Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 31 marca 2016

O cenie multichromów Colour Alike + swatche dwóch pastelowych lakierów do stempli.

 Trzy nowości na dziś! Dwa lakiery do stempli od Colour Alike oraz rosyjska płytka do stempli - Lesly. Do tego coś jeszcze. Będzie długi post!

Three freshmen for today! Two nail polishes by Colour Alike and a Russian stamping plate - Lesly. In addition - something more. There's going to be a long post!


Te stemplowe, pastelowe słodkości kojarzą mi się nieodparcie z makaronikami. Na ciemnych kolorach stemplują super, na bieli słabiej - zwłaszcza żółty - a na kolorach nasyconych radzą sobie dobrze. Będę wam je pokazywać w manicure'ach na różnych lakierach bazowych (robiłam też mani z nimi m.in. na odcieniu łososiowym), bo coś mi się widzi, że nie będą leżały odłogiem. Kocham pastele. Dziwne, półtora roku temu prawie wcale ich nie używałam.

These stamping polishes, pastel cutesies, bring macaroons to my mind. They stamp great on darker shades, worse on white - especially yellow one - and on saturated shades they work well. I'm going to show them on various backgrounds (I did another mani with them on a salmon shade), because I guess they will often be in use. I love pastels. Strange, I almost didn't use them about a year and a half ago.

Poniżej - na bardzo ciemnym, prawie czarnym tealu:

Below - on a very dark, almost black teal:







Obydwa są gęste, ale w sam raz. Nie miałam problemów z przenoszeniem wzorków. Punktacja? Będzie wysoka. Powiedzmy 9/10 pkt.

Both are thick but OK. I didn't have problems with transferring patterns. They get many points from me both. let's say 9/10 pnts.





Golden Rose, Rich Color, 149; Colour Alike, B. a Sweetheart & B. a Lemonade.







Pomysł, by wzięto się za pastelowe lakiery do stempli uważam za bardzo trafiony - a wy?

I think the idea to produce pastel stamping nail polishes is very good - and you?

Wypowiem się też na temat najnowszej kolekcji ich lakierów za ok. 65 zł/sztuka.

Ostatnio na Facebooku jest głośno, bo B. Loves Plates i Colour Alike wypuściło na rynek multichromowe lakiery do stempli za ok. 65 zł/8 ml. Cena sporo wyższa niż ta dotychczasowa lakierów do stempli, była dla wielu - w tym mnie - sporym zaskoczeniem. Producenci wyjaśniają, że porządny multichromowy pigment jest drogi, a do produkcji lakieru do stempli potrzeba jego sporej ilości. Sprawdziłam z ciekawości - pigment ten naprawdę jest mocno kosztowny, choć nie wiem, ile trzeba go zużyć na buteleczkę.

I'm also going to tell you a few words about the newest collection of theirs and nail polishes that cost about 65 zloty/8 ml.

There's been a hot topic on Facebook because B. Loves Plates and Colour Alike have released three multichrome nail polishes that cost about 65 zloty/8 ml. The price, much more higher than usual cost of a stamping polish of theirs, was a huge surprise for many, including me. The producers explain that the prices are high, because multichrome pigment of a good quality costs a lot and they need more of it than for a common nail polish to create a great opacity for a stamping polish. I checked prices of pigment out of curiosity and it is really expensive - I don't know how much you use for a bottle though.

Praktycznie odkąd prowadzę bloga, kupuję lakiery od Colour Alike. Lubię je, ich jakość mnie satysfakcjonuje, miałam większość z ich oferty przez wszystkie te lata. Fajna była polityka firmy co do fanów: robiono konkursy na nazwy dla lakierów. Udało mi się dwa razy wygrać konkurs na nazwę, co mnie bardzo ucieszyło - jeden z tych lakierów bardzo lubię, a jest to Kwiaciarka. To się pochwaliłam :D Takie konkursy dawały fajny klimat, bo nazwy często były zabawne. Ostatnio często nazwy są już gotowe, lakiery do stempli wg schematu B. a...., co jest oznaką fuzji Colour Alike z B. Loves Plates. Ona ma swoją nazwę i nalepkę, Colour Alike logo marki z przodu buteleczki.

