piątek, 29 kwietnia 2016

Kivvi, 24 H Intensive Moisturizing Facial Cream, Pyrus Cydonia.

Witajcie :) Zapraszam na recenzję łotewskiego kremu do twarzy. Marka Kivvi to nowość na blogu. Zainteresowałam się nią dzięki próbce kremu, jaką kiedyś dołączono do moich zakupów. Była to próbka innego kremu, niż dziś recenzowany. Dzisiejszy ma francuski certyfikat Ecocert.
 Jesteście ciekawi, jak sprawuje się ten eko kosmetyk? 

Hello :) Welcome to read my review of a Latvian face cream. Kivvi brand is a freshman on my blog. I got interested in this cosmetic because I got a sample added to my shopping. It was a different face cream by this brand. Are you interested in how this eco cream works? It has a French certificate Ecocert; that means 95% of ingredients must come from ecological cultivations.



marka: Kivvi
nazwa: 24 H Krem intensywnie nawilżający Pyrus Cydonia
pojemność, cena: 50 ml/45 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? być może

brand: Kivvi
name: 24 H Intensive Moisturizing Facial Cream, Pyrus Cydonia
price, amount: about 45 zloty/50 ml
my rating: 7, 5/10 pnts
would I buy it again? perhaps





Krem jest przeznaczony dla wszystkich typów skóry. Producent obiecuje całodobowe nawilżenie i promienną skórę.

This face cream is suitable for all skin types. The producer promises 24 hours of well moistened, radiant skin.

Skład jest bogaty w różne olejki i ekstrakty naturalne. Wysoko wśród składników znajdują się: olej kokosowy, ekstrakt z aloesu, oliwa z oliwek, olejek jojoba, ekstrakt z nagietka, jabłka, liści brzozy, świetlika. W szóstej linijce jest biały barwnik i zarazem filtr UV, dwutlenek tytanu (może przyspieszać starzenie, powoduje wytwarzanie się wolnych rodników). Poza tym m. in. wyciąg z liści bananowca, ogórka, z pestek brzoskwini, owocu kiwi, pigwy, rumianku, słonecznika, przywrotnika, witamina E. Aromaty są pochodzenia naturalnego. Nie ma uwalniaczy formaldehydu.

The bottle is rich in various oils and natural extracts. There are such substances high among the ingredients: coconut oil, aloe extract, olive oil, jojoba oil, calendula extract, apple, birch leaves, eyebrigth extracts. There's also titanium dioxide, a white dye and UV protector; it can make skin look older faster as it creates more free radicals. Besides there are: banana tree leaves extract, cucumber, peach kernel, kiwi fruit, quince, camomille, sunflower, lady's mantle, all extracts or oils, vitamin E. Aromas come from natural origin. There are no formaldehyde releasers.






Bardzo podoba mi się opakowanie. Projekt jest estetyczny, kolorowy, przyjemnie brać taki flakonik do ręki. Pompka działa bardzo dobrze.

I like the package a lot. The project is esthetic, colourful, it's pleasant to take such bottle in your hands. The pump works very well.




Konsystencja jest akuratna, ani za gęsta, ani za rzadka. Krem łatwo się rozsmarowuje, bardzo dobrze wchłania. Kilka minut po użyciu miałam zwykle wrażenie lekko napiętej skóry. Była ona miękka i gładka w dotyku. Piszę w czasie przeszłym, bo już dawno zużyłam opakowanie :)

The consistency is accurate: not too thick, not too thin. This cream smears easily and soaks well. I usually had an impression of slightly tight skin a few minutes after use. The skin was soft and smooth in touch. I'm writing about my impresions in the past tense because I had used all the cream :)




Zapach jest bardzo przyjemny, słodkawo-kwaskowy; jest w nim owocowa nuta z dodatkiem czegoś nieokreślonego, roślinnego. 

The fragrance is very pleasant, slightly sweet, slightly sour; there's a fruity note with an addition of something hard to describe, plant-like.


Jeśli chodzi o poziom nawilżenia, daję czwórkę w szkolnej skali ocen ;) Jest dobre, ale miałam lepsze kremy. Uważam jednak, że za nieco ponad 40 zł lepiej jest zainwestować w krem np. Kivvi, niż przykładowo w Olay o podobnej cenie, pełen parabenów, silikonów i innych niepożądanych składników. Nic mnie w tym łotewskim kremie nie podrażniało i ogólnie byłam z niego zadowolona. Przyjemny!

When it comes to the moisture, I give it 4 points out of 6. It's good, but I had better face creams. All in all I think it's much better to spend more than 40 zloty on f. ex. Kivvi face cream than to buy, for example, Olay cosmetic full of parabens, silicons and many unneeded substances. Besides nothing irritated my skin here and I was satisfied of this cream in general. It's a pleasant one!

31 komentarzy:

  1. Łooo kusi mnie bardzo ta marka, szampon już prawie kupiłam, ale muszę w końcu nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przyjrzę się kiedyś szamponowi ;)

      Usuń
  2. Spodziewałam się po nim solidnej dawki nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, ja mam prawie 40 lat. Dla ciebie mógłby okazać się w sam raz :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam o takim kremie, ale zgadzam się, że w tej cenie lepiej kupić naturalny produkt niż parafinę z drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu już spotkałam się z tą marką :). Myślę, że dla mnie byłby wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie faktycznie ciekawe :D hmm, z nawilżeniem nie tak najgorzej, skoro jest 4, jednak wolałabym chyba coś lepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile masz lat? Myślę, że u mnie jest to kwestia wieku. Te kremy, które mi wystarczały, gdy miałam np. 25 lat, teraz są dla mnie zbyt słabe.

      Usuń
  6. Great review! I'm trying to switch over to eco products too :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawilzenie u mnie to podstawa...ale i tak bym sie na niego skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pierwszy raz czytam o tym dwutlenku tytanu, a jest on w kremach z filtrami mineralnymi, w tym kremie mogli go sobie darować. Jak dla mnie cena też ok, tyle jestem w stanie wydać na dobry krem naturalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwutlenek tytanu widuję też w lekarstwach, pastach do zębów... Kremik jest przyjemny.

      Usuń
  9. Nie znam tego kremu, ale skład ma chyba całkiem dobry.

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie słyszałam o łotewskich kosmetykach ;). Plus za praktyczne opakowanie cieszące oko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma bardzo ładny skład, na pewno lepiej kupić ten krem niż wiele drogeryjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie slyszalam jeszcze o tym kremiku ale wyglada ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Intensywne nawilżenie zawsze się przyda nie ma co ukrywać. :-)

    OdpowiedzUsuń