niedziela, 10 kwietnia 2016

Colour Alike + B. Loves Plates, BLP33 Be a Lagoon.

Dziś na blogu multichromowe stemple; pokażę wam też nową płytkę, której wzory bardzo przypadły mi do gustu. Gotowi? Zapraszam :)

Today there's a multichrome stamping on my blog; I'm also going to show you a new stamping plate, I like these pattern very much. Are you ready? Welcome :)



marka: Colour Alike + B. Loves Plates
nazwa: BLP33 Be a Lagoon
wykończenie: multichromowy lakier do stempli
pojemność, cena: 8 ml/65 zł plus koszt wysyłki
moja ocena: 9/10 pkt


brand: Colour Alike + B. Loves Plates
name: BLP33 Be a Lagoon
finish: multichrome stamping polish
price, amount: 16 euro/8 ml
my rating: 9/10 pnts


Konsystencja lakieru jest w sam raz: ani za gęsty, ani za rzadki. Pigmentacja zadowalająca. Laguna bardzo dobrze kryje i na jasnych, i na ciemnych kolorach. Co do efektu, jest widoczna multichromowość, bo zauważyłam i teal, i fiolet (głównie te dwa), i zielonkawość, grafit. Bardzo ładnie się to zmienia w trakcie ruszania ręką. Najbardziej efektowne wybarwienie osiąga się oczywiście na czerni, ale okazuje się, że i na jasnych kolorach lakier ładnie się wybarwia. 

The consistency is accurate, neither too thick nor too thin. Pigmentation is satisfying, the Lagoon is very well opaque on darker and lighter shades. When it comes to the multichrome effect, it's noticeable: I spotted teal, purple (mainly those two), green, grey. It changes lovely when you wave your hands. The best colours are visible on black, of course, but it appears it looks lovely on lighter shades too.




Be a Lagoon przypomina mi multichromy do stempli od El Corazon, które oglądałam w necie. Jakiś czas temu pokazywałam wam swatche multichromu nie do stempli od Born Pretty i mogę potwierdzić, że 'na oko' Lagoon jest sporo gęstszy, tak do trzech razy. Spośród tych lakierów, które opisywałam, Born Pretty bez zniżek wychodzi najdrożej za kameleona. Potem mamy Colour Alike, a najtańszy jest El Corazon (ale tu wchodzą w grę koszty wysyłki zagranicznej).

B. a Lagoon reminds me El Corazon multichromes I was watching on the net. Some time ago I was showing you swatches of a multichrome not aimed for stamping by Born Pretty and I can say that Lagoon is thicker, maybe up to three times - if my eyes are correct ;) Taking all multichromes I've shown on my blog into the accont, Born Pretty without discounts has the highest costs. Then we have Colour Alike, and El Corazon is the cheapest (but you need to pay for an intenational shipping).




Jestem z tego multichromu zadowolona na tyle, że zamówiłam jeszcze jeden - bo okazuje się, że takie wykończenie bardziej pasuje mi jako dodatek na paznokciach, niż jako kolor bazowy. No nic, najwyżej przerzucę się w tym miesiącu na tańsze kosmetyki ;) 

I am satisfied of this multichrome and I ordered another one.  It seems I prefer such a finish as an addition to my mani, not as a deep base colour. Whatever, I'll be using cheaper cosmetics this month ;) 














A oto płytka, o której wam wspomniałam. Wzorki są większe, linie grubsze. Mam pomysł na więcej mani z jej użyciem.

And here is the stamping plate I've mentioned. The patterns are big, lines thicker. I have an idea for more manis with them.



Jak wam się Laguna podoba? Lubicie taki typ wykończenia w lakierach?

Do you like the Lagoon? And do you like such kind of a nail polish finish?

P. S. Ostatnio na Facebooku pokazywałam wam pewien rysunek: znalazłam tutorial, jak narysować kota :) Najpierw malowałam go na pierwszym lepszym papierze, a konkretnie na kartce w jedną linię. Syn obejrzał i prosi: "Mama, narysuj jeszcze jednego!". To narysowałam :D Pokażę wam update'owaną wersję tej z FB. Profesjonalni malarze, bądźcie litościwi :D Cieszę się, że to nawet kota przypomina, a narobiłam się przy tym rysunku jak dzika :D Na paznokciu tego zwierza nie narysuję, no way! :D

P. S. I've shown a drawing on Facebook lately: I found a tutorial how to draw a cat :) At first I drew him on a lined paper I had nearby. My son lookedat him and asked: "Mommy, draw another one too!", so I did. I'm going to show you an updated version of this FB one. Professional painters, be gentle :D I'm glad the drawing resembles a cat and I was working really hard on it! I won't draw it on my nail, no way! :D