Basically since I've been running my blog, I've been buying Colour Alike nail polishes. I like them, their quality is satisfying for me; I had most of them out of these they released last years. There was a nice policy of the brand towards fans: they were making contests for names of their polishes. I managed to win these contests twice: I like one of these polishes a lot, its name is Kwiaciarka (the Florist). So I have boasted about it :D These contests were giving a good vibe, because names were often funny. Nowadays the names are usually ready since the release, stamping nail polishes according to B. a... scheme, what means a fusion of Colour Alike with B. Loves Plates. She has her names and a sticker, Colour Alike has a logo in the front of the bottle.

Colour Alike i B. zrobili wiele dobrego dla lakieromaniaczek. Fajnie, że wprowadzili lakiery do stempli, to luka na polskim rynku. Cieszę się, że B. objaśniła wielu tajniki stemplowania i wprowadziła do sprzedaży sensowne gumki (jak to brzmi :D O gumki do stempli chodzi :D). To, co aktualnie widzę, to próby zdobycia rynku światowego, co samo w sobie jest OK, no bo czemu nie? Niestety, dla wielu ceny tych najdroższych wykończeń mogą być nie do przejścia... Trochę szkoda, że nie poinformowano wcześniej klientek o możliwych sporych podwyżkach cen (bo stworzenie multichromów do stempli, które są wg marki prawdopodobnie lepsze od wszystkich innych dostępnych za granicą, że zacytuję wpis na Facebooku, to może być mocne wejście na rynek międzynarodowy). Może wówczas zaskoczenie byłoby mniejsze. Sama B. pisze, że lakiery te mogą sprzedawać się głównie za granicą.

- kliknijcie, to wam się dyskusja powiększy :) -





W każdym razie sądzę, że jeśli marka będzie nadal dbać i o możliwości polskich kieszeni, robiąc również lakiery o innych wykończeniach, tańsze, i nie tylko do stempli, będzie OK. Bo Polki w pewnym stopniu wypromowały markę i zwyczajnie chciałyby, by było je na te lakiery stać... Ja zamówiłam sobie jeden, nie bez wewnętrznej walki ;), ale zdaję sobie sprawę z tego, że jest to wykończenie droższe od innych. Tymczasem przygotowałam dla was swatche multichromu nr 217 z Born Pretty, lakieru-kameleona, byście mogły wyrobić sobie zdanie, jak stempluje lakier multichromowy nie przeznaczony do stempli - może się wam to na coś przyda. Jego regularna cena to prawie 16$ za 6 ml - klik. Colour Alike sprzedaje takie taniej - za 32 zł/8 ml.


Colour Alike and B. did many good things for nail polish maniacs. I'm glad they produce stamping lacquers, there was an empty space on the market in Poland. I'm glad B. explained how to stamp and started to import good rubbers. What I can see now are attempts to be significant on an international nail polish market and it's OK, why not? I'm afraid that prices of some finishes may be too high and not acceptable for many Polish people... It's a pity both brands hadn't informed Polish fans about much higher prices connected to an attempt to be more significant on an international market - because I think that creating stamping polishes that - like Colorowo claims on their Facebook site, perhaps are better than ever created abroad - is meant to be a big entrance to an international nail polish market. Maybe the fan shock would be smaller then... B. herself says that these polishes will probably be bought mainly by people from abroad.

 I think that as long as the brand cares for Polish money possibilities, producing nail polishes with different, also cheaper finishes, and not only for stamping, it will be OK. Because I see Polish bloggers in some way have promoted the brand and would like to be able to buy these nail polishes still... I ordered one of them, not without an inner struggle, but I realize that the finish is more expensive. In the meantime I prepared swatches of a multichrome nr 217 by Born Pretty Store, a chameleon nail polish, so you could know how a chameleon nail polish that is not aimed for stamping stamps like. Maybe you'll find it useful. Regular price is almost 16$/6 ml - click. Colour Alike sells them cheaper - 32 zloty/8 ml.






