poniedziałek, 18 kwietnia 2016

List miłosny (stemple i malowanie ręczne).

Witajcie :)

Przed wami manicure, które nosiło mi się świetnie - aż żal było zmyć! Jest tu i stemplowanie, i ręczne malunki.


Hello :)
There's a manicure I liked a lot in the front of you - I didn't want to remove it! There's stamping and freehand here.




"Pismo ręczne" to stemple, natomiast kwiatki namalowałam sama farbkami akrylowymi. Poniżej zobaczycie collage: historię obrazkową powstawania tego mani.

The handwriting is stamped and flowers are freehand painted with acrylics. You can see a collage below: a story about how this mani was created. 




Najpierw pomalowałam paznokcie Maniurką od Colour Alike i przystemplowałam 'pismo ręczne'. Było ładnie, ale czegoś mi jeszcze brakowało i przypomniałam sobie, że kiedyś widziałam na Nailpolis fajne manicure z pismem ręcznym i kwiatkami.

At first I painted my nails with Maniurka (nr 521) by Colour Alike and stamped the 'hand writing' pattern. It was looking nice but I thought it was missing something and that I had seen a lovely nail art on Nailpolis with handwriting and flowers on it.





Niżej wersja z kwiatkami, bez top coatu:

Below there's a version with flowers and without a top coat:




A tu z topem:

And here - with the top coat:








I użyta płytka:

And the stamping plate I used (let me show you the world in my eyes... ;) ):



Już wcześniej robiłam manicure z tym wzorkiem, w innym stylu, zerknijcie: klik.

I had previously done a manicure with this handwriting pattern, in a different style - check it out: click.

67 komentarzy:

  1. It's a beautiful mani! Love your handpainted flowers on top of stamping! It's adding more beauty! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda i uwielbiam zdjęcia makro (może dlatego, że sama nie mam jak ich zrobić ;) ). Nie dziwię się, że żal Ci było ich zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się to bardzo podoba :) I kolor, i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautifully made, very special and romantic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Both versions look wonderful, so I cannot choose LOL

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mani z takim pismem! A do tego te kwiatki - bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pismo odręczne... Marzy mi się dorwać taką płytkę, gdzie byłoby wyłącznie pismo ręczne, różnymi charakterami.

      Usuń
  7. Paznokcie wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to wygląda :) te kwiatki są fajnym akcentem, uzupełniają i ożywiają całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się właśnie wydaje, że ją ożywiły; bez nich też było fajnie, elegancko.

      Usuń
  9. na pewno bym zrobił " wow " jakbym zobaczyłna żywo takie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie śliczne, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! It's so beautiful mani. I liked it a lot. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetnie wygląda to połączenie pisma i kwiatków! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, każda wersja wygląda super - sam lakier jest obłędny, stemple wyglądają super, a domalowane kwiatki też mają swój urok <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam lakier też bardzo lubię, co więcej, znalazłby się w moim Top... hmmm...10? 15?

      Usuń
  14. Świetne mani ! Bardzo podoba mi się połączenie napisów i kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne! Najbardziej mi sie podobaja bez kwiatkow :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie odręczne pismo w starym stylu :) Kiedyś ludzie chyba bardziej przykładali uwagę do kaligrafii...

      Usuń
  16. boskie!!! chodzi za mną coś takiego tylko nie mam hazetowego stempla :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodać kwiaty, to niesamowity pomysł! Wygląda o wiele lepiej, niż po prostu tekst, chociaż tekst też wygląda nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardziej mi się chyba podobają bez kwiatków, ale oba mani ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyszły kwiatki :). Ogólnie moim zdaniem, przy samym piśmie czegoś brakuje i bardzo podoba mi się Twój dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj mi też byłoby żal zmywać. Przepiękny manicure. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny manicure, pięknie się zgrały kwiatki z odręcznym pismem, wyszło bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysłowe mani! kwiatki bardzo pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bez kwiatków było nudno, z kwiatkami jest tak, jak należy, czyli idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. I love the addition of the freehand flowers here aneta :) I think it brings the whole look together!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem wręcz zauroczona tym zdobieniem, po prostu piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, kwiatuszki idealnie tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł na te kwiatki;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykle romantyczne zdobienie:) Mam tę płytkę i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, większość wzorków można wykorzystać - bo czasem trafiają się takie, że 2 wzorki wymiatają, a reszta taka sobie ;)

      Usuń
  29. Piękne zestawienie, nie dziwię się ,że żal było ci zmywac

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześlicznie i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bez kwiatków takie zwyklaki, dobrze, że je domalowałaś bo teraz jest super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez kwiatków to taki list na pastelowym papierze, z kwiatkami to już list miłosny ;D

      Usuń
  32. That is absolutely gorgeous. Great work! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wyszło Ci ewidentnie zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne mani. Rzeczywiście z kwiatkami wygląda dużo ciekawiej! ^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. I love this pattern. Nice mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I like it with and without the painted flowers this mani. Very pretty one!

    OdpowiedzUsuń
  37. ten wzór pisma jest cudny! a Maniurka piękna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Normalnie bije z nich artyzm xD Śliczne i stemple i malunki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I love the combination of the handwriting and the flowers, to look so beautiful together!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, po prostu wow, przegenialnie Ci wyszło to zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń