sobota, 5 marca 2016

Vintage'owe róże i gazeta.

W dzisiejszym poście do pooglądania manicure, które zrobiłam w około 2 godziny - jak na mnie, to długo. Są to stemple z płytki BP-76 i ręcznie malowane kwiaty. Wcześniej przećwiczyłam ich rysowanie na kartce: mam nadzieję, że nie wyszło bardzo źle, bo w szkole z rysunków byłam noga ;P

In today's entry you can watch manicure I did in more or less two hours - it's quite long when it comes to doing my manis. I used Born Pretty stamping plate BP-76 for the newspaper print and freehanded some flowers. I had practised drawing them on a piece of paper before and I hope they aren't totally pathetic as I wasn't particularly good in arts at school ;P










Użyłam/I used:



Recenzję lakieru bazowego od Golden Rose z kolekcji Express Dry znajdziecie tu, a Rich Color, którego użyłam do stempli: tu.

You can find the review of a base nail polish by Golden Rose here, and this Rich Color used for stamping: here.

Co sądzicie o tym manicure?

What do you think about this manicure?

52 komentarze:

  1. śliczne zdobienie ;) gdzie kupiłaś farbki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdobienie :) bardzo fajnie wygląda połączenie różyczek i gazety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam tak samo, śliczne! W szkole też mój talent plastyczny nie został odkryty :-)

      Usuń
  3. Śliczne :) Ja tam ledwo maluję równą kreskę, nie porywam się na malunki na razie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równa kreska nie jest taka łatwa, zwłaszcza w geometrycznych mani widać, gdy nie wyjdzie.

      Usuń
  4. wyszło uroczo :) trening czyni mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie mistrza raczej nie uczyni, ale coś tam próbuję czasem malować ;)

      Usuń
  5. Cudnie, różyczki wyszły Ci świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow,genialne,i Ty piszesz, ze bylas noga z rysowania,ech...nie doceniasz sie☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie namalowałaś kwiatki i nic a nic Ci nie wierzę, że byłaś noga z malunków, bo Twoje mani temu zaprzecza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i nadal jestem :D Ale miło mi, postarałam się tu w miarę moich możliwości. Wykałaczką :D

      Usuń
  9. Great design, the combination of the flowers and the newspaper print is absolutely adorable ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te róże, ja zazwyczaj maluję takie malutkie, żeby brak szczegółów nie rzucał się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, przy malutkich mniej się rzuca w oczy. Takie też niedawno malowałam, kiedyś je wrzucę na bloga.

      Usuń
  11. ale pięknie ci wyszły te róże. Ja jeszcze nie mam wprawy w takim ręcznym malowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Uwierz mi, kilka lat temu nie potrafiłam nawet poprawnie pomalować paznokci ;)

      Usuń
  12. Róże jak arcydzieło :) Przypominają nam malowidła na drogiej porcelanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowidła na porcelanie? Coś w tym jest.

      Usuń
  13. This is so pretty! I love floral prints :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, your freehanded flowers are gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Really? Is there a painting hope for me? :D

      Usuń
  15. Genialne zdobienie, jak to jest możliwe, że gazeta z różą zawsze tak świetnie wychodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful roses and great freehanding!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne! ja mam kilka farbek ale jakoś nie moge sie do nich przekonać

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks pretty cool and very nice for spring time!

    OdpowiedzUsuń
  19. I like it! I think it has a romantic vintage kind of feel with the newspaper print stamping and flowers :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny bardzo udany wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dałaś sobie radę, róże są ładne i możesz spoko ściemniać, że masz talent plastyczny :) Ja ostatnio próbowałam one stroke, bo miałam ładny lakier w tle, ale nic z tego, zmyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne <3 bardzo lubię mani w stylu kwiatów na tle listu/gazety

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, love the way the text pattern matches with the roses! Great and classy mani <3

    OdpowiedzUsuń