wtorek, 26 kwietnia 2016

Rozdanie + kolorowane kwiatki.

Na początek informacja: dziewięć lakierów czeka na nowych właścicieli :)
Znajdziecie je w tej zakładce: klik
Co trzeba zrobić? Tylko wpisać się jako chętny w dzisiejszym poście. Wylosuję jedną osobę, do której one trafią. "Zapisy" będą trwać do soboty 30-go kwietnia włącznie. Nie musicie być obserwatorami mojego bloga. Choć, jeśli podoba wam się to, co robię, to będzie mi miło, gdy dołączycie. Zawsze będzie mi miło. Ale musu nie ma!


Dziś mam dla was zdobienie z ręcznie robionymi tintami. Ostatnio przepadam za kolorowankami!

I have a nail art with self made tints for you. I like coloured stamping method a lot!




Kwiatki są cieniowane. Podczas robienia tego manicure Kind of Black S ledwo zipał i poszedł potem do kosza. Ogłaszam zdenkowanie lakieru! A jednak :D


I did some shading on these flowers. Kind of Black S had been finished with this nail art. I am officially announcing that a bottle of nail polish is finished. Yeah :D




Ale nie martwcie się. Mam już kolejną buteleczkę tegoż.

But don't you worry. I have another bottle of this one.







I co wy na to? 

What's your opinion about this mani?


67 komentarzy:

  1. Śliczne kwiatuszki, takie wiosenne i pozytywne :)

    Chętnie przygarnę lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój czarny Colour Alike do stempli też już praktycznie zdenkowany! :D Kolorowanka tintami jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie to najczęściej używany lakier do stempli :)

      Usuń
  3. śliczne mani! ostatnio myślałam jak użyć tego wzoru z płytki, ale jeszcze na to nie wpadłam, wszystko przede mną :)

    a lakiery przyjęłabym z chęcią do mojej rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajna płytka, są wzorki do pokolorowania, nawet dość sporo :)

      Usuń
  4. Lakiery chętnie przygarnę, a mani piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the way you coloured in the flowers fading into the middle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpisuje się ;) Fajny pomysł z DIY tintami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie! też muszę zrobić własne tinty :D to po prostu mieszasz kolor z bezbarwnym?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie sliczne! Uwielbiam Twoje paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiateczki są piękne i niepowtarzalne :)
    Lakiery u nas by się tylko zmarnowały a wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Po oglądaniu takich ładnych mani jak Twoje ciągle sobie obiecuję, że zrobię własne tinty i ciągle nie mam na to czasu..:/ Śliczne kwiatuszkowe zdobienie :)
    Wpisuję się też na listę chętnych do przygarnięcia lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu to zajmuje... Ja np. robiłam jednego dnia jeden tint, drugiego dwa i wyszło mi ostatecznie z 7.

      Usuń
  11. bosko! :) po tylu wspanialych mani na różnych blogach w końcu zdecydowałam się na zrobienie tintów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. What a lovely spring design, you did a good job :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O raany, ślicznie to wygląda! Też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i tez chętnie bym przygarnęła te lakierki :)

      Usuń
  14. Piękne te pokolorowane kwiatuszki <3 chętnie wezmę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Też mam ostatnio fazę na kolorowanie tintami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to przyjemniejsze niż np. farbkami akrylowymi moim zdaniem.

      Usuń
  16. Piękne te kwiatuszki.
    Lakiery chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. This is really pretty! I love floral prints :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwa wiosna na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje kolorowanki sa zachwycajace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzorek od razu skojarzył mi się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow..it's so beautiful! Eye soothing! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ohn, dear I hope because perfumes are always a great idea :D

    So amazing nails again :D You have a talent!

    NEW WOMAN TREND POST | Off The Shoulders.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this mani! It's perfect for spring ;) And great idea to make you own sheer tints!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I can't buy them here, I mean I can, but OPI ones or I may order them from abroad ;)

      Usuń
  24. Faaaajne :) Ja też przepadłam ostatnio z kolorowankami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te słoneczniki są cudne, świetnie je pamiętam. Witaj :)

      Usuń
  25. Manicure wyszedł przeuroczo, gratuluję cierpliwości i precyzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kiedy mi się chce to robić, to mnie relaksuje :)

      Usuń
  26. Ach już na fejsie mnie zachwyciły, boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne te kwiatki! Podoba mi się to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Też mam ochotę na kolorowanki, ale ostatnio krucho u mnie z czasem :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne paznokcie...ehh, że ja takiego talentu nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wyszło! Nie próbowałam nigdy kolorować stempli, koniecznie muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :P
    śliczne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Flower power, a mani full off color and energy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne :) Czarny i biały to jedyne lakiery jakie kończę a nie wyrzucam bo zgęstniały albo coś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  34. tintowe kolorowanki rządzą! ten wzór jest stworzony do kolorowania, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie czerń i biel to najczęściej używane lakiery do stempli (i do paznokci też). Kolorowanki robisz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię tinty, choć sama malowałam nimi tylko raz :) Dają świetny efekt. Moje też są własnoręcznie robione i trochę tracą na jakości tym sposobem.

    Nowych lakierów nigdy dość. Także chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. This is a really lovely mani :)
    I LOVE the black together with the white background and the pops of pink and yellow :)
    So lovely :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Te mi się bardzo podobają - fajne kolory i dobry pattern, taki ażurowy, nie za gęsty i też nie za drobny - akuratny :)

    OdpowiedzUsuń