Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 7 kwietnia 2016

Margarita, Ekologiczny żel do mycia ciała i włosów dla dzieci + CzysteMydło.pl, Kastylijskie mydło w płynie kremowe, nawilżające.

Przed wami dwa kosmetyki: obydwa w płynie. Jeden przeznaczony przede wszystkim dla dzieci, drugi raczej dla dorosłych. Który lepiej się sprawdził?

Two soaps in the front of you: both are liquid. The first - aimed mainly for kids, the second - for adults. Which one works better?




marka: Margarita
nazwa: Ekologiczny żel do mycia ciała i włosów dla dzieci z rumiankiem, aloesem i pszenicą
pojemność, cena: 250 ml/19 zł
moja ocena: 6/10 pkt

brand: Margarita
name: Eco gel for body and hair wash for children; with chamomille, aloe and wheat
amount, price: 250 ml/19 zl
my rating: 6/10 pnts






Kupiłam ten żel dla syna i sama użyłam go ze trzy razy, by móc coś dla was o nim napisać. Spodobał mi się skład i cena, więc go zamówiłam. Kosmetyk pachnie landrynkową gruszką. Dobrze się pieni. Miałam po nim świetne włosy, miękkie jak u dziecka. Niestety, wysuszał mi skórę ciała po spłukaniu, a w trakcie każdego kolejnego użycia coraz bardziej mnie piekła. Syn natomiast nie narzekał, do czasu, gdy w okolicy zużytej połowy butelki zauważyłam na ciele klatki piersiowej coś a'la gęsia skórka i delikatne małe krostki, co wyglądało na podrażnienie. Nie dam sobie ręki uciąć, że to z powodu tego żelu, syn chodzi na basen, a tam chlor i w ogóle ;), ale jest to prawdopodobne. Tak, że wydaje mi się, że szczególnie wrażliwą skórę zel ten może uczulać - ale nie musi. Co najbardziej w nim lubiłam, to zapach i cudnie miękkie włosy.

I bought this gel for my son and used it thrice myself to be able to write something about it. I liked the nice list of ingredients and price, so I ordered it. This cosmetics smells with a candy pear. It foams well. I had great looking hair after usage, soft like a baby. Unfortunately it was drying my skin after usage and the skin was burning more and more with the next washing. My son didn't complain but after he used more or less half of this bottle, I noticed something like goosebumps and tiny pimples: it was looking like skin irritation. I'm not sure it happened because of this gel though; my son goes to the swimmong pool and there's chlorine and so on ;) - but it's possible. So I think that this gel may irritate sensitive skins - but it doesn't have to. What I liked in this one the most is its fragrance and beautifully soft hair.

----



marka: CzysteMydło.pl
nazwa: Kastylijskie mydło w płynie kremowe, nawilżające
cena, pojemność: ok. 19, 50 zł/250 g
moja ocena: 6/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? nie

brand: CzysteMydło.pl
name: Castilian liquid soap, creamy and moisturising 
price, amount: about 19, 50 zł/250 g
my rating: 6/10 pnts
would I buy it again? no





Mydła w kostce od CzysteMydło.pl to moi zdecydowani faworyci. Przez ostatni rok używałam ich na okrągło w wielu wersjach. Kiedy na rynku pojawiło się ich mydło w płynie, ucieszyłam się i zamówiłam do wypróbowania. Niestety, okazało się o wiele mniej komfortowe w użytkowaniu, niż to w kostkach. Bardzo słabo się pieni. Naprawdę - bardzo słabo. Gdybym chciała dobrze się namydlić, taka buteleczka starczyłaby mi na jakieś 1, 5 tygodnia. Ponadto mydło to nie nawilżało mojej skóry tak świetnie, jak to w kostkach, a skóra wręcz mnie po nim lekko piekła. Skład jest ładny, dlatego zaskoczyło mnie to pieczenie. Oddałam buteleczkę mężowi, ale też nie był z niego zadowolony i mówił coś o lekkim szczypaniu. Tak, że mydła w kostce tej marki nadal są moim nr 1, a te w płynie - rozczarowaniem...

Bar soaps from CzysteMydlo.pl are my favourites. I kept using them, in all variations, all the last year. When they released a liquid soap, I was glad and ordered it to try out. Unfortunately, it appeared much less comfy than their bar soaps. First of all, this liquid soap foams very weakly. Really - v e r y  weakly. If I wanted to make foam in a satisfying amount, such a bottle would be sufficient for more or less one week and a half. Besides the soap didn't moisten my skin the way their bar soaps do - and they do it great. I felt some slight burning. The list of ingredients is nice so I was surprised with the burning feeling. I gave the soap to my husband and he also said it was stinging. So: bar soaps by this brand are still nr 1 for me, and these liquid ones - a disappointment...

Wracając do pytania z początku postu: które działa lepiej? Odpowiedź brzmi: z żadnego nie byłam zadowolona, ale to kwestia indywidualnej wrażliwości skóry.

Coming back to the question I asked at the beginning: which one works better? The answer is: I wasn't satisfied with any of them, but it's a question of individual skin sensitivity.

21 komentarzy:

  1. Widzę, że z czystemydło to jednak lesze są kostki,
    ten żel dla dzieci - dziwne, że uczula, bo skład ma całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napaliłam się na ten żel, że skład wydaje się OK i nawet niedrogo. Może to, co uczula, schowało się w 'parfum'? (ten cukierkowy zapach). Nie jestem też pewna Polyquaternium-10. Polyquaternium-15 ma w sobie formaldehyd, ale nie znalazłam info, czy 10 też. Chyba raczej nie.

      Usuń
  2. I love pear scents! Too bad it irritated your skin :( strange that the liquid soap didn't work for you when the bar soap from the same brand worked well

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too, they're cute. I was surprised about the liquid soap but it was only slight irritation. The bar ones and liquids have different ingredients though.

      Usuń
  3. Jestem ciekawa, który lepiej sprawdziłby się lepiej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To bad non of them were up to expectations..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, and both have nice ingredients. It seems they aren't everything ;D

      Usuń
  5. I didn't know that brand but I realized it has good and bad products. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty photos! Thanks for review)

    OdpowiedzUsuń
  7. I am sorry about you're sons skin irritations. I am too very carefully when I pick soup, shampoo or any cosmetic for my daughter. She has a quite sensitive skin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You know, if the skin isn't TOO MUCH sensitive, like in my son's case, I tend to choose cosmetics that are more gentle but not too much gentle - because I don't want to make his skin oversensitive. He can use some drugstore soaps with ingredients I checked out and accepted, with a good effect, you know - there are such ones. If his skin was atopic, I'd choose the most subtle ones. What irritates my skin the most often are shampoos and soaps and it's easy for my skin to become very dry. The most often I can use drugstore body balms and face creams without skin irritations.
      What a pity kids would like to eat some things like chips or crisps that are full of sodium glutamate! I try to control such a food as much as I can in my son's case.

      Usuń
  8. Najlepsze mydło to mydło z biedronki :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Too bad it gives skin irritation \: I would have love the kid's gel because of the smell ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko wypróbowałybyśmy ten dla dzieci :) Gruszka jest urocza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach z gatunku jadalnych ;) I włosy po nim cudne.

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.