Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

środa, 13 kwietnia 2016

Gradientowe słodkości :)

Hej :)

Choć lubię gradienty, ostatnio jakoś je omijałam. Nie mogłam się do nich zebrać ;) Ale - w końcu się zebrałam i oto jest jeden taki. Słodki, różowy... nawet z serduszkami.

Hey :)

I like gradients, but I've been omitting them lately. Finally I made one and here it is :) Sweet and pink... even with hearts.





Do zrobienia gradientu użyłam białego lakieru Golden Rose i różowej Kwiaciarki od Colour Alike (nr 522), a stemplowałam lakierem od Barry M, Pomegranate. Użyłam dwóch płytek, tj. BP-50 i MoYou, Pro XL 12.

I used a white nail polish by Golden Rose and pink Kwiaciarka (nr 522) by Colour Alike, and I was stamping with Barry M lacquer, Pomegranate. I used two stamping plates, that is BP-50 and MoYou, ProXL 12.









54 komentarze:

  1. jakie piękne! chyba bardzo pracochlonne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę, ale jest to do przejścia ;) Gorzej, że trzeba sobie wygospodarować do półtorej godziny ;)

      Usuń
  2. Słodziutkie, na pewno byłoby idealne na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, urocze i słodkie :)Podziwiam Cię, że potrafisz robić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! To naprawdę nie jest tak trudne, jak może się wydawać.

      Usuń
  4. It looks great! I love stamping over gradients :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So do I but I often don't have enough time ;)

      Usuń
  5. ale śliczne wzorki! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very sweet mani! it would be great for valentine's day too :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indeed! So sweet it can be for Valentine's :)

      Usuń
    2. Indeed! So sweet it can be for Valentine's :)

      Usuń
  7. Śliczne kolory:) Urocze zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam gradient! A Twój jest śliczny, z tymi serduszkami bardzo walentynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodko :) idealne mani na randkę albo Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This looks really pretty, I love how the stamping and the gradient go together :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. I think it's gorgeous and very girly!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep, and I'm almost 40 ;) but who would count it ;D

      Usuń
  12. mam ochotę na podobny manicure;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne mani. Bardzo podoba mi się Twój gradient. A kolorystyka i tematyka idealna na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic gradient :) I really love gradient manicures ;) Great stamping choice, looks so girly and beautiful ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very cute manicure. This is a nail art that would be proper for V' Day too :))

    OdpowiedzUsuń
  16. I just keep repeating myself when I visit your blog! Everything you make is so freaking adorable :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, your repeating yourself means a lot to me :D

      Usuń
  17. Wyszło słodko, ale nie tandetnie, a to ważne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie i bardzo przyjemne dla oka :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Walentynkowe :D Słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful manicure, I love the pattern with your pink gradient!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak jak nie maluję paznokci od dłuższego czasu, tak jak patrze na to co zrobiłaś w tym poście to byłby to chyba argument za tym, żeby pomalować. Tylko, że ja nie mam cierpliwości :) W każdym razie - ogromnie mi się podoba!!!! PRZEPIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) A może na początek sam lakier, bez zdobień?

      Usuń
  22. I just fell in love with these nails, they look so adorable ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie urocze! Prześliczne, słodkie i takie.... miłosne ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodko i uroczo ;) ja bardzo lubię gradienty, jak maluję paznokcie to myślę : zrobię sobie gradient, ale potem jak już mi lakier wyschnie to okazuje się, że jest już późno i pasowałoby iść spać i kończę bez gradientu ze stemplami i tyle ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, mnie też trudno się do niego zebrać ;)

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.