Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 3 marca 2016

Pierwsze podejście do drag marble.

Pokażę wam dziś moje pierwsze podejście do drag marble. Water marble robiłam, a 'drag' nigdy - czas to zmienić! Oto, co uzyskałam - takie abstrakcyjne wzory, jak oset:


Today I'm going to show you my first dry marble design. I did water marble, but drag - never, so I decided to try this method out. Here's what I achieved - such abstract patterns, like thistles:






Jak zrobiłam to manicure?

How did I do this manicure?

Na białym tle zrobiłam sondą duże kropki, a potem rozprowadziłam je po paznokciu cienkim pędzelkiem. Lepiej jest rozprowadzać je delikatnie i czymś cieniutkim, by uniknąć dziur w manicure. Całość pokryłam bezbarwnym top coatem, po czym pędzelkiem nałożyłam brokat od Barry M, Fashion Icon (został mi dekant w buteleczce po bezbarwnej Delii). I kolejna warstwa bezbarwnego top coatu. 
Co sądzicie o rezultacie? Mnie spodobała się ta metoda, pewnie jeszcze będę do niej wracać. Niestety, czarny lakier, którego użyłam był zbyt gęsty.

I did some big dots on a white background and then I used a thin brush to spread the black. I think it's better to spread them not pressing too much and with something very thin, so that you are able to avoid indentations or holes in your mani. I covered the manicure with a clear top coat, and then I put some glitter with a small brush (Barry M, Fashion Icon - I have my decant in a clear Delia nail polish bottle). Then another coat of the clear topper. 
What do you think about the result? I've liked this method and going to come back to it. Unfortunately I used a black too thick nail polish.







68 komentarzy:

  1. Już widzę siebie robiącą takie cuda... :) No cóż ja mogę tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już próbowałam tej metody i naprawdę można nią stworzyć cuda :D świetne mani!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie słyszałam o takiej metodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy jest piękny! Bardzo lubię taki maziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wyszło inaczej, niż się spodziewałam, ale miało w sobie coś ;)

      Usuń
  5. Oh lala, this is totally gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyszło. Z daleka wygląda jak kleksy z tuszu na białej kartce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bawiłam się tak, ale wygląda fajnie. Podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohhh that is really beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tą metodę znam i używam, bo nie trzeba umieć rysować, żeby zrobić abstrakcyjne wzory :) Post mi zainspirował, chyba zrobię dziś coś w tym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, pewnie! Fakt, mistrzem pędzla być nie trzeba, a można osiągnąć coś ciekawego.

      Usuń
  10. Wygląda świetnie! Podziwiam, że potrafisz robić takie rzeczy. Ja cały czas się uczę :)
    Pozdrawiam. www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -adres do bloga, można tam trafić przez nazwę użytkownika-
      Ale dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  12. That's beautiful :) I've tried the method but it didn't end up pretty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wonder how it was looking like; mine didn't end up like I wanted but I was wearing it...

      Usuń
  13. Na instagramie widziałam te metodę. U Ciebie też wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam absolutne cudeńka zrobione za pomocą tej metody, np. Sveta Sanders.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -adres do bloga, można tam trafić przez nazwę użytkownika-
      Ale dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  15. This is so cool! I must try it! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. The pattern is really interesting and I love how you added glitter to it aneta! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -adres do bloga, można tam trafić przez nazwę użytkownika + reklama rozdania.
      Ale dziękuję za komentarz...

      Usuń
  18. Fajne kleksiki wyszły :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie dobrane kolory przez co efekt końcowy jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podobały mi się dobrane kolory. Ten glitter jest fajny, brawa dla Barry'ego ;)

      Usuń
  20. Piękne , uwielbiam bieł na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  21. This is so pretty! I love the glitter :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi dear Aneta! It's a very interesting nail art, I'd really like to try this technique =) I like how it turns out!
    A big kiss! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Try, I'll watch the effects!

      Usuń
    2. Eheh I'll try to do my best :P
      Kisses

      Usuń
  23. super to wyglada, uwielbiam taka technike :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie fajne, muszę wypróbować tą technikę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdarzało mi się stosować tę metodę, świetnie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten wzorek jest absolutnie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! It's so beautiful. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy efekt :) Metoda bardzo inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. This is sooo pretty, I love how the pools of polish look like little galaxies! A very cute manicure! I've been hooked on doing drag marbles lately too! xx

    OdpowiedzUsuń
  30. This looks so fascinating, as you said, like sparkly thistles :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Different and quite bold, like it!

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę spróbować tej metody, bo bardzo podobają mi się Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś dawno próbowałam, ale to było lat temu xx. Nie wiem, jakby mi teraz wyszło, ale efekt u ciebie zachęca. Dodanie brokatu to był strzał w dziesiątkę, świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten brokat w ogóle jest efektowny do zdobień, bo sam mnie już tak nie zachwyca.

      Usuń
  34. This reminds me of some germs ;)
    But i like it :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holy sh*t, I don't want to infect you! :D

      Usuń
  35. This mani looks so unusal but still amazing!! I like it a looot! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Drag marble is a technique I want to try, sooner or later.
    I really like the outcome, here. The colour combo is a perfect match and glitters are the cherry on top!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.