czwartek, 21 kwietnia 2016

Barry M, Nail Paint, 333 Black Multi Glitter + płytka Blueberry 04.

Lubicie porcelanowe wzory? 
Ten, którego dziś użyłam, przywodzi mi na myśl właśnie coś w tym stylu. Stworzyłam następujące manicure:

Do you like porcelain patterns?
The one I used brings porcelain to my mind. I created such a manicure:




Pod spód nałożyłam czarny lakier Barry M (z drobnym brokatem), całość wystemplowałam pastelami od Colour Alike/B. Loves Plates oraz dołożyłam jeszcze niewielką ilość holo top coatu na pastelach. Najpierw jednak opiszę wam nowość w moich zbiorach - kolejny Barry przybył mi do klubu Barrych ;) Trudno się oprzeć tym Barrym, co zrobić ;D

I used a black Barry M at first (it's a polish with micro glitter) and stamped the pattern with pastel stamping polishes by Colour Alike/B. Loves Plates. In addition I used a small amount of a holo topper on these pastels. Firstly I'd like to describe a new bottle in my stash - another Barry joined the company of Barrys ;) Hard to resist those Barrys! ;D


Barry bez top coatu:/no top coat:


Barry z top coatem/with a clear top coat:


marka: Barry M
kolekcja: Nail Paint
nazwa: 333 Black Multi Glitter
wykończenie: brokatowe drobinki w czarnym lakierze
ilość użytych warstw: 2
cena, pojemność: 10 zł/10 ml (plus koszt wysyłki z Polski)
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Barry M
collection: Nail Paint
name: 333 Black Multi Glitter
finish: tiny glitter in a black base
number of coats I've used: 2
price, amount: 10 zloty/10 ml (plus shipping cost from Poland)
my rating: 7,5/10 pnts


BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID / NEOPENTYL GLYCOL / TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, N-BUTYL ALCOHOL, STYRENE/ ACRYLATES COPOLYMER, BENZOPHENONE-1, SILICA, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, POLYVINYL BUTYRAL [+/- MICA, CI77891, CI77742, CI77510, CI77499, CI77491, CI77266, CI77007, CI77000, CI74260, CI74160, CI47005, CI19140, CI15880, CI15850, CI11680, CI77820, TIN OXIDE]




Lakier ten bez top coatu wysycha na nieco szorstki i zdecydowanie bardziej podoba mi się z topem. Holograficzne glittery w zatopione w jakimś kolorze - nie w bezbarwnym lakierze - mają to do siebie, że często gdzieś przepadają na paznokciu. W buteleczce bardzo dobrze je widać. Ma tak Color Club z kolekcją Starry Temptress, ma tak i ten Barry. Co nie zmienia faktu, że i tak mi się podoba :)

This nail polish is a little gritty when dry and I prefer it much more with a clear top coat on. Holo glitters soaked in a colourful shade, not in a clear lacquer use to be lost on nails somewhere, but they are very well visible in their bottles. It happens with Starry Temptress collection by Color Club and it happens to this Barry. I like this nail polish nevertheless :)






I wracamy do finałowego efektu:

Now we come back to the final effect:





Płytka, której użyłam, ma dwa wzory, które na pierwszy plan wysuwają lakier do stempli. Zdecydowałam się dodać ciut iskierek także i pastelom, żeby nie tylko Barry mógł sobie poiskrzyć ;)

The stamping plate I've used contains two patterns that make stamping polishes the centre of attention. I decided to add some sparkle to pastel nail polishes too, so that not only Barry could sparkle ;)



Barry M, Nail Paint, Black Multi Glitter; Colour Alike+ B. Loves Plates, B. an Ice Coffee; Holo Top Coat 2.0; B. a Lemonade; Golden Rose, Prodigy Gel, clear.



Na ujęciach makro możecie dojrzeć pyłek holo od CA + B. ;) Nałożyłam go gąbeczką.

Here in a few macro shots you can spot a holo dust. I added it with a sponge.





I co powiecie?

