wtorek, 19 kwietnia 2016

Płytka z Born Pretty, QA95 czyli z powrotem w szkole ;)

"Szkolne" manicure chodziło mi po głowie od dłuższego czasu. W Born Pretty Store wypatrzyłam zabawną płytkę, która się do tego nadawała i poprosiłam o nią do kolejnej recenzji. Oto, jakie manicure zrobiłam z jej użyciem:


"School mani" was in my head for quite a long time. I spotted a funny stamping plate in Born Pretty Store with such a theme, so I asked for it to review. Here's the mani I did with the plate:






Płytka (oznaczona jako QA95) dociera zabezpieczona niebieską folią. Uważajcie, brzegi są dość ostre. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

The stamping plate, named QA95  is protected with a blue foil you should remove before use. Watch out - the edges are quite sharp. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 




Możecie znaleźć ją w ofercie sklepu tutaj: klik.

You can find the plate in the shop's offer here: click.


Wcześniej zastanawiałam się nad płytką MoYou z kolekcji Scholar, ale w końcu doszłam do wniosku, że taka mi - na razie? - starczy. Ale do rzeczy:

I had been thinking about buying a MoYou London stamping plate from the Scholar collection, but finally I thought such QA95 is enough - for the present time? - for me. But back on topic:


Wymiary całopaznokciowych wzorków, tych w kratkę, to: 2 cm x 1,7 w obydwu przypadkach. Poza nimi mamy 9 mniejszych z obliczeniami, probówkę i jakąś chemiczną budowę ;)

The whole nail pattern size is 2 cm x 1, 7 each one. Besides there are 9 smaller ones with some calculations and a test tube plus some chemical particles ;)



Całość zmatowiłam.

 I mattified the whole manicure.






Do zrobienia mani użyłam również/I also used:

Essence, The Gel, nr 33; Colour Alike, Kind of Black S; self-made tint; Sinful Colours, Mesmerize; Golden Rose, Matte Top Coat.


Można zaprojektować takie manicure również inaczej, np. na czarnym tle nastemplować wzory na biało i zmatowić, wyjdzie wtedy coś jak kreda na tablicy. Ogólnie uważam płytkę za bardzo udaną, bo jest niebanalna :)

You can design such a mani in a different way too, f. ex. you may stamp in white with these calculation patterns and paint the background black. The whole mattified will give an effect of a blackboard. All in all I think the stamping plate is great because it isn't repetitive and cliche :)



Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)






58 komentarzy:

  1. Such an interesting design! I love that it has a white background <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm a fan of white I can see on nails and you're too :)

      Usuń
  2. osobiście mam już dość szkoły, na szczęście już tylko kilka dni i matura, jednak muszę przyznać, że mani jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rozumiem - matura daje w kość ;)

      Usuń
  3. So pretty plate! I love Born Pretty items)

    OdpowiedzUsuń
  4. matury tuż tuż takze mani na czasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło, akurat niedawno płytkę dosłali, ale super, że choć raz jestem z tematycznym mani na czas ;D

      Usuń
  5. Co prawda szkołę skończyłam (studia to nie szkoła :P ) i do przedmiotów typu fizyka czy chemia mi bardzo daleko, ale nadal mam do nich 'słabość', więc płytka i urocze mani bardzo w moim guście :) W sumie nadal nie mogę się przyzwyczaić, że skończę studia i już nigdy więcej z taką fajną matmą nie będę miała do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych przedmiotów też mi daleko! Choć im jestem starsza, tym bardziej mnie one ciekawią - te nauki wpływają na nasze codzienne życie w dużym stopniu. Kończysz studia? Jakie?