55 komentarzy:

  1. Ja to bym chyba nawet patrząc na tego kota nie narysowała go😀a co do zdoboennia swietnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, dałabyś radę, masz dobrą rękę - ja w ciebie wierzę :)

      Usuń
  2. Przecudne zdobienie, ten CA wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt na czarnym lakierze bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny lepiej wybarwia multichromy, ale muszę przyznać, że na tym jasnoniebieskim też mi się podobało :)

      Usuń
  4. Te multichromy to coś niesamowitego. Na pewno na żywo sto razy lepiej się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto razy to nie, ale na żywo jest ruch ręką - jest akcja ;) Dzieje się.

      Usuń
  5. bosko wygląda :) szkoda, że cena zabija :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest wysoka jak na standardowe polskie realia zarobkowe.

      Usuń
  6. Aww, you cat distracted me now, it is so sweet, love it!
    And wow, that polish - it is an amazing stamping polish!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena zaporowa ale pięknie wygląda i na czerni i na bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie stempluje ;)nie sposób oderwać oczu od takiego zdobienia! Kiciuś Ci wyszedł znakomity )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kiciuś idzie w prezencie dla syna, bo wychowałam dziecko na kociego fana :D

      Usuń
  9. Kot wygląda całkiem spoko :D mam pozapisywane całe super playlisty na YT z tutorialami rysowania, jakbyś była zainteresowana, to napisz na priv.
    Lagoon jest boski, mam zamiar go kupić w przyszłym miesiącu. A ten drugi, który zamówiłaś, to który? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to rzadko oglądam YT. Masz może jakieś tutoriale w formie rysunku krok po kroku - a nie filmiki? Byłabym chętna. Dzięki za propozycję :)
      Ten drugi to BLP32.

      Usuń
  10. This is such a pretty mani, I love the contrast of the stamping! And your cat drawing is so cute :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. What a lovely looking mani and the cat drawing is adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba, sama chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten lakier ! :) Jedyną przeszkodą dla mnie to jego cena :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech... dla mnie też jest to przeszkoda. Do tej pory miałam tylko jeden lakier w podobnej cenie. Lilypad.

      Usuń
  14. I really love it on light shades as well! I'm happy to read you found it worth.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was surprised it looks good on lighter shades, not only on black. I'm not sure I found it 100% worth though as I think that El Corazon makes good polishes with a similar finish at a lower price. I had some issues with buying them from their site I can't see PayPal there, so... But I do think this one manages very well and it's pretty.

      Usuń
  15. Love how you show us this multichrome on black and white so we can see how it looks on both :) And I like designs on this plate a lot!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually the Barry M is a very light blue... I wanted to show you this nail polish both on a dark and light background with a bold pattern on so the effect could be really visible.

      Usuń
  16. Kotek pierwsza klasa :-D a multichromowe stemple wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliiczne :) strasznie podoba mi się połączenie tego lakieru i stempli :) a kot fajny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kot przebil wszystko- super!
    zdobienie przepiekne, stempelki rewelacyjnie reaguja ze swiatlem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi dear Aneta! What an elegant manicure and the drawing... you've done a great work! ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Na białym tle to zdobienie wygląda wręcz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful multichrome! I really like it stamped over the white :) nice job on the cat drawing too! I'm not very good at drawing haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is a very light blue that can look like white. I'm glad you like the drawing and I'm not good at them either; I had to take instructions carefully step by step and erase some parts from time to time to do them again :)

      Usuń
  22. te płytki robią cuda na pazurkach :D bardzo mi się podoba efekt na czarnym pazurku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kotek jest bardzo ładny :)
    Na początku w ogóle nie zauważyłam, że na czerni masz coś :D Dla mnie ten lakier raczej pozostanie w sferze marzeń, chociaż jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie pobłyskuje i mieni się multichrom. Ponieważ mam te El Corazonowe, to na razie odpuszczę CA, ale wygląda bosko!
    A kot niczego sobie, od razu widać, że to kot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydają ci się podobne, czy inne?
      O to chodziło, by przypominał kota, a nie mysz :D

      Usuń
  25. I love your stamping mani, it looks great! The pattern is very beautiful.
    And your cat looks very cute, too. Good job!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Tania chińska płytka, a wzór wymiata :)

      Usuń
  27. My favorite is the white based pattern! It looks elegant!
    Great work with the cat <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like it over the light shade a lot, I was surprised how much :)

      Usuń