Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 23 kwietnia 2016

Ręcznie malowane krokusy.

Hej, czytacze moi mili :)

Od czasu do czasu zbiera mi się na ręczne malunki. Oglądam sobie jakiś tutorial i potem do dzieła. Ostatnio Paulina zamieściła na Facebooku taki z krokusami i pomyślałam, czemu nie? Oto, co wymalowałam:


Hey my dear readers :)

I like to paint freehand from time to time. I watch a tutorial and ready-steady-go! Paulina has posted a tutorial with crocuses and I thought, why not. Here's what I painted:




Zmieniłam tło: Paulina zrobiła jakby śnieżne, ja z kolei za pomocą stempla na biel nałożyłam pastelowe lakiery. Jej tło jest śliczne, ale chciałam dodać coś od siebie :)


I changed the background. Paulina did a snowy-like one and I used a stamper. I put some pastel shades on white. Her background is pretty, but I wanted to add something from myself :)





Malowanie tego było trochę wyzwaniem, bo raz: nie mam fioletowej farbki, dwa: mój cienki pędzel jest ręcznej roboty. Konkrety? Zmieszałam fuksję z niebieskim i otrzymałam fiolet. A pędzel zrobiłam przez obcięcie nożyczkami włosia tu i ówdzie, bo był dla mnie zbyt gruby i długi ;D


It was a kind of challenge to paint it all because: firstly, I haven't got a purple acrylic paint, secondly, my thin brush is hand-made. Do you want details? I mixed fuchsia with blue and I achieved purple. I also changed my brush by cutting a thick one here and there, making it shorter and thinner ;D




Mam nadzieję, że źle to nie wygląda. Nawet mi się podobało, choć mistrzostwa świata nie osiągnęłam ;)


I hope it doesn't look bad. I liked it, I realize I'm not a master of the world in freehand painting though ;)





Lakiery, których użyłam (ponadto farbki akrylowe)/ Nail polishes I used (also acrylics):



I kilka ujęć makro/and some macro shots:






Fajnie jest czasem namalować coś swojego. Fajnie właśnie dzięki temu, że jest takie... swoje :)

It's nice to paint something freehand because it's so... yours :)

71 komentarzy:

  1. Idealne na panującą wiosnę ;-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne! Zdolniacha z Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. super! podziwiam wszystkie mani malowane ręcznie (aż chyba sama muszę zacząć!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wiesz, czasem zwyczajnie muszę odsapnąć od stempli ;) a poza tym fajnie jest czasem stworzyć coś swoją ręką.

      Usuń
  4. Wiosennie i bardzo ładnie :). Też czasami lubię coś namalować farbkami, ale nie wychodzi mi tak ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażesz? A może już pokazywałaś, tylko jeszcze nie obserwowałam wtedy?

      Usuń
  5. Lubię oglądać czyjeś prace tego typu. Wyglądają zawsze ślicznie <3 Niestety, ja ze swoimi paznokciami non stop walczę ;/ Nie malowałam - bo się rozdwajały. Znów zaczęłam, było OK, nawet kształt powoli zaczął mi wychodzić... a potem jeden mi się złamał. Potem kolejny. Obecnie walczę z rozdwajającymi się końcówkami i lakierów nawet nie ruszam ;/
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, czyli kondycja taka sobie? Mnie na szczęście nigdy się nie rozdwajały, to chyba jakaś cecha genetyczna ;) Natomiast robiły się trochę kruche po zmywaczach z acetonem, nie stosuję ich teraz wcale.

      Usuń
  6. I think you design looks very pretty, it's so soft and nice!
    You did a brush by yourself :O ?? I'd love to see a tutorial on that!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Check out this post: http://www.cienistosc.pl/2016/04/super-haul-winstonia-nailland-born.html
      You'll see a linked movie made by Robin Moses among comments - how to cut a brush.

      Usuń
  7. Bardzo wiosennie :) ja swoje pędzle też zawsze docinam po swojemu bo zawsze coś jest nie tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym takie ale sama ich nie zrobię :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Great job on the freehand flowers! :) I love the stamper marble background too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like the background too, kind of spring-like.

      Usuń
  10. Świetnie Ci wyszło ;) ja mam dwie lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakkolwiek może banalnie to brzmi, uwierz w siebie :)

      Usuń
  11. This is such a gorgeous mani! The flowers are beautiful :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. It is gorgeous and totally adorable - what's not to love?

    OdpowiedzUsuń
  13. łał! ja bym nie miała cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne wykonanie, podziwiam precyzyjność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że uważasz, że jest tam jakaś precyzyjność ;D

      Usuń
  15. Tło piękne i pazurki takie wiosenne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie, wiosennie, delikatnie, własnej roboty... czego chcieć więcej? :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Od czasu do czasu można się tak poprodukować ;)

      Usuń
  17. Hi dear Aneta! Yes free hand is absolutely original, I like it!

    OdpowiedzUsuń
  18. Krokusiki wymiatają!!!! Nam przy takich mini elementach łapki trzęsą się jak po kilku drinkach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy robicie jakieś ze swoich cudnych torcików? ;D

      Usuń
  19. Ślicznie wyszło! Krokusy prawie jak Irysy u van Ghoga :)- bardzo podoba mi się Twój styl malowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią, prawie robi różnicę ;)Ale cieszę się, że się podoba! :D

      Usuń
  20. Cudowna ta baza! Niesamowicie mi się podoba. Już sobie wyobraziłam ją pod stemplami! :) Krokusy oczywiście też pracochłonne i ładne, ale to w bazie dziś się zakochałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza też mi się podobała! Może Express Dry nie mają najlepszej formuły, ale za to zdarzają się fajne pastelowe odcienie.

      Usuń
  21. Jak dla mnie jest świetne, baza to mistrzostwo <3 I uważam, że fiolet powinien być w każdym zestawie farb! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Za to dali trzy odcienie brązu i trzy - zieleni :D

      Usuń
    2. I masę niebieskości. Niby da się pomieszać, ale mi zawsze wychodzi taki brzydki kolor ;)

      Usuń
    3. Niebieskości na szczęście dali trzy :D

      Usuń
  22. Oooo La la...You are so good at it! I love this look! You did a fantastic job! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh my... really impressed with your freehand nail art! It's very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Very artistic and pretty freehand flowers! You should do them more often!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have to be in a proper mood for that but I've been doing freehand manis more often lately :)

      Usuń
  25. Jakie cudne :) Krokusy w moim ogródku już przekwitły, ale te są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają naprawdę bardzo profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, bo nie jestem profesjonalna w malowaniu ręcznym, tyle co podpatrzę w tutorialach ;)

      Usuń
  27. przepięknie namalowane krokusy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super Ci wyszły krokusy <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.