Na czerni efekt jest całkiem dobry, choć moim zdaniem nieidealny. Przydałoby się jeszcze ciut więcej pigmentu, jak sądzę. Born Pretty zaleca używać tego lakieru na czerni, a gdy nim stemplowałam, odbity na gumce wzorek był słabo widoczny. No, ale ten lakier nie jest przeznaczony do stempli.

A jak na typowo letnim kolorku? Uuuu, tu już cienko. Bardziej mi to przypomina efekt syrenki niż multichrom.


I think the result on black is OK, but not perfect. There should be more pigment added because this nail polish is quite thin. Born Pretty says to use it on black and when I collected the image from the plate, the pattern was weakly visible on my rubber. But BPS polish isn't created especially for stamping.

How does it like on a typical summery shade? Weakly. More like a mermaid effect than a multichrome.






Oczekujcie w przyszłości wpisu ze swatchami stemplowego multichromu Colour Alike. Będziemy mogli wspólnie porównać ten kameleon z lakierem stricte do stempli.

Expect a post with swatches of a stamping multichrome by Colour Alike. We may be able to compare this chameleon with a nail polish aimed stricte for stamping.

Co sądzicie o pastelach i multichromach z najnowszej kolekcji?

What do you think about pastels and multichromes from the newest collection?


84 komentarze:

  1. Fajny post, podoba mi się to co piszesz o cenach lakierów i ich właściwościach. To prawda, nie wszystkie nas stać na tak drogie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że to kwestia kosztownego wykończenia i ilości zastosowanego pigmentu. Kto ile tego sypie i za ile to tajemnica firmy. Niemniej jednak patrząc na cenę multichromu z BP to jednak jest zawyżona! To nie lakier do stempli a kosztuje jak polski CA do stempli. Z drugiej strony, gdzieś mi migneły tańsze kameleony od AllePaznokcie... też nie do stempli raczej.

      Usuń
  2. ojeju coś wspaniałego te wzoreczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena faktycznie wysoka jak na polskie warunki :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastele do stempli fajna sprawa a cena tych multichromow mimo wszystko jak dla mnie za wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 pastele od CA i z wszystkich jestem zadowolona :)

      Usuń
  5. Pastelowe lakiery wyglądają b. fajnie - widać, że na ciemnym kolorze odbijają się świetnie. Dla mnie niestety cena nowych lakierów jest zaporowa i niestety się na nie nie skuszę :/ Ogólnie jak patrzyłam ostatnio na stronę colorowo to wiało tam pustkami i wiele świetnych lakierów jest już niedostępna a szkoda. Mogli by wrócić do produkcji swoich holosiów - były rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, lubię te holo nawet z ich rozproszonym efektem. Ale pamiętam czasy, gdy ludzie na FB narzekali, że za dużo holo... Chciałabym holo z większymi drobinkami, takie jak ma np. Zoya, ale z ceną maksymalnie powiedzmy do 35 zł ;) Zoya kosztowała mnie ok. 45 zł, ale to lakiery sprowadzane zza granicy, więc droższe.

      Usuń
  6. Mani piękne! Pastelowe sobie też zamówiłam - 3 odcienie + najnowsza płytka. Ceny multichromów mnie skutecznie odstraszają... Może gdyby ostrzegli, tak jak piszesz.. Póki co w każdym razie nie skuszę się - cena zaporowa jak dla mnie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które odcienie wybrałaś?
      No nie wiem, może gdyby wcześniej napisano coś w stylu: "Wypuścimy stemple multichromowe, na nasze oko są świetnej jakości, ale żeby taką jakość osiągnąć, potrzeba było sporo kosztownego pigmentu... tak, że cena będzie sporo wyższa niż zwykle, ale nie obawiajcie się, to nie znaczy, że od tej pory w naszej ofercie królować będą same kosztowne lakiery"...;)