Now your turn ;)

54 komentarze:

  1. Ten sam czarny kolor , tak bardzo mi się podoba, że nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się ten lakier podoba, a w buteleczce na żywo to już w ogóle galaktyka; niemniej jednak nie noszę czarnego, samego praktycznie wcale - chyba, że holo z dużymi drobinkami,

      Usuń
  2. It really reminds me of porcelain too :)) Looks very nice!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Jestem zachwycona wzorem i wykonaniem. Na początku myślałam, że to pastelowe tło i czarne stemplowane kwiatki a tu odwrotnie ;) Ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra! Za ciemnymi/czarnymi paznokciami nie przepadam a ten wzorek jest cudowny! :) w życiu bym nie pomyślała, że można najpierw pomalować paznokcie na czarno a dopiero na tym tworzyć wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam, zwykle je czymś zdobię. Na szczęście te pastele mają dobre krycie, więc nastąpiła zmyłka ;)

      Usuń
  5. Stemple wyglądają bardzo fajnie, ale sam lakier, mimo, że bardzo ładny, to dla mnie za ciemny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie paznokcie nim pomalowane, tak jak pokazałaś :D.

      Usuń
    2. Czerń na paznokciach, bez dodatków, nie każdy lubi ;)

      Usuń
  6. Iskrzące cuda! Świetny jest ten wzór z płytki blueberry04 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... w sumie wszystkie mi się podobają, nawet te małe wykorzystam (już wykorzystałam dwa z tych małych do tej pory).

      Usuń
  7. Jejku jakie śliczne paznokcie*.*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie kolorystyczne i ten delikatny holo <3 Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Fajny wzorek stworzyliście, w ogóle płytka jest bardzo udana.

      Usuń
  9. myślałam,że to czarne stemple na różowym tle :D a tu niespodzianka. super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto do tego wzorku wybrać dobrze kryjący lakier.

      Usuń
  10. Hi dear Aneta! Finally I'm back! This stamping plate is a love and you achieved a great result in your nails! *__*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pity that the glitter in the black polish doesn't show up that well on your nails :( i really like the pastel stamping mani! Love the holo dust you added!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale cudne!! U mnie się właśnie post pisze z tą płytką, ale wybrałam inny motyw dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My oddajemy się tym kwiatuszkom :D Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, wy wiecie, jak to brzmi? ;D

      Usuń
  14. Yes, I love this kind of pattern, and you stamped it so beautifully!

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne! (nabrałaś mnie, bo myślałam, że stempelki są odbite czarnym lakierem, a tu taka niespodzianka!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś jedyna, chociaż już widziałam tę płytkę na kilku blogach, to dalej się nabieram :D

      Usuń
  16. This is so pretty! I love how well the pastels go with the black :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne mani, brawo dla dziewczyn, które stworzyły świetną płytkę i genialne lakiery do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki polski duet na moich paznokciach, no, oprócz Barry'ego ;)

      Usuń
  18. Barry taki śliczny, że szkoda go zakrywać :P w ogóle to najpierw myślałam, że to ciemne stemple na pastelach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle czerń muszę czymś zakryć, bo za nią nie przepadam ;)

      Usuń
  19. mam ten lakier i szczerze mowiac mnie rozczarowal, w butelce wyglada cudownie ale na paznokciach srednio. Ty jednak wyczarowalas mega zdobienie....:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ginie ten glitter w kolorze, niestety, bardziej widowiskowe na paznokciu są holo glittery w bezbarwnym lakierze. Ale i tak mi się spodobał :)

      Usuń
  20. You are such a clever manicurist! I love the way you added holo dust! Truly beautiful! Love those macros the most! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a lovely and delicate stamping, great! At first I thought the black was the stamped part, was surprised that these CA polishes are so opaque. And of course I love the holo glitter ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So many were cheaten by this black here ;D

      Usuń
  22. Very elegant nails. I love the print. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne ^^ I nie wierzę, że to powiem, ale te blado różowe z kwiatami są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna porcelana, trafne skojarzenie:) Muszę w końcu skusić się na jakiego Barrego jak tak zachwalasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź żelowego, albo mat, niektóre bardzo dobrze stemplują :)

      Usuń
    2. Ok, dzięki za rady :) Zapamiętam sobie :)

      Usuń
  25. Ślicznie to wygląda :) mi to zawsze coś nie wyjdzie, coś się rozmaże, nie odbije do końca.. a tu perfekcja, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, you did such a great job with the stamping!

    OdpowiedzUsuń