Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 21 marca 2016

Trio lakierów w manicure a'la różowy kwarc.

Hej :) Dziś coś na słodko i nawet - rzekłabym - mineralnie ;) Zrobiłam bowiem manicure w trzech odcieniach różu, od najjaśniejszego do najciemniejszego, wykorzystując technikę podwójnego stemplowania. Rezultaty przypomniały mi trochę różowy kwarc ze zdjęć poniżej:


Hey :) Today there will be something sweet and even mineral, I'd say ;) I did a manicure in three shades of pink, from the lightest to the darkest, using a double stamping techinque. The results reminded me a bit of a pink quartz from the photos below:







Lakierem bazowym jest tu Maniurka (nr 521) od Colour Alike: piękny, jasny róż, który kryje przy trzech warstwach. Gdyby nie był dostępny w sklepie firmy, bardzo bym była stęskniona :D Stemplowałam najpierw różowym Golden Rose, który słabo kryje jako lakier do stempli i o to właśnie mi chodziło - a potem Models Own, którego wykończenie to neonowy glass fleck. Chciałam dzięki temu uzyskać większą głębię i nawet byłam zadowolona z efektu.

The base nail polish is a light pink Maniurka (nr 521) by Colour Alike: I love it, its shade is beautiful, good opacity with three coats. If it wasn't available in CA shop, I'd feel very, very sorry! I stamped with pink Golden Rose first - its opacity as a stamping polish is rather weak but that's what I needed then - and with neon glass fleck Models Own. I wanted to achieve a deeper looks and I was satisfied of what I got.


Oto urocza Maniurka bez dodatków:

Here's the lovely Maniurka without any additions:





A tu efekt końcowy.

And here - the final effect.






Płytka, której użyłam, jest sprzedawana przez Born Pretty: Y024. Trochę niepozorna, a taka fajna! Wzorki z niej są idealne do podwójnego stemplowania. Którego z nich użyłam? Pierwszego z prawej od góry; raz odbijałam normalnie, a raz do góry nogami.

The stamping plate I used is sold by Born Pretty: Y024. It doesn't look spectacular, but it's great! Patterns from this plate are great for double stamping. Which one did I use? The first one up right; I was stamping normally and upside down.





Colour Alike, 521 Maniurka; Golden Rose, Rich Color, 46; Models Own, Diamond Luxe, Radiant Pink; Golden Rose, Prodigy Gel (clear).

60 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie! Jak naklejki takie idealnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pastele to moje ulubione kolory na paznokciach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio też królują pastele. A to dziwne, bo z półtora roku temu mogły praktycznie dla mnie nie istnieć ;)

      Usuń
  3. What a truly lovely light pink!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się taki kamienny motyw :) koniecznie muszę to wypróbować! super mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, zrób takie, chętnie obejrzę :)

      Usuń
  5. The base pink is so gorgeous! I love this manicure to pieces. I have recently posted the models own pink and like it a lot! Now I would like to do this manicure too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like it and I remember your Models Own :)

      Usuń
  6. Ficou muito linda..que vontade de fazer igual!
    Amei.


    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Naaaajs! Muszę takie sobie zrobić, ale nie w różu, bardzo mi się psodobało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, z innymi kolorami też może ciekawie wyjść.

      Usuń
  9. It's a very lovely mani, I really like it! I might need that plate, that very same pattern and the bottom row look interesting and might match my tastes :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've already used most of these patterns and they look interesting and different, I definitely can recommend this plate to you!

      Usuń
  10. Beautiful aneta! I love the double stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Aż nabrałam ochoty na jasny róż z bardzo delikatnym ciemniejszym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mineralnie, ha :D ale ślicznie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo delikatne, takie dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale genialny efekt !! kurcze nooo idealne wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny efekt! strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  16. This is such a pretty mani! I also love the base shade of pink :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo subtelne i ciekawe zdobienie :) Ja bym się skusiła na takie w błękitnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  18. So fun and fantastic mani! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne! Też z chęcią bym zrobiła sobie takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki produkt z tej serii możesz szczególnie polecić?

    Komentarz do:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2016/03/haul-marzec-2016.html?showComment=1458633993968

    OdpowiedzUsuń
  21. What a great result dear Aneta! It is so precious *__* have a nice day, Smuack!

    OdpowiedzUsuń
  22. Yes that looks spectacular! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  23. That's a really cool effect you created :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz przepiękną płytkę paznokcia i niesamowicie dopracowane skórki :) Jest pięknie :) Dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodko i tak dziewczęco :) Podoba nam się :D

    OdpowiedzUsuń
  26. This looks great, I also thought of a stone immediately :D
    I'd love to see this in loooots of other colours too :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta płytka jest w ogóle genialna do stemplowania przezroczystym stemplem :) Zdobienie bardzo mi się podoba, sam lakier bazowy jest baaardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Maniurkę!
      Stempluję tą lepką gumką, nie przepadam za przezroczystym stemplem. Guma w nim jest za twarda jak dla mnie.

      Usuń
  28. i'm mesmerized *.*
    love the manicure, so well done :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.