      Usuń
  7. Pastelki są piękne!
    Co do multichromowych lakierów stemplowych, to El Corazon Kaleidoscope ma pięć kolorów, z czego ja mam cztery. Patrząc na słocze tych nowych CA, Corazon jak dla mnie wyglądem jednak wygrywa - również ceną - od 8 do 12,3 euro (zależy od koloru, poza tym przelicznik z rubli jest lepszy niż z euro) za 8ml. Stemplują na wszystkich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne :)
      Widziałam te z El Corazon. W sumie nie mam żadnego multichromu do stempli, dlatego się skusiłam na ten polski. Te z CA wyglądają dobrze, te z El Corazon też... może ciut lepiej na bieli, ale może to kwestia zdjęcia... Szkoda, że nie mogę porównać ich obu. Chyba, że kiedyś je razem porównamy :D

      Usuń
    2. dokładnie! sama mam stemplowy "Storm Cloud" z El Corazon i jakościowo widzę że jest podobnie, a cena jednak bardziej przystępna. Powiem szczerze, że zatkało mnie jak zobaczyłam ceny na Allegro. nie wątpię w to, że faktycznie koszt produkcji tych lakierów jest wysoki i cena nie jest podyktowana chęcią wielkiego zysku, ale mimo wszystko nie wróżę im sukcesu...

      Usuń
    3. Cena bardziej przystępna, to fakt...

      Usuń
  8. bardzo ładne mani :) uwielbiam pastelowe lakiery!
    a co do tych cen, to też uważam, że trochę za drogo. pewnie przez długi czas sobie żadnego nie zafunduje, bo zwyczajnie nie mam pieniędzy na takie "głupoty" chociaż bardzo bym chciała ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku jakie cudeńka. Jak zawsze jestem u Ciebie to się zachwycam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Bardzo mi miło, bo pisze to osoba tworząca profesjonalne makijaże i charakteryzacje!

      Usuń
  10. Sama nie stepmluję, więc najnowsze lakiery mnie nie kuszą. Jednak sądzę, że cena nie jest wyssana z palca i wynika faktycznie z kosztów wytworzenia takiego lakieru odpowiedniej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne <3 Totalnie my style!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. pastele na czerni wyglądają super! moje 3 sztuki już do mnie jadą :D o mulichromach wypowiedziałam się wyżej, więc teraz tylko 2 słowa o Colorowo - przykro patrzeć jak ulubiona lakierowa marka zmierza w coraz gorszym kierunku. z sentymentem wspominam czasy tak ok 2 lata temu, kiedy każda ich nowa kolekcja to było wydarzenie, robili promocje, konkursy, w sklepie było pełno a ich social media tętniły życiem. a teraz... ehh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które wybrałaś?
      Pamiętam tamte czasy, fajnie było - ile się pośmiałam z zabawnych nazw, to moje :D Teraz jest bardziej pusto.

      Usuń
    2. zamówiłam beż, róż i miętowy ;)

      Usuń
    3. Beż też mam, a mięty nie brałam, bo mam z El Corazon.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ten wzorek też mi się bardzo podoba, jest udany :)

      Usuń
  14. Fajnie, że Colour Alike wchodzi na międzynarodowe rynki, to miło jak polskie firmy są doceniane i wygrywają z konkurencją. Cena za multichrom faktycznie do najniższych nie należy, ale jeżeli jest na nią sensowne wytłumaczenie to nie widzę sensu denerwowania się na markę. Reszta cen na szczęście jest na rozsądnym poziomie. Pastele bardzo mi się spodobały na czerni, świetna pigmentacja i bardzo fajnie dobrany wzorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele są naprawdę udane! Mam jeszcze beż, kiedyś pokażę.
      Wiesz, staram się zrozumieć obie strony. Po jednej zdanie marek, które chcą stworzyć coś wymiatającego, co kosztuje; po drugiej klientki, które nagle widzą solidnie śmigającą w górę cenę (do tej pory najwyższa za lakier do stempli to było 25 zł)i zaskoczenie. Może lepiej by było podnosić te ceny stopniowo, robiąc np. jakieś mocne holo? Nie wiem, w każdym razie zdanie klientki z FB o bodajże okrutnym biznesie to trochę za mocno powiedziane... No, ale z drugiej strony cenowo to też było 'z grubej rury'. Ja w każdym razie polskiemu biznesowi lakierowemu dobrze życzę; dobrze jest, gdy Polska liczy się na świecie.

