient colourings ;)



Całość przyjemnie mi się nosiła :) Obmyśliłam ją tak, by kolory tintów na paznokciach o tle w tym samym kolorze były podobne, lecz nałożone odwrotnie.

I was wearing this mani with pleasure :) I designed this so that colours of tints on nails in the same base colour were similar, but painted upside down.




Wyszło to naklejkowo ;)

It all was looking like stickers ;)




Kolorowałam bezpośrednio na paznokciach, bez stemplowych naklejek. 

I was filling the gaps with colour directly on nails, no stamping stickers.





Będą komentarze? Zapraszam :)

Will there be some comments? Welcome :)

65 komentarzy:

  1. Jakie cudo :D Niestety ja nie mam ani zdolności, ani cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna co do braku zdolności? ;)

      Usuń
  2. Piękna ;) Też mam taką płytkę, ale brak mi takoch zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Widać, że bardzo pracochłonne, ale za to efekt wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze jest czas na takie zabawy ;)

      Usuń
  4. Przepiękne zdobienie, jakoś nie podobał mi się ten wzór wcześniej, a u Ciebie wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię, kiedyś już robiłam z nim zdobienie, ale to było dawno...

      Usuń
  5. Świetne mani! Uwielbiam kolorowanki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Piękne pazurki! Masz talent do takich arcydziełek :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh my my my! I loveeeee it! It's outstanding! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aw, your an expert in stamping dear! I love more and more what you show us and you never stop to amaze me with all the beautiful designs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's very nice to read and know, thanks a lot :)

      Usuń
  9. Jak śliczna mozaika :D Siostra młodsza ma sukienkę w podobnym wzorze i chce takie pazurki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. któraś z was dwóch czy jest was trzy?

      Usuń
  10. Fantastyczne zdobienie :) Iście wiosenne, miło popatrzeć. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega, mega, mega wypasione kwiatki wyszły! Pojedyncze mega nie oddałoby mojego zachwytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh wooow - you are soooo good at this - another perfect mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thankies! Knowing your abilities I'm sure soon you'll do a similar kind of the nail art.

      Usuń
  13. This is awsome! :O I love it! :) You've made this sheer nail polishes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I did. I used ink from some ballpens with a clear nail polish.

      Usuń
  14. Śliczne !!! :) trochę roboty było ale efekt końcowy rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne! muszę w końcu zrobić sobie porządny zestaw tintów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne! podziwiam za cierpliwość, mi jej ostatnio bardzo brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Darling this looks great, love those coloured flowers!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. It does look like stickers! I love the way you used the tints to make gradients :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, like stickers, I like the result :)

      Usuń
  20. mind blown. Its super gorgeous :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnei to jest dzieło sztuki :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your nails. Very good work! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne <3 wspaniale to pokolorowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale przepiękne wzory! Aż sama mam ochotę mieć takie na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się napatrzeć. Ślicznie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki - cieszę się, że to mani spotkało się z tak pozytywnym odzewem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliiiczne! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam kolorowanie na paznokciach, u mnie zaraz by coś nie wyszło :) Bardzo podobają mi się Twoje kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak to możliwe że umknął mi ten post?? przepiękne zdobienie, cieniowane kolorowanki to coś co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też b. lubię je oglądać, ale nie lubię robić naklejek - szybciej mi bezpośrednio na paznokciu.

      Usuń
  30. You coloured this mani so well, I thought you used decals at first!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z początku pomyślałam, że te paznokcie to zasługa naklejek. Cudowny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń