sobota, 26 marca 2016

Wiosna w chłodny dzień.

Manicure, jakie wam dziś zaprezentuję, przywodzi mi trochę na myśl wiosnę w pochmurny dzień. Są kwiaty, motyle, ale tło z tych bardziej burych - ponieważ chciałam sprawdzić, jak moje ręcznie robione tinty będą sprawdzać się na ciemniejszych, już nie pastelowych tłach.

Manicure that's ahead of you today brings a cloudy spring day to my mind. There are flowers, butterflies, but the background is more gloomy. Because I wanted to check out how my self made tints work on darker, not pastel backgrounds.




Lakier bazowy jest beżem z domieszką fioletu. Jeśli chcecie o nim więcej poczytać, zapraszam tu: klik

The base nail polish is nude with a touch of purple. If you want to read more about this one, welcome here: click









No cóż, wszak wiosną zdarzają się i bardziej pochmurne dni, prawda? ;)

Spring does gives us cloudy days sometimes, right? ;)


51 komentarzy:

  1. Ładnie sobie radzą na takim tle :) Ja zrobiłam mój pierwszy tint wczoraj :) Czarny, bo chciałam zrobić to rajstopowe zdobienie :D Tintowe tło i czarny wzorek na nim, może tylko ja kojarzę to z rajstopami ale nie poradzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą obejrzałam :) Mnie to też kojarzy się z rajstopami, takimi z lat 80-tych, a do lat tych mam sentyment :D

      Usuń
  2. Idealna na jutrzejszą piękną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wiosenne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jestem pod wrażeniem :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What gorgeous nail art. Lovely colours!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent! Przepiękne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym takie widoki już widzieć za oknem! Ale niestety, jeszcze tak pięknie nie jest;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wykonane! piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is such a perfect way to do your nails for spring :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Really love the dusty rose / lilac base color :) the stamping looks nice too... The tints show up well

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i wiosennie, czego chcieć więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Two things which I love in one manicure ❤ Pretty nail art :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is amazing! :) I love the combination of colors.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za piękne kolory i wzory <3 Śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki wszystkim! Thank you all!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądają. Kolory cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This design looks great, perfect spring manicure! I especially love those tiny butterflies :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I rarely use smaller stamping patterns; time to change that! ;)

      Usuń
  18. Wow, prześliczne wiosenne zdobienie, mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz, jak tak patrzę na kolor bazowy, wydaje mi się ciut 'cielisty' i całość trochę kojarzy mi się z kolorowym tatuażem :O

      Usuń
  19. Bardzo urocze i ładne :) Uwielbiam takie pokolorowane wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOOOOW :0 amazing nail art, my dear!

    OdpowiedzUsuń
  22. maybe not outside, but the spring has definitely arrived on your nails :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ohh I love that flower pattern *__*

    OdpowiedzUsuń
  24. Really love this mani of yours! Especially the bright flowers.
    Plus, I totally get your concept. And today is one of those days, at least here.

    OdpowiedzUsuń