Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 25 marca 2016

Sylveco, Wygładzająca odżywka do włosów.

Hej :)

Dziś poopowiadam wam o odżywce do włosów od Sylveco. Zwykle lubię produkty tej marki. Jesteście ciekawe, czy i ten się sprawdził? To zapraszam do czytania. I oglądania kasztanów. U mnie dziś jesień ;)


Hey :)

Today I'm going to tell you about a hair treatment produced by Sylveco. I usually like products by this brand. Are you interested if this one worked well too? Go ahead and read, welcome :) And watch some chestnuts. Today there's autumn here ;)



marka: Sylveco
produkt: wygładzająca odżywka do włosów: łopian większy, olejek sosnowy.
cena, pojemność: ok. 25 zł/300 ml
moja ocena: 10/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak!


brand: Sylveco
product: smoothing hair treatment: burdock and pine oil.
price, amount: about 25 zloty/300 ml
my rating: 10/10 pnts
would I buy it again? yes!




Bardzo lubię, że Sylveco podaje, czego użyło do produkcji kosmetyku! To oczywiście nie są wszystkie składniki, ale wiele, a takie informacje są dla mnie istotne i przydatne.

I like a lot the fact that Sylveco always writes what they used to produce their cosmetics. Of course they don't list all ingredients, but there are many of them and such information are crucial and needed for me.




Poniżej składniki w każdym detalu:

Detailed ingredients below:



Widzę tu: alkohol tłuszczowy (emulgator, czyli tworzy emulsję), olejek z pestek winogron, oliwę z oliwek, glicerynę, kwas stearynowy, olejek z łopianu większego, pantenol, Decyl Glucoside - łagodny środek powierzchniowo czynny, olej arganowy, Glyceryl Oleate - emolient, kwas mlekowy, gumę guar, benzoesan sodu - konserwant, Cocamidopropyl Betaine - substancję myjącą - oraz olejek sosnowy.

There's a fatty alcohol here (it creates the emulsion), grape seed oil, olive oil, glycerin, stearic acid, burdock oil, panthenol, decyl glucoside - a soft surfactant, argan oil, glyceryl oleate - emollient, lactic acid; also a thickener, plus cocamidopropyl betaine - a cleansing agent and lastly, pine oil.


Ten łopian z początku zniechęcał mnie do kupna, bo kojarzył mi się z nieciekawym wizualnie zielskiem: klik. W końcu jednak zdecydowałam się na zakup i co się okazało? Super odżywka! Mam po niej świetnie ułożone włosy: układają się w naturalne fale, są miękkie, błyszczące i puszyste. Tak, że z efektów jestem bardzo zadowolona! Odżywka jest wydajna, o konsystencji w sam raz, jest też ładny skład. Co do zapachu natomiast... to chyba jedyny słabszy punkt tego kosmetyku, gdyż jest to zapach taki trochę "chwastowy" zmieszany z aromatem sosnowym: bardzo nietypowy, ale na szczęście niezbyt mocny i szybko znika. Sam łopian, jak się okazuje, może i nieszczególnie wygląda, ale ma dobroczynne działanie :) Uważam, że ta odżywka jest warta kupna. Dobrze wpływa na moje włosy. Miałyście ją?

This burdock made me not want to purchase the treatment at the beginning. It brought a weed to my mind, weed that is not particularly beautiful: click. Finally I decided to buy it and what? A great hair conditioner! I have great hairdo after using it, natural waves. My hair is soft, glossy and fluffy. I'm very satisfied of these effects! The conditioner is efficient, it has an accurate consistency, there's a nice list of ingredients too. When it comes to the scent... I guess it's one weaker feature of this cosmetic, because the fragrance is a combination of weed and pine oil: very untypical, fortunately not heavy and it disappears fast. Maybe the burdock isn't the prettiest plant, but it does have useful properties! I think this treatment is worth buying nevertheless. It works excellent for my hair. A definite plus!




26 komentarzy:

  1. kuszaca odzywka, chetnie bym je wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet wysyłają je za granicę, mówię o sklepie firmowym ;)

      Usuń
  2. Miałam ją co prawa raz tylko, ale miło wspominam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :) Mam już drugą butelkę.

      Usuń
  3. No no, fajnie zadziałała u Ciebie :). Sama jej nie miałam, ale z takim działaniem też ją chcę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jak by się u ciebie sprawdziła. Na chwilę obecną to mój ulubiony kosmetyk od Sylveco, razem z brzozową pomadką ochronną.

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze nic do włosów z Sylveco. Odżywkę bardzo chętnie kupię, podoba mi się jej działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u ciebie będzie ono podobne!

      Usuń
  5. If it gives that fluffy feeling than it is indeed great! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep. And it doesn't cost tons of money when you take the result into the account!

      Usuń
  6. It's so nice when products live up to your expectation and more :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra ta odżywka, kupiłam ją dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że nie tylko u mnie się sprawdziła.

      Usuń
  8. Ja to siebie nie rozumiem, tak to uwielbiam naturalne sposoby dbania o włosy ale już naturalnej odżywki np. Sylveco nie kupię bo mam wrażenie że nie będzie działać u mnie na włosach xD

    OdpowiedzUsuń
  9. SYlveco najlepsze na świecie składy ma!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś coś dopadniemy z tej firmy! Odżywka z takim składem zawsze mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałem odżywke z betuliną i świetna była

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym się skusiła na tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This sounds really nice! Thank you for sharing, I'm trying to take better care of my hair :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review! Glad to hear it worked well for you :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda na to że sylveco ma sporo fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę mieć tę odżywkę! Inponujący skład i w ogóle ja lubię łopian :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.