czwartek, 28 kwietnia 2016

Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Sunset + płytka MoYou London, The Pro XL 01.

Ze sfotografowaniem dzisiejszego manicure miałam przeboje. Ponadto miało ono dwie wersje: najpierw błyszczącą, potem matową. Działo się!

I had some adventures with taking photos of today's mani. Besides it had two versions: first glossy, then matte. There was a lot going on!


Wersja ostateczna/the final version:




Tu z błyskiem/here with some gloss:



Do stempli wykorzystałam lakier Colour Alike+B. Loves Plates, B. a Sunset. Bardzo ładny kolor, ni to czerwień, ni to róż. Nowość w moich zbiorach. W sumie trochę się wahałam, czy go kupić, bo może mam podobne? Ale w końcu go nabyłam i jest OK :) Na zdjęciach to ten jaśniejszy odcień wzorka, ciemniejszy to lakier bazowy, Golden Rose.

I used a stamping nail polish by Colour Alike+B. Loves Plates, B. a Sunset.  A lovely shade, neither red nor pink. It's new in my stash. I was in doubt if to buy it or not - haven't I got a similar one? - but finally I purchased it and it's OK :) It's the lighter shade in these photos, the darker one is Golden Rose.




Przy wersji z połyskiem aparat wariował - robił zbyt mały kontrast między kolorami. Próbowałam z lampą, bez, nawet na dworze :D

My camera went crazy with a glossy version. It caught too little contrast between two shades. I tried photographing my mani with a flash, with a lamp, and in the daylight outside :D





W końcu machnęłam całość na matowo i to było to. Choć oczywiście możecie mieć odmienne zdanie :)

All in all I matiffied this mani and that was it. You can have a different opinion, though :)




Całość wyszła taka truskawkowo-sorbetowa, choć wzorek niczym jodełka.

It all was looking like a strawberry sorbet, but the pattern - like a herring-bone.





Lakier matujący to Golden Rose. A niżej płytka.

The mattifying nail polish is Golden Rose. And a stamping plate below.





53 komentarze:

  1. La la la love it! This one is totally my type of mani and I just love everything in it! The color the pattern. It reminds me of Indian traditional wear fabric. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I really love this subtle stamping! It looks great glossy and matte ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous! I love the matte version! it's so modern and summery! Definitely a stunner!

    Nati | Polished Polygot

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez zdecydowanie wolę wersję matową ;) Bardzo fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie te kolory były fajne w rzeczywistości! Aż by się to schrupało! ;) (lakier? :O jodełkę? :O)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie Ci to wyszło, wolę wersję błyszczącą :)

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne :) delikatny wzór ale ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś płaszcz w podobny wzorek i o podobnych odcieniach :)

      Usuń
  7. Ekstra wzór:) W macie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. The matte effect one is my favorite and that subtle pattern looks so lovely!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you very much dear. Yes, indeed, this can be a problem but there are already a lot of bras that don't show. So there's always a solution.

    Once again I was hooked with your fabulous work. I love the effect!

    NEW REVIEW POST | Novex: Brazilian Keratin - Ultra-deep Treatment.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie:) Tym razem zgodzę się że w macie lepiej, chociaż z reguły wybieram błysk;) Mat ładnie pokazuje że jest wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. Niby na żywo widziałam wzorek, ale nie był to tak duży kontrast, jak np. czerwień i brąz. Dodatkowo połysk powodował, że na zdjęciach gdzieś nikł mi ten kontrast. W rzeczywistości też większy kontrast dał mat.

      Usuń
  11. Pięknie :) w wersji matowej faktycznie ładniej

    OdpowiedzUsuń
  12. całość fajna! normalnie wolę błyszczące wykończenie ale w tym przypadku faktycznie lepiej w macie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mnie ostatnio częściej bierze na maty. Choć ogólnie wolę błysk.

      Usuń
  13. Mi zdecydowanie bardziej podoba się pierwsza wersja, ale ja zazwyczaj skłaniam się ku błyskowi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w macie widać lepiej kolory :) fajne mani

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. subtelne wzorki nie rzucające się mocno w oczy ;) jak dla mnie duży plus

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this subtle stamping, in the matte version even more so <3

    OdpowiedzUsuń
  18. obydwie wersje super a kolor jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wygląda taki niewielki kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem fajnie zrobić coś takiego :) Miałam płaszczyk, tkanina coś w tym stylu, też był niewielki kontrast. Szkoda, że już go nie mam :(

      Usuń
  20. Great job, the stamping is so straight!
    Can't really decide which one I prefer, but I think it's the matte version ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta matowa wersja super ^^ Sliczne sa :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! Dla mnie błysk wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie wygladaja, bardzo fajne sa matowe paznokcie!

    -mayasienna13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kocham polysk, ale tu faktycznie lepiej w macie. Polysk kocham za to, ze potrafi wyciągnąć ukryty schimmer (czy ukryty duochrom) w wykonczeniach mat/satyna. Ale tu korzystniej wyszedl mat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I like how this mani looks with this subtle stamping! Really great!

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your red nails so much! xxoox

    OdpowiedzUsuń
  27. It does remind me of strawberry sorbet :) I prefer it matte too

    OdpowiedzUsuń
  28. Przypomina mi jakiś sweterek z dzieciństwa chyba :D W każdym razie bardzo mi się podoba :)
    Wiem, że zdjęcia takich paznokci są dosyć kłopotliwe, także doskonale Cię rozumiem ( #problemyblogerekpaznokciowych :D ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie sweterek, mnie płaszczyk, ogólnie wyszedł taki tkaninowy wzór :)
      Tak, czasem są albo takie problemy, albo z dobrym ujęciem odcienia :)

      Usuń
  29. Oh! So sexy red! Very pretty, like always!

    OdpowiedzUsuń