sobota, 30 kwietnia 2016

Ombre nails + Dewi, Nail Polish, L027 + wynik rozdania.

Wiecie co? Nigdy nie robiłam paznokci ombre! Niedawno sobie to uświadomiłam i nadrobiłam braki. Jest na niebiesko :) Taki prosty, a efektowny sposób na pomalowanie paznokci.

You know what? I've never done ombre nails so far! I've realized this lately so here they go. In blue :) Such a simple yet eye-catching way of painting your nails.





Jak wam się podobają? 

Do you like them?


Potem, gdy się już nimi nacieszyłam, coś im domalowałam - ale pokażę kiedy indziej.

Afterwards, when I had already enjoyed them, I painted something on them - but I'm going to show it another time.

Użyłam/I used:

Barry M, Gelly Hi-Shine, Blue Grape&Damson; Golden Rose, Prodigy Gel, 06 & 08; Barry M, Gelly Hi-Shine, Huckleberry.


Ale to nie wszystko!

But this is not all for today!

Zapewne każdy od czasu do czasu ma ochotę dodać sobie kopa energetycznego - na różne, ulubione sposoby. Można i za pomocą koloru. Na dziś przyszykowałam też swatche lakieru, któremu nie brak powera :) Mowa o Dewi, który znalazłam w sieci sklepów Lewiatan.

I guess everybody needs to get an energetic kick with something - and we choose this kick the way we like. We may get it with a colour. I've prepared swatches of such an energetic nail polish that you can't say it's got lack of power :) I'm talking about Dewi, a Polish brand I found in a chain of stores.





marka: Dewi
nazwa: Nail Polish, L027
wykończenie: zbliżone do crelly
ilość użytych warstw: 3
cena, pojemność: ok. 5 zł/9 ml
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Dewi
name: Nail Polish, L027
finish: close to crelly
number of coats I used: 3
price, amount: about 5 zł/9 ml
my rating: 7/10 pnts


BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, PHTHALIC  ANHYDRIDE / TRIMELLITIC ANHYDRIDE / GLYCOLS COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM HECTORITE, ADIPIC ACID / FUMARIC ACID / PHTHALIC ACID / TRICYCLODECANE DIMETHANOL COPOLYMER, CITRIC ACID, N-BUTYL ALKOHOL, SILICA [+/-]MICA, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, TALC, TIN OXIDE, Titanium Dioxide, Iron Oxides, BISMUTH OXYCHLORIDE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER CI 12085,CI 15850, CI 15880, CI 19140,CI 42090,CI 47005, CI 73360, CI 75470, CI77000, CI 77007,CI77266,CI 77491, CI 77499,CI 77510,CI 77742, CI 77891


Z początku nie byłam pewna, czy go wrzucić do koszyka. Brakowało mi składu na buteleczce. Wzięłam go dopiero, gdy sprawdziłam w necie, że nie zawiera formaldehydu ani jego żywic. 

Lakier ma pędzelek średniej grubości, równo przycięty. Przy malowaniu radziłabym uważać, bo gdy nabierze się zbyt dużo lakieru na pędzelek (jest taka tendencja z powodu dość gęstej konsystencji), lakier może rozlewać się na boki. Podoba mi się czas schnięcia, bo dobre podeschnięcie to ze 12 minut - a stemplowałam po nim już po jakichś 20 minutach od nałożenia. Na zdjęciach jest bez top coatu, bardzo ładnie błyszczy sam z siebie. Taka energetyczna cytrynka z niego. Po wyschnięciu wygląda na żelowy.   Niestety, lekko zabarwił mi paznokcie na żółtawo (pod spodem miałam bazę Barry M, Dewi był stemplowany i nałożyłam bezbarwny top na te paznokcie, gdzie były wzorki). 
Ogólnie uważam, że za tę cenę wart jest zakupu, ładnie się prezentuje.


At first I wasn't sure if to put it into my basket. There is lack of an ingredients list on the bottle. I bought it when I checked the ingredients on the net and I found out there's no formaldehyde nor its resins, which is very important for me.

