poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Konad, ciemnoniebieski shimmer - lakier do stempli.


Przedstawię wam dziś ciemnoniebieski lakier do stempli Konad, który dostałam do zrecenzowania od Born Pretty Store. Możecie go znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik. Oto, jakie manicure zrobiłam z jego użyciem:


Hi :) I've prepared a review and photos of Konad stamping nail lacquer from Born Pretty Store. I got it for a review. You can find it in Born Pretty's offer here: click. Below you can see the manicure I made with the blue Konad:





Lakier przybywa w plastikowym pudełeczku. Nie znalazłam nazwy, za to jest skład :)

This nail polish comes in a plastic box. I haven't found a name, but there is a list of ingredients:





Brak niepożądanego formaldehydu i pochodnych, jak też kamfory, DBP i toluenu. Reszta - jak w standardowych lakierach. Brak wymienionych barwników. Ten Konad - jak i inne, które miałam - nie posiada zbyt mocnego zapachu, typowego dla np. chińskich lakierów. Buteleczka zawiera 11 ml lakieru. Cena jest zbyt wysoka, więc warto poczekać na niższą, promocyjną.

There is no unneeded formaldehyde or its resins, no camphor, DBP and toluene. The rest is like in common nail polishes, no dye included. This Konad - and other Konads I owned - don't have too strong smell, that can be typical for f. ex. some standard Chinese polishes. The bottle includes 11 ml. The price is too high, so I guess it's good to wait for a lower, bargain one.




Na jasnych kolorach i takich o średnim stopniu jasności lakier kryje bardzo dobrze. Przeciętnie sprawdza się na czerni. Na zdjęciu poniżej macie też jego malutki wycinek na bieli ;)

This Konad is very well opaque on light shades and on medium saturated ones. I think it looks so-so on black. There'a also a tiny bit of it on white in the photo below ;)



z top coatem/with a top coat:




Użyłam/I used:
Sinful Colors, Boom Boom; Konad, Pearly Blue; GR, Prodigy Gel Clear Top Coat.


Kolor mi się podoba, fajną sprawą jest tu też shimmerowe wykończenie, nie spotykam się z tym często w lakierach do stempli. W opisie sklepu widnieje określenie 'perłowy', ale ja odbieram go jako shimmer.

I like the shade and shimmer finish - I don't often find shimmery stamping nail polishes. The shop description is 'pearly' but I found it shimmery.





 Płytka, której użyłam:

The stamping plate I used:



Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art, użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych). Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)





57 komentarzy:

  1. That's a lovely mani! Love that pink and blue combination! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne robisz te paznokcie! Uwielbiam Twoją stronę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło to czytać, bardzo bardzo się cieszę :)

      Usuń
  3. Brawo za dobry skład :) Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wybredna i tych z gorszym składem nie tykam, choćby nie wiem jak piękne miały wykończenie. Szkoda zdrowia ;)

      Usuń
  4. Think it did have a great result! And just like you I like the shimmer :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pazurki.
    Kwiatki wyglądają uroczo!
    Bardzo lubię taki motyw na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! I like flowers in nail design.... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks darling :D
    OMG, you have a talent!!! Super perfect!

    Keep it up with this fabulous work :D

    NEW COOKING POST | Cute Cake.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wzorki :) Dawno nie zaglądałam, ale wylądowałam w szpitalu... na całe szczęście wracam już do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę dużo zdrowia. Zastanawiałam się, gdzie cię wywiało :)

      Usuń
  9. Very pretty combination of colors :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda:) A z tym perłowym wykończeniem, to mam wrażenie że 'shimmer' w tym samym kolorze co baza to taki eufemizm od perłowego :D Jeszcze dorzuciłabym metaliczne wykończenie do tej rodzinki. Różnice jak dla mnie są subtelne i tak wymyślamy te nazwy żeby było mądrzej ;) W ogóle od słowa 'perłowe' do opisywania lakierów zaczęło się odchodzić, raczej piszemy metaliczne albo z shimmerem bo nie kojarzą się z tymi perłowymi paskudkami z zamierzchłych czasów :D Mogłabym napisać jakąś rozprawkę na ten temat, tak się rozgadałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie perłowy to zwykle kiepsko kryjący lakier, smużący co niemiara, z takim połyskiem niczym prawdziwa perła, ale tandetnym efektem. Różnice są faktycznie subtelne, niemniej jednak moim zdaniem są...

      Usuń
  11. Beautiful mani. Love the colour combination

    OdpowiedzUsuń
  12. Moc koloru ^^ i piękny flakon lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konady do stempli faktycznie mają fajne retro buteleczki :)

      Usuń
  13. Piękny kształt paznokci, kolorki wpadły w moje oko. Chętnie wykonam taki sam manicure bo wygląda obłędnie.
    Pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  14. it is a gorgeous shade of blue and stamps very well!
    I own several Konad polish to stamp and none of them stamps well over black...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wonder which ones you have. I've had white, black, pink, neon pink so far.

      Usuń
  15. Podoba mi się, fajnie te kolorki razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great stamping :) I love the bright pink and blue together!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna! Śliczne się prezentuje to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kolorki! i piękne wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I love shimmer! I think it looks really groovy over pink :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super miałaś pomysł na tą płytkę :) świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! ale najlepszy pomysł trzymam w zanadrzu :D

      Usuń
  21. Rewelacyjny pomysł na paznokcie :) Cudowne połączenie kolorów :) Z firmy Konad niestety tylko klasyczna czerń u mnie wita ale może się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń też miałam; świetnie kryje, trochę brudzi :)

      Usuń
  22. Mam czarny, biały i srebrny lakier Konad ; czerń i biel są rewelacyjne, ale srebrny już trochę gorzej sobie radzi na czarnej bazie ; czyli podobnie jak ten Twój tutaj egzemplarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebra nie miałam ;) Czerń i biel - tak i też byłam zadowolona.

      Usuń
  23. Podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is gorgeous manicure ;) Love the colours!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Such FC Barcelona but in lighter shades :D

      Usuń
  25. wzorki ładnie komponują się z lakierem:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie pasują te kolory do siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. thanks dear :D
    love this kind of dark blue :D

    NEW TIPS POST | Suggestions gifts for Mother's Day.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. I love this mani, you do wonderful combo's :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny kolorek! jestem ciekawa lakierów z Konad

    OdpowiedzUsuń
  30. I like the pink and blue combination, it draws the eye!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, this one stamps really great! I wonder if this is an original Konad polish?
    Lovely design btw :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny kolorek i dobrze sobie radzi z kryciem :) Na bps czasami mają śmieszne opisy :D

    OdpowiedzUsuń