sobota, 16 kwietnia 2016

Shaka, Chamelon Indigo.

Lakier z dzisiejszego postu wygrałam w rozdaniu. Jest to włoski Shaka. Do tej pory miałam kilka holograficznych wykończeń tej marki; dzisiejsze jest inne. Przystemplowałam mu wzorek lakierem B. a Raindrop, to takie splątane łańcuchy. Wzorek ten w rzeczywistości był bardziej widoczny, próbowałam robić zdjęcia dwoma aparatami i każdy trochę 'zjadał' stemple. 

The nail polish I'm going to review today, an Italian one - Shaka, I won in a giveaway. I've had a few holographic Shakas so far and now the finish is different. There's some stamping on this one, done with B. a Raindrop - there are stranded chains. The pattern was more visible in reality; I tried photographing it with two different cameras and each one 'was eating' the stamping a bit.




marka: Shaka
nazwa: Chamelon Indigo.
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: wg marki kameleon, czyli duo/multichrom? Moim zdaniem to taki frost z delikatną zmianą odcienia
pojemność: 5 ml, 1,99 euro
moja ocena: 6, 5/10 pkt


brand: Shaka
name: Chamelon Indigo
number of coats: 3
finish: chameleon according to the brand, so duochrome/multichrome? In my opinion it resembles frost with a slight colour shift.
amount: 5 ml, 1, 99 euro
my rating: 6, 5/10 pnts






Kolor to chłodny niebieski dryfujący sobie czasem lekko w jakieś fioletowawe odcienie. Ogólnie jest ładny, ale raz: są widoczne ślady pędzelka, dwa: krycie jest nie najlepsze, nie zawadziłaby i czwarta warstwa (były lekkie prześwity, gdy podejrzałam mani w trybie makro), trzy: czas podeschnięcia to ok. 30 minut, ale miałam wgniotki po kilku godzinach - stąd obniżona ocena. Przydatny byłby tu wysuszacz. Lakier bardzo przykuwał uwagę, zwłaszcza w sztucznym oświetleniu.

The colour is a cold blue that changes into slightly purple-ish shade. In general it's a lovely shade, but: firstly - there are visible brush strokes, secondly: opacity isn't the best because actually the fourth coat would be needed - I saw some slight smudges in a macro mode), thirdly: the drying time was about half an hour and it wasn't complete as I got indentations after a few hours. A drying fastener is needed here. That's why the points are decreased. This nail lacquer is very eye-catching, in an artificial light in particular.





Użyta płytka to HELEN10.

I used HELEN10 stamping plate.

47 komentarzy:

  1. jaka głębia w tym błękicie, piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier śliczny! ale szkoda,że te stemple tak słabo widoczne ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wad, sam odcień jak dla mnie wow, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Price was 1,99 euros for these old bottles ;)
    I remember this shade but I think I passed it because I spotted it was too frosty for my taste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. News from the first - Italian - hand, I'm going to make an update, thanks :)

      Usuń
  5. Frosty, które mam, też wolno schną. Kolor ładny, mnie się podoba. A łańcuchy są super, niebieskie na niebieskim to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :) Następnym razem dam wysuszacz, ale za pierwszym razem zwykle robię mani bez, by was poinformować, jak co schnie.

      Usuń
  6. Ładny kolor, szkoda że taki marudny ;) Fajnie wygląda na nim łańcuszkowy stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest śliczny :) szkoda tylko, że taki problematyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks so gorgeous especially stamped!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie takie niebieskosci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This looks really nice, I love the shade :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię niebieskie lakiery, ten również jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier jest bardzo ładny, szkoda, że trochę wzór się stopił z tłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości wzór był bardziej widoczny, niemniej jednak foty bez lampy dawały paskudny odcień skóry, taki ziemisty. Bury dzień. Ale fakt, że nie było to manicure z bardzo mocnym kontrastem.

      Usuń
  13. Really nice metallic! Too bad it dried slowly and wasn't very opaque :( sometimes my camera corrects out my stamping too

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, f. ex. some kinds of light change the exact looks!

      Usuń
  14. Jakkolwiek głupio to brzmi - masz śliczne palce (zwykle nie zwracam na to uwagi, ale na ostatnim zdjęciu bardzo mi się podobają). Lakier jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słabo widać te wzoreczki :) lakier piękny

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, ale ja ciągle w pamięci mam te ostatnie ròżowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten gradient :) Fajnie, że go pamiętasz!

      Usuń
  17. It really looks very beautiful, that colour is gorgeous.
    But four coats for full opacity is deterrent :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indeed it is (the 4 coats), I guess there wasn't much pigment there - but for 2 euros, no wonder.

      Usuń
  18. Blue love! Looks stunning and perfect for spring <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja rzadko maluję paznokcie. Jakoś nie lubię tego, jeśli już to wybieram bardzo jasne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne i bardzo jasne lakiery to ostatnio moje wielkie upodobanie :)

      Usuń
  20. I love this kind of duochrome polish. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy efekt :) Stemple łańcuchy super się wpasowują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę. Takie apaszki z łańcuchowym motywem mi się skojarzyły ;)

      Usuń
  22. What a beautiful base! I see the stamping and it's gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy odcień, zdarzyło mi się mieć dwa kolory Shaka, ale jakoś mnie ta firma nie przekonała do siebie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które miałaś? Ja 3 holo, ale podobały mi się.

      Usuń