Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 12 marca 2016

Słodkości od MoYou + tinty handmade.

 Dziś przed wami słodkości, albowiem zrobiłam stemplowe naklejki ze wzorkiem babeczek. Ciasteczka pokolorowałam tintami własnej roboty. Synek miał kilka prawie wypisanych długopisów, więc wykorzystałam resztki tuszu: zmieszałam je z lakierem bezbarwnym i oto mamy tinty. Kilka nawet z shimmerem :)


Today sweets in the front of you, because I did stamping stickers with a cupcake design. I coloured these cupcakes with handmade tints. My son had a few ball-paint pens with little ink inside and I used this ink: I mixed it with a clear nail polish. I have my own tints now. A few ones even contain shimmer :)







Do wykonania manicure użyłam:

I used:

Golden Rose, Express Dry, 13: click; Essence, The Gel, nr 33 white wild ways: click; Golden Rose, Prodigy Gel Top Coat; dwa kolory tintów domowej roboty/2 self made tints.



Smacznego! ;)

Bon appetit! ;)

62 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooops I have flu ok! You've done great nails dear Aneta. Hope you'l have a great week end! A big hug

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee słodkie :) aż mi się czegoś słodkiego zachciało .... kusicielka ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodkie ;) bardzo starannie wykonane babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One były lepiej przygotowane, ale trochę się naklejki pomarszczyły przy nakładaniu... No nic, potem robiłam inne mani z tintami, malowałam bezpośrednio na paznokciu i byłam bardziej zadowolona :)

      Usuń
  5. śliczne! niezły pomysł na tinty z długopisów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam 4 - fajne lakiery wychodzą, bo tusze mają nieraz ciekawe odcienie, czasem są z shimmerem czy brokatem, cokolwiek wkłada się do tuszy ;)

      Usuń
  6. Cool, also that you made your own tints :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Much cheeper and fun to do them myself :)

      Usuń
  7. super zdobienie a tinty bardzo pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na tinty :) Myślałam że tylko rozcieńczaniem lakierów można je zrobić a tu taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie rozcieńczałam, nie wiem, jak by to wyszło...

      Usuń
  9. Tinty musze i sama ukręcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutkie te babeczki. A teraz... Zjadałabym coś!

    OdpowiedzUsuń
  11. The homemade tints are such a great idea - I love what you created!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I remember I did my first tints as a child, but didn't even know they were tints :D I wasn't allowed to paint my nails in other colours than clear ones so I put little ink into my clear nail polish bottle to make the polish look slightly pink ;)

      Usuń
  12. I po co ja tu weszłam o 1.30 w nocy ;) teraz muszę zjeść coś słodkiego patrząc na Twoje paznokcie ;) mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Really cute mani! :) I've been meaning to get some sheer tints but never did... Maybe I'll try to make my own with pen ink instead :) I didn't know that was possible!

    OdpowiedzUsuń
  14. It looks really pretty! Great job with the cupcakes and the tins :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pysznie! Ale tinty z tuszu mnie zaintrygowały....

    OdpowiedzUsuń
  16. They look sooo sweet, I immediately wanna taste them now :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza muffinka :) Ten wzór nam się podoba bezapelacyjnie xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega słodkie pazurki, uwielbiam tę płytkę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Yummy manicure :D Its cute and interesting :D

    OdpowiedzUsuń
  20. I love this mani, I think that cupcakes make everything more cute :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne zdobienie, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja przyjaciółka zawsze rzuca ze śmichem "A idź Ty!" kiedy nie wyjdzie jej coś co ja umiem zrobić i teraz mam ochotę napisać to w komentarzu :D No cudnie wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba! Super efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne, aż się chce taką babeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne pazurki i ciekawy pomysł na tinty, ja zawsze dodawałam trochę zwykłego lakieru kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aneta, you're super crafty! And thanks for giving me an idea... I've got some stuck ball-pens myself, now I know what to do with the ink :D
    Love your cupcakes, they look super yummy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're welcome; I read about it somewhere but I remember I had done it as a child, when I wanted to have a pinkish nail polish :D

      Usuń
  27. those muffins looks quite tasty ;)
    i remember when i was in elementary school that we were creating our polishes with tints, it was fun :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.