Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 12 kwietnia 2016

Wyprzedaż + Kaleidoscope, El Corazon, I Am Bright, I-05, At a Fitness Club.

Witajcie :) Zanim pokażę wam manicure, jakie przyszykowałam na dziś (tym razem bez zdobień), chciałam napisać, że przygotowałam małą wyprzedaż. Do sprzedania są lakiery, których odcień nie do końca do mnie pasuje albo nie znam składu, a także kilka płytek i ciuchów. Ceny są poobniżane i jest kilka perełek. Więcej tu: klik.

Dziś - piękny neon od El Corazon. Na żywo jego odcień jest bardziej nasycony, wręcz cukierkowy.

Today - a beautiful neon by El Corazon. Its shade is more intense in reality, such a candy-like polish.





marka: El Corazon
kolekcja: I Am Bright
nazwa: I-05 At a Fitness Club
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: matowe, ja nazywam je 'gumowym'
pojemność, cena: 15 ml/5, 50 euro plus koszt wysyłki
moja ocena: 8,5/10 pkt

brand: El Corazon
collection: Kaleidoscope, I Am Bright
name: I-05 At a Fitness Club
number of coats: 2
finish: matte; I call it 'rubbery'
price, amount: 5,50 euro plus shipping cost/15 ml
my rating: 8,5/10 pnts




Lakier należy do grupy the big 5 free, więc nie znajdziecie w nim toluenu, formaldehydu ani jego żywicy, DBP i kamfory.

This nail polish is the big 5 free, which means you won't find toluene, formaldehyde and its resins, DBP and camphor here.

Czas schnięcia dwóch warstw to ok. 15 minut. Rozprowadzanie bez większych problemów. Jak się okazuje, ten El Corazon może służyć również jako lakier do stempli. Oto, jak się sprawuje na wymagającej czerni:

The drying time of the two coats is about 15 minutes. Painting doesn't cause more significant problems. This El Corazon may be also used as a stamping polish. Here's how it works on a demanding shade - black:





To wy sobie teraz pokomentujcie, zapraszam :)

Now your turn, go ahead and comment, welcome :)

47 komentarzy:

  1. Wonderful neon shade. I like it very much!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał kolorek extra patrzyłam na wyprzedaż świetne spodnie ale niestety nie mój rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie swoim rozmiarem ;P :D

      Usuń
  3. Que tom de verdinho bonitonho.
    Gostei em ti.


    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień śliczny, ale jakoś brakuje mi zdobienia na nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się, że czasu brak, albo chce się od nich na chwilę odpocząć - ale bez obaw, długo tu bezzdobieniowo nie będzie :)

      Usuń
    2. Jasne :). Sama nie zawsze mam ochotę robić zdobienia, ale u Ciebie, jakoś się przyzwyczaiłam, że są :D

      Usuń
  5. Beautiful neon! Perfect for spring :) it stamped fairly well too

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda jako stempel, lubię takie lakiery wielofunkcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny kolorek na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie go kliknęłam, teraz wiem, że to dobra inwestycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek jest bardzo ładny i fajnie, że nadaje się do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolory, mam podobny z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is really pretty, I've been meaning to wear more blues on my nails lately :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blues are one of my favourites, maybe they will become your favourites too?

      Usuń
  12. I am impressed with how well it stamps, I'll definitely try some of mine for stamping too :)

    OdpowiedzUsuń
  13. It's one of my favourite shades! Your nails are looking very pretty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go ale on z tego co ja pamiętam to jest tańszy niż 5,5 euro :-D z trzy euro max bo inaczej bym go nie kupiła :p ładny jest to fakt, jednak po zdjęciach w internecie byłam przekonanaeże ma trochę turkusowych tonów a to jak dla mnie czysty błękit :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja brałam z miejsca, w którym był już sprzedawany drożej, a konkretnie to z Hypnotic Polish :)Czyli nie bezpośrednio od El Corazon.

      Usuń
    2. Aaaa no bo mi właśnie ta cena nie pasowała :-D w takim razie kumam :-D

      Usuń
  15. Teraz chciałam go zamówić dzięki belgijskiej, ale już mi wykupili. Buuu! A piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze strony El Corazon chciałaś? Brałaś kiedyś coś stamtąd? Ciekawi mnie, ile czasu idzie paczka i czy serio nie da się płacić PayPalem? Bo z tego, co widziałam, nie było takiej opcji.

      Usuń
  16. I love these kinds of blue polishes! It looks gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor! <3
    Kurczę, ja miałam zrobić u siebie wyprzedaż kilka miesięcy temu i ciągle nie mam kiedy się za to zabrać ;/ Idę podejrzeć, co tam sprzedajesz :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.