środa, 6 kwietnia 2016

Colour Alike + B. Loves Plates, BLP33 B. a Lagoon - szybkie swatche i Vipera, JEST 510 z pastelowymi lakierami do stempli Colour Alike.

Na dziś przygotowałam dla was pastelowe manicure z użyciem trzech lakierów. Bazowym kolorem jest łososiowa Vipera. Połączyłam ją z pastelowymi lakierami do stempli od Colour Alike + B. Loves Plates. Na palcu wskazującym i środkowym mam kolorek nude, B. an Ice Coffee, a na serdecznym i małym róż - B. a Sweetheart. Do zrobienia tego mani wykorzystałam dwa wzorki z różami z płytki MoYou The Pro XL 07 - dają efekt negatywu.

I've prepared a pastel manicure for you. I used three nail polishes and the base colour is a salmon shade by Vipera. I combined the Vipera with pastel stamping nail polishes by Colour Alike + B. Loves Plates. I have a nude shade on my pointer and middle finger. On my ring finger and pinkie you'll see a pink Colour Alike - yeah, pink on pinkie ;) - B. a Sweeetheart. I used two stamping patterns from MoYou, The Pro 07 stamping plate. They give a negative effect.




Sama Vipera prezentuje się tak:

Vipera alone looks like this:


marka: Vipera
nazwa: JEST 510
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3
cena, pojemność: 7 zł/7 ml
moja ocena: 7/10 pkt


brand: Vipera
name: JEST 510
finish: glossy
number of coats: 3
price, amount: 7 zloty/7 ml
my rating: 7/10 pnts




Trochę przyczepię się do składu. Podstawowa formuła bez formaldehydu, ale może zawierać np. niepożądaną kamforę, toksyczny Isobutylphenoxy Epoxy Resin...

I'm going to be a bit picky about ingredients. The basic formula doesn't contain formaldehyde, but these nail polishes can contain f. ex. toxic Isobutylphenoxy Epoxy Resin or unneeded camphor...




Rozprowadzanie po paznokciu w porządku, czas schnięcia ok. 20 minut. Niestety, okazało się, że to nie mój odcień, choć przyznaję, że jest dość ciekawy - coś jak rozbielony neon.

Painting doesn't cause problems. The drying time is about 20 minutes. Unfortunately, it appeared that this is not my kind of shade. I admit the hue is quite interesting though, something like bleached neon.




Co do Alike'ów, stemplowały na nim bez problemu i nawet się odznaczały na tym dość jasnym tle.

When it comes to Colour Alikes, they were stamping very well and even were noticeable on this quite light background.









Co sądzicie o tych pastelowych lakierach na łososiu? ;) Jeśli o mnie chodzi, wolę je jednak na czymś ciemniejszym...

What do you think about these pastels on the salmon? ;) I prefer them on something darker...


Przygotowałam dla was jeszcze cosik :) Mam dla was swatche robione na szybko - multichromowy lakier do stempli B. a Lagoon od Colour Alike. Stemplowałam na czerni, fiolecie i turkusie, wszystkie sztuczne szponki pokryłam bezbarwnym top coatem:

I prepared something more for today :) I have a few swatches of Colour Alike's multichrome stamping nail polish, B. a Lagoon, done very fast. I was stamping on black, purple and turquoise. All fake nails were covered with a clear top coat:


Turkus/turquoise:






Czerń/black:





Fiolet/purple:








I kilka makro. Fiolet:

And some macros. Purple:




turkus/turquoise:



czerń/black:



To były zdjęcia pod lampą. A teraz - na zewnątrz:

These were photos made under a lamp light. And now - outside:




Nie miałam czasu, by ponosić Lagunę na prawdziwych paznokciach, zatem punktacja kiedy indziej. Ogólnie są bardzo ładne. Czekam na wasze opinie, co o nich sądzicie?

I didn't have time to prepare a mani with Lagoon directly on my nails, so I'll give it some points later. In general they are lovely. I'm waiting for your comments, what do you think about them?

54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Odcień faktycznie ma przyjemny, ale jakoś niekomfortowo się w nim czuję.

