Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 22 marca 2016

Ręcznie malowane piórka.

Co na dziś? Otóż... to :)

What for today? This :)




Są to, mam nadzieję, ręcznie malowane piórka. Wińcie Nail Crazy, ona twierdzi, że ręczne malunki u mnie mogą być, więc się skusiłam ;D

These are, I hope, freehand feathers. Blame on Nail Crazy, she claims my freehand can be shown so she has tempted me ;D

Malowałam piórka pierwszy raz i nawet byłam dość zadowolona.

I painted the feathers for the first time and I even was quite satified.





Poniżej poszalałam z jednym takim filtrem ;)

Below I had fun with one filter ;)



A jeszcze niżej filtrów brak:

And below - no filters:





Użyłam takich oto lakierów, ponadto farbek akrylowych:

I used such nail polishes, besides acrylic nail paints:




Indygo jest rzadsze od reszty, stąd indygowe piórka są bardziej rozmyte:

Indigo paint is slightly thinner than others, that's why the indigo feathers are more blurred:




I jak moje piórkowe wytwory, hę?

And how do the feather creations look like?

61 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz piórka wyszły świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like how colourful the feathers are :) great job on the freehand! My acrylic paints are too thin too :( I want to get a new set but I barely used any of my current one

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like the colours too :) Thank you. It's hard to paint freehand for me :D It's a new thing!

      Usuń
  3. Bardzo fajne piórka, kojarzą mi sie z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piórka bardzo bardzo ładne :). Maluj więcej i częściej pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A ty wiesz, że praktycznie zawsze zanim coś namaluję, muszę obejrzeć tutorial? :D Tu akurat nie oglądałam, ale np. przy kwiatach ręcznie malowanych, w temacie 'vintage'owe róże i gazeta' już tak ;D

      Usuń
  5. Tak wiosennie i niepowtarzalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórka to dzieło sztuki :D Ślicznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie delikatnie, jak na porcelanie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Energetyczne i zachwycające mani :) pięknie zmalowałaś piórka - jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Takie pozytywne było, podobało mi się :)

      Usuń
  9. Powinnaś częściej malować ręcznie , bo ładnie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Szkoda, że w szkole lekcje plastyki wyglądały tak, jak wyglądały ;)

      Usuń
  10. biel fajnie podbija te kolory! pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijała, fakt. Jestem wielką fanką bieli na paznokciach.

      Usuń
  11. Dear Aneta, I like a lot your freehand creations! I' not ready yet for this!!! :P
    A big hug

    OdpowiedzUsuń
  12. This is so pretty! I love the bright colours of the feathers :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. What a fun mani! Like it! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne piórka. Zdecydowanie maluj ręcznie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, jeśli chęć mi nie minie ;)

      Usuń
  15. Te piórka są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz :)

      Usuń
  16. Śliczne :) Rozkręcasz się z odręcznymi malowankami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ostatnio faktycznie. Kredkami łatwiej :D

      Usuń
  17. Slicznosci :D moja trzesaca sie dlon niestety sie do malowania nie nadaje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a co ona tak się trzęsie, biedaczka? ;)

      Usuń
  18. And she's right! These nails totally deserved to be published, and now I seek for more of your freehand designs.
    Love them, I definitely do.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It seems there's a chance for my freehands, judging from all comments. Thanks a lot, Ilaria, I'm very glad you like it :)

      Usuń
  19. Świetny wybór kolorystyczny i bardzo ładne wykonanie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, is that freehand!? That's amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdolniacha z Ciebie ;) Myślałam, że to naklejki :) Ślicznie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  22. Really great freehanding skills! Love the feathers!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie kolorystycznie zagrało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogą być? Piękne są, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby była dla mnie malunkowa szansa? ;D

      Usuń
  25. No śliczne piórka, super wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  26. you must be satisfied, this is so well painted, thumbs up :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.