      Usuń
    2. Tak, fizyka czy chemia, to przecież nasze codzienne życie! :)
      Jeszcze nie kończę, na pierwszym roku jestem :D Tylko czasami mam takie myśli bardzo wybiegające w przyszłość :)
      Przez pół roku studiowałam fizykę, ale stwierdziłam, że to nie dla mnie (okazało się, że nie lubię jej na tyle, żeby zajmować się nią codziennie do końca życia), teraz jestem na ekonomii (dokładnie to Ekonomia, Finanse, inwestycje i rachunkowość, Informatyka i ekonometria) i co prawda czasami mam myśli 'co ja tu robię?', ale generalnie jest bardzo fajnie :)

      Usuń
    3. Pomyśleć, co by było, gdyby np. zabrakło przyciągania ziemskiego :O
      To ty umysł ścisły jesteś naukowo raczej :)

      Usuń
  6. Do szkoły już bym się nie chciała wrócić, ale takie paznokcie mogłabym ponosić sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... gdybym tak się zastanowić, mogłabym wrócić do szkoły na kilka lekcji z ulubionymi nauczycielami.

      Usuń
  7. Super! Sama bym sobie takie zrobila ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah fajne! Takie wzory i ściąga gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą ciekawe, czy nauczyciele zwracają uwagę na ściągi na paznokciach? ;)

      Usuń
  9. What a funny stamping plate! My husband (who is a chemist) loves it too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I didn't know he's a chemist! Oh, I'd like to question him about a few things ;D

      Usuń
  10. It's an interesting plate! I like it matte... Kind of looks like notes on paper :) the blackboard idea would be fun too! I hate plates with sharp edges... I wrap the edges with washi tape

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, the smaller ones don't have the white plastic edges so they are sharper.

      Usuń
  11. swietne zdobienie, szczegolnie podobaja mi sie elementy chemiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. you are showing so many beautiful stamping manis at the moment - love them!

    OdpowiedzUsuń
  13. haha byś zdała chemię na 6 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym to jeszcze wiedziała, czy to, co napisane na tych wzorkach, ma jakiś sens ;D

      Usuń
  14. Ciekawa pytka, taka niebanalna. Jakoś nigdy nie patrzyłam na płytki z serii QA - chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwykle najpierw patrzyłam na te z serii BP - ale pomyślałam sobie, że zrobię odmianę, dorwę wersję 'szkolną' i przy okazji sprawdzę jakość.

      Usuń
  15. Zabawne zdobienie:) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. o nie kojarzy m isię z bardzo z eszkołą :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygląda na paznokciach!
    Dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W sam raz tematycznie, na czasie: teraz jakoś egzaminy gimnazjalne były ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne jest to mani, pędzę zamówić tą płytkę :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. W pierwszym momencie w życiu nie pomyślałem o tym, że to są wzory z fizyki czy chemii, efekt jest naprawdę świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy się liczy jako ściąga na klasówce :D

      Usuń
    2. No właśnie zastanawiałam się, czy taka ściąga by przeszła ;D

      Usuń
  21. Ale schizowe wzory, z fizyki zawsze miałam pałę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Napiszę tak: zajebiste zdobienie! Jeszcze takiej płytki nie widziałam, a efekt mnie powalił :) Mam problem z odpowiednim lakierem do płytek. Polecisz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego teraz używasz?
      Najbardziej lubię lakiery typowo do stempli, bo zwykle dobrze kryją (Colour Alike/B.), Konad (ale ten nie zawsze dobrze kryje na ciemnych kolorach), albo dobrze napigmentowane, gęstsze lakiery, np. Rich Color od Golden Rose - niektóre - albo jeszcze niektóre żelowe Barry M. Często bardzo dobre są Insta-Dri od Sally Hansen, ale zawierają formaldehyd lub pochodne, a ja tego unikam. Te, które miałam, niestety go zawierały.

      Usuń
  23. That is a really cool plate and manicure! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny efekt *_* jak kartka zeszytu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny motyw :) Podoba nam sie jak ładnie się wyróżnia wzór od koloru bazowego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Yeeahhh, science nails :D that's cool, love it!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdobienie :) Bardzo fajna ta płytka, chyba też się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń