sobota, 2 kwietnia 2016

Golden Rose, Ice Chic, 04 w tintowej kolorowance.

Jeśli lubicie moje tintowe kolorowanki, mam dziś zdobienie dla was :)

If you like my tint coloured stamping, I have a nail art for you :)




Jako kolor bazowy posłużył mi nowy Golden Rose.

As a base colour I used a new Golden Rose nail lacquer.


marka: Golden Rose
kolekcja: Ice Chic
nazwa: nr 04
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3, dla lepszych zdjęć; z dwoma uzyskałam dobre krycie. Te osoby, które mają paznokcie bez bruzd, powinny poradzić sobie z dwoma grubszymi.
pojemność, cena: 10, 5 ml/ok. 7 zł
moja ocena: 8/10 pkt


brand: Golden Rose
collection: Ice Chic
name: nr 04
finish: glossy
number of coats: I used 3 for better photos, but I achieved a good opacity with two. For these who don't have ridged nails 2 a bit thicker ones can be enough.
price, amount: less than 2 euro/10, 5 ml
my rating: 8/10 pnts




 Rozprowadzanie bez większych problemów - lakier jest dość gęsty. Czas schnięcia: 20 minut i można w miarę bezpiecznie zrobić sobie np. kawę ;)

 Paiting didn't cause problems - the nail polish is quite thick. The drying time: 20 minutes and you can f. ex. prepare yourself a cup of coffee quite safely ;)


Wygrzebałam z zasobów blachy płytkę MoYou London, The Pro XL 12 i czarnym lakierem do stempli przystemplowałam jeden ze wzorków. Wypełniłam je potem moimi ręcznie robionymi tintami. Obyło się bez robienia naklejek. Bardzo lubię kolorowanie tintami i efekty, jakie można uzyskać, np. takie bardziej subtelne :)

I dug out (of my metal sheets stash) the following stamping plate: MoYou London, The Pro XL 12 and chose one pattern. After I had stamped it in black, I filled in the empty places with my handmade tints. I didn't make stamping stickers. I like colouring with tints a lot lately because results that can be achieved are f. ex. so subtle :)








Użyłam/I used:



I jak, czujecie się skuszone zrobić swoje tinty?

And you, do you feel tempted? Are you going to do your own tints?

69 komentarzy:

  1. Kwiatuszki są urocze :) Białe tło super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel na paznokciach rządzi ;) Przynajmniej dla mnie :D

      Usuń
  2. lubię tą serię lakierów GR, ten kolor też ładny. świetnie wygląda z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które masz? Ja, jak do tej pory - dwa, w tym jeden glitter.

      Usuń
  3. amazing spring nails.
    but here GR wow has different cap.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię Twoje tintowe kolorwanki:) Zrobiłam tylko czarny tint, ale właśnie mam wzorek który nadałby się na takie kolorowanie, to może coś więcej zrobię w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te malowanki kwiatowe!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się nawet bez kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta biel jest ładna sama w sobie, ale zwykle ją 'dekoruję', bo taki odcień dobrze wybarwia co weselsze kolory.

      Usuń
    2. Ta biel jest ładna sama w sobie, ale zwykle ją 'dekoruję', bo taki odcień dobrze wybarwia co weselsze kolory.

      Usuń
  8. Bardzo fajne mani, takie wiosenne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wiosenne kwiatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! bardzo lubię tintowe kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the way this looks aneta! :) I've been meaning to make my own tints for ages but just haven't got around to it yet... I really should!

    OdpowiedzUsuń
  12. It is absolutely adorable and gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje tintowe kolorowanki są jak zwykle świetne ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makes me smile! Perfect for the sunny weather we have here at the moment. Love it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so glad when my manis make somebody smile :)

      Usuń
  15. Dear Aneta finally I'm back! I really like this mani, it is so colourful! *__*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie! Żebym tylko miała czas żeby coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne! Muszę biały kupić bo mój gdzieś zaginął. Masz piękny kształt paznokci już od jakiegoś czasu do nich wzdycham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo mi miło :) Ta biel jest dobra i niedroga.

      Usuń
  18. Wow cudne, idealnie odbite, urocze te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś dla mnie, bo wielbię Twoje tintowe zdobienia :) Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie zbieram się do zakupu bezbarwnych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super - ciekawe, co z nich otrzymasz!

      Usuń
  21. Uwielbiam Twojej kolorowanki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio też zakochałam się w kolorowaniu tintami;) Mam tego białaska GR i jak na razie radzi sobie super ( nie zgęstniał za szybko ) mnie 2 warstwy wystarczają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też by mi wystarczyły, gdyby nie bruzdy ;)

      Usuń
  23. So pretty flowers! Thanks for great post)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is so pretty! I love how bright and cheerful the flowers are :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. This is another gorgeous one, Aneta. I'm really fond of your self-made-tint-coloured nail arts. They're indeed subtle, and also very classy and neat.
    And I'm also impressed by this white, by the way.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot :))) So nice to read this!
      The white is a good one, I definitely can recommend it. Don't know how long it lasts as I usually don't wear one mani for a long time ;)

      Usuń
  27. Cwietuszki są urzekające - bardzo lekkie i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj robiłam tinty, wychodziły całkiem nieźle, nawet powstało klika zdobień. Finalnie jednak skusiłam się na kilka tintów od el corazon, teraz tylko czekać aż dotrą. Manicure piękny, idealny na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Widziałam te od El Corazon w jednym ze sklepów, wyglądają ładnie :) Gdzie ty masz tintowe zdobienia, muszę kiedyś poszukać.

      Usuń
  29. Wow, jakie śliczne, mega mi się podobają te kwiatuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiosna jak się patrzy na paznokciach! Kusisz zrobieniem większej ilości tintów, ale ostatnio mam strasznego lenia i pecha, nawet stemple mi nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem są takie dni, że i stemple można zepsuć ;)

      Usuń
  31. I looooove how you filled the flowers with different colours!! And that white looks so smooth!

    OdpowiedzUsuń