      Usuń
  15. Podobają mi się obie kolekcje ale pastele nie są w moim stylu, przynajmniej teraz, więc nie kupuję:) A duochromy są drogie, nie miałam nic colour alike jeszcze, dopiero do mnie idą, i 60 zł na pierwszy lakier to dużo. Chociaż inwestować wolę bardziej w to co nakładam na buzię niż na paznokcie więc raczej nie kupię duochromów, ale popatrzę sobie na nie na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, pastele w moim stylu też niedawno nie były ;)

      Usuń
  16. Nam osobiście byłoby szkoda wydać kupę kasy na lakier ale z drugiej strony inni czuliby to samo stojąc przed półką ze zdrową żywnością :P Kwiatuszki super się odbijają od tła, podoba nam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy wydaje na to, co lubi ;) Wzorek jest przesłodki :)

      Usuń
  17. The pastel stamping polishes work really well over the dark base :) I like the mermaid effect of the multichrome in a way even if it's not fully opaque

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The 'mermaid' in reality was looking quite good, slightly dirty? I preferred this stamping on the black. But the mermaid was surprising :)

      Usuń
  18. W takim razie muszę kupić lakier od Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna ta pastelowa kolekcja.
    Co do nowych multichromów to dla mnie ta dyskusja na FB jest nieco momentami przesadzona... np ten komentarz o "okrutnym biznesie". Przecież nikt nikomu na siłę nie każe kupować. Fakt, też się przyzwyczaiłam do niższych cen Colour Alike, ale wierzę, że są one podyktowane faktycznymi kosztami produkcji a nie chęcią zysku na siłę. Multichromowego lakiery do stemli pewnie nie kupię - bo mi szkoda tyle wydać ;) Ale już na taki do zwykłego malowania się pewnie szarpnę, bo strasznie mi się podobają tego typu lakiery. I cieszę się, że polska firma coś takiego wypuściła na rynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niedawno pisałam o 'okrutnym biznesie', coś za mocne te słowa ;)
      Na polskim rynku są faktycznie lakierowe luki. Multichromów nie ma zbyt wiele, holo z mocnym efektem też nie. I dobrze, że wypuszczono te lakiery do stempli, bo np. ja Mundo de Unas nie chciałam ze względu na zbyt mocny zapach.

      Usuń
  20. Pazurki z kwiatkami wyglądają świetnie. Co do cen to szkoda ze są one aż tak duże.. Ponieważ nie każdy może sobie na nie pozwolić. Moim zdaniem, gdyby byli tańsze dotarliby do większego grona potencjalnych klientów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tańsza wersja, za bodajże 32 zł - lakier multichrom nie do stempli, a normalnego malowania.

      Usuń
  21. Niedawno zamówiłam sobie 3 pastelowe i czekam z niecierpliwością na paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh, those pastels stamp super well, I might have to have a close look at them!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Are you going to stamp? I'd gladly watch it :)

      Usuń
  23. Ale fenomenalnie wyglądają te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, kuszą mnie te lakiery ;-) Co do ceny to mamy wolny rynek, chociaż 2-3-krotnie wyższa niż w przypadku innych lakierów zaskakuje. Mimo to kibicuję firmie w podboju zagranicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie kusił jeden z nich, aż skusił - ciekawa jestem, czy wybrałam właściwy :D

      Usuń
  25. Ja nie interesuję się lakierami do stempli, więc ta cena mnie zszokowała mocno. Ale oby cena była warta produktu;)

    OdpowiedzUsuń
  26. po 1 : wzorki piękne-zaś mnie zaskoczyłaś:D
    a po 2: kurde cena jak dla mnie nie do przeskoczenia :(

