poniedziałek, 7 marca 2016

Płytka Born Pretty Y001 i Colour Alike, B. a Silver King.

Witam was :)

Dziś przed wami kolejna recenzja i zdjęcia płytki, którą dostałam do zrecenzowania od Born Pretty Store. Płytka ma numer Y001 i  możecie ją znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik. Oto, jakie manicure zrobiłam z jej użyciem:


Hi :) I've prepared another review and photos of Born Pretty Store stamping plate for today. I got it for a review. The number of the plate is Y001 and you can find it in Born Pretty's offer here: click. Below you can see the manicure I made with one of its patterns:





Jak zawsze, płytka przybywa zabezpieczona niebieską folią. Na zdjęciu poniżej już po jej zerwaniu:

Like usual, the plate comes protected with a blue foil. I removed it for the photo below:





Wymiary płytki to 5, 8 x 6 cm. Wymiary koronkowo-kwiatkowych wzorków to 5,4 x 2,2 cm, a środkowego wzorku 1,2 na 5,4 cm. Koronkowe wzory z brzegów dają ciekawy efekt negatywu. Ten środkowy przypomina mi splatter i będzie chyba ciut wąski na moje paznokcie, ale splatter to splatter, można coś dostemplować po bokach i powinno dobrze wyglądać ;)

The size of this stamping plate is 5,8 x 6 cm. The size of these lace-flowery ones is 5,4 x 2,2 cm and the pattern in the middle is 1,2 x 5,4 cm. Lacey patterns create an interesting effect of a negative. This middle one reminds me of splatter and I guess it will be too narrow for my nails, but splatter is splatter and I can stamp some bits aside to make the whole look better ;)


Do dzisiejszego mani wykorzystałam właśnie te 'negatywowe' wzorki. Pomalowałam wszystkie paznokcie na czarno i stemplowałam srebrnym Colour Alike, B. a Silver King. Na kciuku, wskazującym i małym palcu mam wzorek z dołu płytki, a na środkowym i serdecznym - z góry. Ten z góry daje wręcz efekt a'la gadzia skórka, nie koronka ;) B. a Silver King stempluje bardzo dobrze i daję mu 9/10 pkt. Pamiętajcie o zabezpieczeniu skórek, jeśli nie lubicie zmywać drobinek!

For today's mani I used the 'negative' patterns. I painted all my nails in black and then stamped on them with Colour Alike, B. a Silver King. I have a pattern that's placed the lowest on my thumb, pointer and pinkie, and on my ring and middle finger I have the pattern that is placed up on the stamping plate. This pattern gives almost a reptile skin touch to it ;) B. a Silver King stamps very well and I give it 9/10 points. Remember to protect your cuticles if you don't like cleaning them too much!










Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art, użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych). Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)






57 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam w ogóle, że coś takiego istnieje :) Efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - wszystkie płytki mogłyby mieć wzory z bliźniaczym negatywem! Jak to fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłyby dwa razy większe - ale przydałby się, przydałby :)

      Usuń
  3. Super wygląda taki odwrócony motyw. Bardzo fajna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedne z lepszych jakie tu widziałam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszło. Ja to niestety nie mam do tego cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten stemplowy lakier jest cudowny, piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne sreberko, zgadza się :) Choć wahałam się, kupić, czy nie, bo te kolorowe metaliki bardziej wpadały mi w oko.

      Usuń
  7. What a lovely polish and stamping!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wzorki ma tą płytka. Ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem fanką koronek, ale połączenie czerni i srebra jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, świetnie się prezentują i błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muito legal a estampa dessa plaquinha...gostei nas unhas.

    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  12. It is wonderful, I really like it!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie. Musze przemyśleć zakup sreberka od CA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę przyjemne. Kupiłam i nie żałuję, przyda się od czasu do czasu.

      Usuń
  14. Bardzo fajnie, wygląda jak koronka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna płytka :) Lubię połączenia srebra z czarnym, to zawsze wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno wpadła mi w oko, aż wreszcie wpadła nie tylko w oko, ale i w ręce ;)

      Usuń
  16. The lace pattern is beautiful! It stamped really well :)

    OdpowiedzUsuń
  17. That's really elegant and looks so nice in black and silver :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koronkowe zdobienia zawsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No, nie wiem, jakoś nie przemawia do mnie ta płytka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. That looks so great :) Very nice design

    OdpowiedzUsuń
  21. Very pretty stamping here dear Aneta!!! Ahh now I'm a stamping addict :D
    A big hug!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's so easy to become a stamping addict ;D

      Usuń
  22. uzyskałaś super efekt :) a płytkę mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. This looks really pretty, I love the silver :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  24. I like it a lot....especially the colors you have used for these pattern is making these mani look more beautiful! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjne zdobienie, plytka rzeczywiscie ma piekny wzor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Very nice stamp. I like it a lot:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś miałam na tę płytkę wielką ochotę, ale jakoś 'znikła' mi z oczu. Wygląda pięknie i świetnie ją wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. What for an amazing pattern! I like it a lot! My favourite is the one you chose for your middle and ring finger. Great combo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like it too, I mean the pattern - thank you :)

      Usuń
  29. This looks awesome! I ordered some lace stamping plates from BPS some days ago and now I can't wait until I finally get them :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm almost sure you'll be satisfied :)

      Usuń
  30. Every time I want to purchase that plate it's out of stock! I love it though!

    OdpowiedzUsuń