wtorek, 8 marca 2016

Tropikalnie i liściasto z Golden Rose, Rich Color nr 18.

Tropiki wkraczają na bloga! 

Tropics are coming!




Powyższe manicure zrobiłam z użyciem zielonego lakieru bazowego Golden Rose, miętowego lakieru do stempli Kaleidoscope od El Corazon oraz płytki do stempli MoYou, Tropical 14.

I did this manicure using a green Golden Rose nail polish, mint stamping lacquer Kaleidoscope by El Corazon and MoYou stamping plate, Tropical 14.



marka: Golden Rose
kolekcja: Rich Color
nazwa: nr 18
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena, pojemność: 10, 5 ml/ok. 7 zł
moja ocena: 7,5/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Rich Color
name: nr 18
number of coats: 2
finish: glossy
price, amount: 10,5 ml/about 7 zl
my rating: 7, 5/10 pnts




Aparat przekłamuje mi jego kolor! Musiałam przerobić zdjęcie poniżej, aby oddać rzeczywistość - przez co dłonie mają zbyt różowy odcień, ale chcę, byście zobaczyły mniej więcej rzeczywistą barwę.

My camera changes shade of this polish! I had to use some filters to show you the most proper colour I could achieve - my hands have pinky shade because of that, but I want you to see more or less a proper colour.




Kolor jest soczyście zielony! Lakier rozprowadza się przyjemnie i schnie w ok. 15 minut.

The shade is a juicy green! This nail polish paints pleasantly and is dry in about 15 minutes.


 Poniżej zdjęcia ze stemplami, przefiltrowane, by pokazały właściwy odcień:

There are filtered photos of the stamping below, so you were able to watch the proper look of it:









Poniżej nie ma filtra i zieleń wyszła blado - macie tak czasem, że aparat uparcie zmienia wam odcień? ;)

There's no filter below and the green looks paler; does it sometimes happen to you that your camera changes shades?






I jak wam się podoba takie listowie? ;)

Do you like such kind of leafy manicure? ;)

64 komentarze:

  1. Trochę tropików by mi się teraz przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten kolorek z GR <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten właściwy odcień to zieleń, nie te zdjęcia, na których wpada w teal :)

      Usuń
  3. Não sou fã de verde, mas assim carimbadinho gostei muito!

    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wzorki, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. matko!!! są przepiękne!! ten lakier muszę koniecznie sobie kupić!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mani, od twoich listków ja chcę wiosny, albo może i już lato!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, czasem bardzo ciężko uzyskać ten właściwy odcień na zdjęciach! A zdobienie wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the stamping here! It does feel like the tropics :) yeah I have trouble photographing greens sometimes too... I think coral and purple are worse for my camera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, in addition each camera is different. If mine changes something, this will be green the most.

      Usuń
  9. That's a pretty green, and I like it with the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  10. Liście mają piękny kształt, super kolory dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolorek, mani idealne na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne! W obu wersjach są ciekawe, nawet jak aparat zmienił kolor;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zmieniony kolor też mi się bardzo podoba i chyba nawet nie mam lakieru w podobnym odcieniu :O ;)

      Usuń
  13. Ależ cuda wyszły! Tak zazdroszczę talentu do robienia ciekawych paznokci, ja niestety mam dwie lewe ręce i przy zwykłym malowaniu oblepiam sobie skórki :/
    p.s masz pięknie opiłowane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very pretty manicure dear Aneta!
    Well, I always had problems when photographing reds in general.
    A big kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reds? I have no problem with them but each camera is different.

      Usuń
  15. Beautiful colour! And the stamping you did over it is flawless!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi aparat często zmienia kolory, ale to telefon więc nie mam mu tego za złe :D A na tropiki jestem na tak :D ładne kolory :) Ja się wymalowałam na żółto i próbuję wiosnę przywołać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komórka też mi czasem trochę zmienia, głównie niebieskie i zielone.

      Usuń
  17. It looks great.
    My camera also sometimes change the shade of the polishes, but it's mostly the purples that looks like blue, and then the neons that can be really hard to catch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it sometimes happens with neons too!

      Usuń
  18. What a lovely green is that! You stamped so well! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wzorek, chociaż kolory nie moje, ale na Twoich paznokciach wyglądają cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie, tropiki, zieloności wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne <3 moje kolory!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. A great green and such a lovely stamping!

    OdpowiedzUsuń
  23. efekt końcowy bardzo mi się podoba, mimo że lubię zielenie ta jakoś do końca mi nie odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful green shade and that stamping came out excellent and super neat!

    OdpowiedzUsuń
  25. pieknie!- az zatesknilam za latem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne aż trudno uwierzyć, że można tak tanio taki efekt uzyskać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne wiosenne mani, i ten kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Z zieleniami zawsze mam problem , co bym nie robiła na zdjęciach i tak wychodzi inny odcień ;

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz; proszę, nie zostawiaj linku do bloga, można do ciebie trafić przez nazwę użytkownika...

      Usuń
  30. This looks really nice, I like the tropical feel :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  31. With my camera it's a neverending struggle when it comes to teal blues or greens -.-
    By the way, I like this look in both of its versions :D even if I prefer the paler one, though. It looks less field green XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have the same situation!
      I prefer the paler one too, honestly :D

      Usuń
  32. I love the colours and designs! I have the central pattern on a BPS plate.

    OdpowiedzUsuń
  33. gorgeous manicure <3
    my camera often drives me crazy, but without the professional tools sometimes is just impossible to capture the right color :/

    OdpowiedzUsuń