    OdpowiedzUsuń
  27. mani przepiękne, sama nabrałam na takie ochotę :D a cena multichromów do stempli? no cóż... muszę odpuścić, wolę wydać te pieniądze na coś innego... chociaż nie powiem, podobają mi się bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ja w sumie się wahałam, bo raz, multichromy najlepiej wyglądają jednak na ciemnych kolorach, przynajmniej dla mnie, a dwa: pora roku idzie taka, że mniej się tych ciemnych zwykle używa. Zwyciężyło to, że lakierów do stempli multichromowych nie mam wcale.

      Usuń
  28. Wyglądają cudnie :) jednak ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  29. This is so pretty! I love the pop of the pastels against the black :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze zdobienie :) Cena tych lakierów rzeczywiście wysoka, ale rozumiem z czego to wynika, ja osobiście nie kupię, ale chętnie popatrzę u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pastel nail polishes for stamping are a fantastic idea, indeed and I love how the ones you showed us today work. I didn't knew that you won some name giving contests for CA polishes, your very creative and I congratulate you for this! Keep up the good work :) I don't own many Colour Alike polishes, but I love the ones I have a lot!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It was a long time ago, two years maybe?

      Usuń
  32. I don't use specific stamping polish for stamping just the normal ones :) I love the pastels on black more than multichrome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like them both, maybe pastels slightly more. With multichrome it looks more mysterious.

      Usuń
  33. ta czerń z kwiatkami bardzo ładnie gra :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow this stamping polish is amazing. Stamps so good over black!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. I love how great the pastels stamp over black!

    Well, about the new collection from CA - when I first saw the price on the homepage I thought it was a mistake. Or maybe the price for the whole collection. But then I realised it was really the price for only one bottle. Okay, maybe multichrome pigments are more expensive - but there are also multichrome stamping polishes from e.g. Kaleidoscope, they seem to work great and aren't as expensive. To be honest I'm a little bit deceived from the way CA has changed - when I first get to know them they made these stunning and very cheap holos, and now there's no holo, only stamping polish (which is nice too but I wish they would make more holo too) and it gets more and more expensive :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I guess you're right with Kaleidoscope. I haven't got multichrome Kaleidoscope and watched the CA multichrome only on the net at the present time, but they seem close in looks. I'd be able to say more when I receive my CA multichrome. Anyways, I'd like more holo too, even more expensive - not 65 zl/a bottle though- but with a more visible holo effect this time, for a change. That's my personal preference and I guess they just made a too high and fast price jump that was an unpleasant surprise for many. I'd be glad if the multichrome appears worth the money, though.

      Usuń
  36. For a start, your pastel stamping looks amazing! I'm deeply in love with the final result.

    On to the other topic, I used to buy CA before they managed to open their international website (which has higher prices). I've been MIA for a while and didn't know anything about the following developments until I've seen their stamping polishes on your blog and so I checked out their websites and had quite a cold shower looking at the prices.
    I mean, I'm happy to pay something more for great quality products and I usually do, but as someone also said there are brands like Kaleidoscope by El Corazon which have gorgeous polishes (and also multichrome stamping ones) at lower prices than these.
    Maybe Polish Zloty is less competitive than Euro when it comes to international profits, but they were starting to have a great international audience because of their qualityVSprice features and now I'm a bit skeptical about the future.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)
      I think that if the quality of the multichrome will be OK, that will be good. I'm glad I got many sincere answers from my readers.

      Usuń
  37. What a great post. I really hope the Colour Alike will remember their original market!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They have been taking us into the account so far and I hope it will continue.

      Usuń
  38. Pastelowe są bardzo fajne i cena też w sam raz, może się nawet skuszę, ale 65 zł za multichromy nie dam, chociaż podobają mi się szalenie. Jak na moją kieszeń to za drogo niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. Absolutely lovely and perfect for this season!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak czarnych nie lubię, tak te mogłyby mnie przekonać :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.