The brush is standard, cut well. I'd advise you to be careful when you paint, because there's a tendency to take too much of the polish on the brush (quite thick consistency) and it may make the lacquer go asides your nails too much. I like the time of drying, because my nails were almost dry in about 12 minutes and I was able to stamp on them in about 20 minutes after painting. You can see them with no top coat in these photos, it all shines lovely without the topper. This is such an energetic lemon. It looks like gelly. Unfortunately it stained my nails in yellow a little (I used Barry M base coat, then the Dewi, then I stamped on it then and used a clear top coat on the nails that were stamped). 
All in all I think that this nail polish is worth purchasing as it doesn't cost much and looks very nice.




Co o nim sądzicie?

What do you think about it?


Edycja z 1 maja: w rozdaniu wygrywa...



Gratulacje, A. N. :) Czekam 3 dni na twoje dane, prześlij je na maila: barcabarcabarca@interia.eu


65 komentarzy:

  1. świetne kolory, najlepszy ten na małym paznokciu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Granatowy podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Błękit i turkus to właściwie moje ulubione odcienie niebieskiego. No i te bardzo rozbielone niebieskie.

      Usuń
  4. odcienie niebieskiego po prostu prezentują się obłędnie. super to wygląda! W ogóle podoba mi się kształt paznokci- nie potrafię jednak takiego uzyskać :(
    A paznokcie ombre, uwielbiam
    Pozdrawiam i obserwuję, by mieć na bieżąco Twoje cudne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie wersje ładne, ale ta z niebieskim bardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcienie niebieskiego są genialne, nigdy nie podobał mi się żółty kolor a na Twoich paznokciach wygląda wspaniale ! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Taki soczysty żółty nawet lubię :)

      Usuń
  7. Podoba mi się ten żółty kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te niebieskości! i żółtek też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama nie lubię na swoich paznokciach takich koloroów, ale podobają mi się u kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam ombre na pazurkach ale muszę to koniecznie zmienić :) Nie znam lakierów Dewi ale kolor faktycznie energetyczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Zbierałam się do tego ombre i zbierałam ;)
      Dewi ma fajne odcienie, takie energetyczne.

      Usuń
  11. Cudowne te niebieskie paznokcie. Super pomysł z "cieniowaniem" kolorów. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jeszcze nie robiłam ombre, muszę to nadrobić :D Twoje bardzo mi się podoba. Żółtek wygląda przyjemnie, ale farbowanie go skreśla niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, też nie lubię, gdy lakier przebarwia paznokcie, tym bardziej, że zdarza mi się chodzić z paznokciami bez lakieru.

      Usuń
    2. Mi też, od świąt mam oba serdeczne paznokcie żółte bo mi lakier zafarbował, mama się śmieje, że wyglądam, jakbym paliła dużą ilość papierosów ;)

      Usuń
    3. Dokładnie, też mi się tak poprzebarwiały ;)

      Usuń
  13. Ombre super ♥ Żółty to nie mój kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w sumie tylko raz robiłam ombre w kolorach różu ;) muszę koniecznie kiedyś to powtórzyć , może nawet w niebieskościach tak jak u Ciebie ;) żółteczek jest extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż też dobry pomysł, może kiedyś zrobię?
      Ten żółty kojarzy mi się z Yves Rocher, Citron.

      Usuń
  15. You've got perfect nails! This shape looks marvellous.

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the ombre very much - and that yellow is like a splash of sunshine on your nails!

