poniedziałek, 14 marca 2016







54 komentarze:

  1. Rzeczywiście jest świetnie napignentowany, idealny do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny, stempelki takie dokladne- bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki; moim zdaniem to nie jest moje najlepsze mani ;)

      Usuń
  3. na czerni dupy nie urywa ale jest nieźle :D mani śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam, też mam tyłek na miejscu ;D Mogłoby być lepiej z tą czernią.

      Usuń
  4. It's a beautiful mani, and it sure stamps well over black too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you; its opacity over black is good, but could be a bit better: 4 out of 5 points I'd say.

      Usuń
  5. Kolejne cudo paznokciowe w Twoim wykonaniu :) Co jeden wzorek to ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobienie. Mam tez ten lakier do stempli z BPS tylko że biały i jestem z niego zadowolona :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały kupiłam sobie kiedyś sama, znam go - jest bardzo dobry w kryciu.

      Usuń
  7. Zdobienie bardzo fajne, sam lakier też bym mogła mieć :P. Moją uwagę skupiła jednak świetna płytka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka łączka kwiatowa - wiosenna płytka :)

      Usuń
  8. Fajnie stempluje. Na czerni w sumie też daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ficaram bem legais..sobre o preto fica show também hein!

    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna na paznokciach! Na jasnym kryje bosko, na czerni - nieźle, ale mógłby jeszcze lepiej. Aczkolwiek na czerni dałaś mu wymagajacy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że wymagający; wszystko widać czarno na białym i grubą krechą ;)

      Usuń
  11. fajny wzorek z płytki, ładnie wygląda w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Wynalazek jest genialny, bo nie zawsze ma się czas czy umiejętności czy chęci na malowanie tych cienkich kresek ręcznie ;)

      Usuń
  13. Really pretty stamping aneta! :) I didn't know born pretty store has Konad stamping polish!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They didn't always have it, but for the past last months - they do :)

      Usuń
  14. That is a nice looking polish! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ja tam będę się powtarzać, zawsze podziwiam :* Ale buteleczka lakieru mi wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. That looks so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wzorek, moje kolory:), no i płytka paznokcia słusznej długości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. This looks so pretty! It reminds me of a fairy tale :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za odwiedziny, również obserwuję :)

    A wzorek wyszedł super i też w różu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w tej tonacji:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super radzi sobie na czarnym kolorze! śliczne zdobienie,uwielbiam róż

    OdpowiedzUsuń
  22. I had some Konad nail polishes and I know they worked very well. I like the color of this one!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesowite paznokcie! Przeglądam sobie twoje posty, patrzę i wzdycham żalem, a mam czasem problem by równo jednym kolorem pomalować ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał, genialne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że na czerni tak słabo kryje, ale zdobienie z nim zrobiłaś świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Konad stamping polishes are gorgeous, I've got a couple and they're another planet compared to ordinary polishes and some other stamping polishes I own. I didn't know BPS had this brand!
    Your mani is amazing, as usual <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They have Konad for a few months, don't remember exactly for how many. Half a year?

      Usuń
  27. cute manicure :D
    konad was the fist brand i owned when it comes to stamping, their plates and stamping polishes are really first class products :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too, I started with Konad plates, white nail polish and their stamping rubber. The rubber is too stiff to use for me but it collects patterns great.

      Usuń