      Usuń
    2. ja bym była zachwycona noszeniem go:D

      Usuń
    3. Każdy ma swoje odcienie, w których czuje się dobrze - powinien polecieć do ciebie :D

      Usuń
  2. Gorgeous stamping! Love the floral manicure!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja turkusowa podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że ten multichrom ładnie sobie radzi na jaśniejszych kolorach.

      Usuń
  4. Fajne te pastele... Tym bardziej mi się podobają , że też je mam ale nie miałam jeszcze okazji użyć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zawahaj się ich użyć przy dobrej okazji ;)

      Usuń
  5. Beautiful manicure❤😍
    http://gattaracinefila.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Your manicure is gorgeous, I'm always intrigued by the combo with negative patterns, I really appreciate when the plates come with a negative version as well!
    Pity for the INCI of that polish, though. I should check mine as well, I didn't notice that before.

    About the multichrome, it's certainly remarkable. Yet, it strikes more only when combined with black.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The negatives are great, they can make manis even more interesting :)
      I, just like you, didn't care about these ingredients the time I sent these polishes to you...
      I liked the multichrome on black the most; it kind of disappeared too much on the purple and it had a very good opacity on the turquoise. Actually I was surprised I even liked it on the turquoise.

      Usuń
  7. Wow....Sowww gorgeous! Especially turquoise one! <3 Love it! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne wzory, szczególnie te na ciemnym tle mi się podobają :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor ma ta Vipera ;) Ale multichrom Colour Alike totalnie skradł moje serce, cudooowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Łososiowy odcień świetny :D No i multichromy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu mnie masz, bo za Chiny nie umiem poczuć się komfortowo z łososiem na paznokciach ;D Ale jest ładny, to fakt.

      Usuń
  11. bardzo starannie wykonane wow :) i bardzo mi się podoba to połączenie z turkusem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolory! a te lakiery do stempli boskie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko nam się podoba xD Ale najbardziej te brzoskwiniowe różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło fajnie, ale i tak całą moją uwagę skupił ten lakier do stempli. Kurcze, jak on genialnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the mani - but OH WOW those stamping polishes are quite impressive!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually this is one stamping polish on three backgrounds :D I agree it's lovely... pricey yet lovely.

      Usuń
    2. Yes, I realize now LOL - and now I bought them hahaha - the entire set of 3, you are to blame :D

      Usuń
  16. Beautiful stamping aneta! I like it over the salmon although it would look nice over darker polishes too :) lagoon is really pretty over the turquoise and the black too!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się zdobienie :) i lakiery do stemplowania (te pastelowe) wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny brzoskwiniowy lakier innej marki i często go ostatnio noszę :) Swatche prześliczne, zwłaszcza ten miętowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie są świetne ale najbardziej jestem przekonana do ciemnego odcienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądają różyczki w takiej kolorystyce ) multichrom cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi chyba najbardziej podobają się na tym łososiowym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny ten lakier do stempli *-* Najbardziej podoba mi się na czerni. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie robisz te wzorki! Mnie nigdy nie chcą wyjść takie piękne i równe..

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten pastelowy/łososiowy odcień jak dla mnie super :) I ten piekny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Very impressive and beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za komentarze/thanks for your comments.
    Wszystkie uważnie przeczytane :)/I've read them cautiously :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie stemplują te pastele! A laguna wygląda ślicznie na każdej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne to zdobienie z kwiatkami

    OdpowiedzUsuń
  29. This is so pretty! I love anything pastel :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  30. I really like the first mani, so lovely and bright!
    But I LOVE the the stamping combos with the multichrome, so adorable! I'd love to see that on your nails.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'll post a mani with the multichrome on my nails soon :)

      Usuń
  31. Wzory są piękne, bardzo mi się podoba całość :) Co do B. a lagoon to pięknie prezentuje się pod lampą, ale jednak obawiam się, że nigdy do mnie nie trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. It's incredible how that nude Colour Alike stamps so perfectly! What number is it?

    OdpowiedzUsuń