    OdpowiedzUsuń
  17. super, niebieski ombre osiagnelas perfekcyjnie
    Bardzo podoba mi sie ten zolciutki, jest intensywny i w sam raz na letnia pore :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niebieskie ombre bardzo fajne :) A tak na marginesie- co myślisz o titanum dioxide w składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co myślę? Żle o nim myślę, giń titanium giń ;D Mam informacje, że może być rakotwórczy, gdy jest wdychany! Co prawda nie wiem, w jakich musi być ilościach - są ograniczenia w ilości jego stosowania w kosmetykach - i czy kumuluje się w organizmie, ale ogólnie nie jest to dobry składnik.
      Widuję go np. jako składnik leków (pewnie barwnik), albo w kosmetykach do wcierania, oczywiście lakiery. Lakiery to w ogóle nie jest rzecz dobra dla zdrowia, tak a propos. Teraz w ogóle trudno o rzeczy dobre dla zdrowia, samo powietrze nie dostarcza nam dobrej jakości, zwłaszcza, gdy się mieszka w miastach.
      Wg strony ewg dwutlenek tytanu jest sklasyfikowany między niskim a średnim zagrożeniem dla zdrowia.
      A! Wczoraj widziałam go jako jeden ze składników drożdżówki, takiej zafoliowanej, z dużą ilością literek 'E'. Nieźle mi szczęka opadła. Ciekawe, co dodaje się do chleba, na bochenkach luzem nie ma napisanych składników ;)

      Usuń
    2. W drożdżówce?! Ja już nie byłam pewna co o nim myśleć, ale czułam, że nie jest czymś co nam służy. Zrobiłam małe rozeznanie i niestety jest wszędzie w kosmetykach: w lakierach, tuszach do rzęs, cieniach do powiek, pudrach, szminkach... Tragedia. Ale w drożdżówce to już naprawdę przesada.

      Usuń
    3. Wiesz, chemikiem nie jestem, tyle, co wyczytam na stronach, które uważam za wiarygodne... Ale nie podoba mi się ten składnik - barwnik nieorganiczny. Ponoć najbardziej źle wpływa przy wdychaniu, niestety - ale w jedzeniu, albo w lekach po co to, ja się pytam. Podają, że jest sklasyfikowany jako potencjalnie toksyczny i szkodliwy, ma ograniczenia w stosowaniu (można używać niskich dawek).A, i wg danych nie kumuluje się w organizmie.

      Usuń
  19. Ombre robiłam do tej pory tylko raz :) A zółtek fajny, ja mam teraz na paznokciach bardziej pastelową żółć i nawet fajnie się nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ombre super - ja miałam tylko raz ombre na paznokciach w całym moim życiu :d a ten żółtek śliczny no i ma bardzo przystępną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrzcie, to jednak większość z nas robi to ombre rzadko :)

      Usuń
  21. I love ombre nails! Your mani like deep sea!

    OdpowiedzUsuń
  22. Both manis are super pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I've never tried ombre nails before, too :O but seeing your pictures, I think I should finally try, looks great!
    Although yellow just isn't my colour normally, I like this one, it's so bright and fun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yellow isn't my favourite either but I like it from time to time...

      Usuń
  24. Wow that is the perfect selection of blues, they look stunning together! And the yellow is such a wonderful and cheery shade. Sunshine for your nails!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And there's sunshine outside today :)

      Usuń
  25. Dewi przepiękny! A jak tak pomyśle, ot takie azwykłe ombre robiłam tylko raz czy dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne paznokcie :D
    + gratuluję wygranej, a byłam tak blisko

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super <3
    Już piszę maila z adresu: kociolekrozmaitosci@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten zolty kolor jest genialny *___*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooh, I love this ombre! I also love the yellow polish :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne odcienie niebieskiego i ten żółty prawdziwe koloru obecnego sezonu wiosna-lato :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ ta żółć mi się podoba... może w końcu skuszę się na lakier w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorki super! Zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  33. niebieskie prześliczne :)
    https://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice blue ombre aneta! I actually find ombre a bit hard to do sometimes... It can be tricky to find colors that are just lighter / darker without also leaning more toward a certain color. The yellow is nice and bright :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I really, really, really love your ombré nails! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne ombre ! i ta cytryna też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne ombre, to jest coś czego jeszcze nigdy nie robiłam - czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. żółty Dewi jest śliczny! a niebieskie ombre uwielbiam <3 nosiłam kiedyś bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. urocze :) też robiłam kiedyś ombre w niebieskościach - a do tego malutkie kwiatuszki jako akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. That yellow looks so creamy! And I love the blue ombre, too.

    OdpowiedzUsuń