czwartek, 24 marca 2016

Kaleidoscope by El Corazon, I Am Bright, I-12 At a Premiere.

W mojej kolekcji lakierów znalazło miejsce kilka nowych lakierów od El Corazon. Lubię tę markę! Lakier, który wam dziś pokażę, na żywo ma bardziej neonowy kolor. Szukałam w necie zdjęć, które idealnie by oddały ten odcień: niestety nie ma takich. Nawet zdjęcie ze sklepu ma nieco zmieniony, pozbawiony mocy neonu: klik. Ale wiecie - takie żarówki bardzo trudno się fotografuje!

A few El Corazons, new ones, found a place in my stash. I like this brand! The nail polish I'm going to show today is a vivid neon live. I was searching for photos on the net to show you the most proper shade of it, but there aren't any. Even photos on shop's site have a bit changed colour, less bold: click. But you know - neons are hard to photograph!



marka: El Corazon
kolekcja: I Am Bright
nazwa: I-12 At a Premiere
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: matowe, ja nazywam je 'gumowym'
pojemność, cena: 15 ml/5, 50 euro plus koszt wysyłki
moja ocena: 8/10 pkt

brand: El Corazon
collection: Kaleidoscope, I Am Bright
name: I-12 At a Premiere
number of coats: 2
finish: matte; I call it 'rubbery'
price, amount: 5,50 euro plus shipping cost/15 ml
my rating: 8/10 pnts




Lakier należy do grupy the big 5 free, więc nie znajdziecie w nim toluenu, formaldehydu ani jego żywicy, DBP i kamfory.

This nail polish is the big 5 free, which means you won't find toluene, formaldehyde and its resins, DBP and camphor here.

Jak na taki żywy, neonowy odcień (opisany na stronie sklepu jako żywa szmaragdowa zieleń) krycie jest bardzo zadowalające, a czas schnięcia bardzo szybki, ok. 10 minut. Malowanie? W mojej buteleczce trafiły się takie malutkie, czarne kropeczki, które spowodowały, że na kilku paznokciach zrobiły mi się malutkie grudki. Możecie to zobaczyć na ujęciu makro: 

The opacity is very good when you take into the account that it's a neon (described on the shop's site as a bright emerald green). The drying time is very fast - about 10 minutes. Paiting? I got some tiny black dots in my bottle and they caused tiny clumps on a few nails. You can watch it in the macro shot below:




Ale i tak lubię ten lakier! Dostał on w prezencie kilka stempli, robionych również neonem od El Corazon. 

I like this nail lacquer nevertheless! It got a few stamps in a gift, done with an orange neon by El Corazon.






Tu jeszcze zdjęcie robione komórką, zżarło moc szmaragdu chyba jeszcze bardziej ;)

There's also a photo made with my cell phone, but it ate the emerald power even more ;)




W rzeczywistości to manicure było o wiele bardziej rzucające się w oczy ;) A, użyta płytka to MoYou Pro XL 12.

Lubicie szmaragdowe odcienie?


In reality this manicure was far more striking ;) Ah, the stamping plate I used is MoYou Pro XL 12.

Do you like emerald shades?

63 komentarze:

  1. Kolor ładny, ale zdjęcia zupełnie nie oddają jego neonowej natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w poście, żadne zdjęcia, które widziałam w necie, nie oddają idealnie jego neonowej natury. Ma power i charakterystyczny odcień, który najwyraźniej ogłupia aparaty ;)

      Usuń
  2. Very nice shade! Perfect for spring)

    OdpowiedzUsuń
  3. How well stamps that fuchsia! And I love the contrast with the green *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny zielony,kojarzy mi się z Bożym narodzeniem,nie wiem czemu :D śliczne stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nawet trochę też, pewnie przez skojarzenie z choinką ;)

      Usuń
  5. Oh your nail art! Stunning! Love that base color as well. And the brand!

    OdpowiedzUsuń
  6. sama ta zieleń ma w sobie moc! a z połączeniem ze zdobieniem tym wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest moc zieleniny szmaragdowej, oj, jest ;)

      Usuń
  7. Mam go i wiem jak go ciężko uchwycić na zdjeciach! Moj tez miał te grudki ale po intensywnym rolowaniu sie rozpuscily - to byly kulki pigmentu zle rozpuszczone :-D ze stemplem wyglada niesamowicie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ty też piszesz, że na żywo te neony mają bardziej intensywny odcień. A inne twoje neony też miały te grudki? Mam jeszcze 2 i już ich tam nie znalazłam...

      Usuń
    2. nie, grudki były tylko w zielonym - widocznie ten jeden pigment był trudny do rozpuszczenia :)

      Usuń
    3. Ja ci je chyba ukradnę, te neony ;D

      Usuń
  8. I love this color! your nails are so beautiful Aneta, I love their shape :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad; I think they look much better this way than the previous square ones.

      Usuń
  9. Ja osobiście nie znosze zielonego i wszystkich jego odmian, ale paznokcie wyszły idealnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też kiedyś nie lubiłam zieleni na paznokciach, ale mi się odmieniło :)

      Usuń
  10. Absolutnie wyjątkowy kolor -naprawdę szczerze nie widziałam nigdzie czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podobny, ale nie ma takiego półmatowego wykończenia - Golden Rose, Color Expert 55.

      Usuń
  11. Mam ochotę na el corazon jak się napatrzę na zdjęcia :D Może nie szmaragdowy, nie do końca mój kolor, ale widziałam już tyle ślicznych odcieni na blogach że szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też nie jest mój ulubiony odcień zieleni, choć jakimś dziwnym zrządzeniem losu ostatnio dość często takie noszę :O Piękne są niektóre z kolekcji Sophisticated Polishmaniac :)

      Usuń
  12. Ya neons are always really hard to photograph :( I love this neon emerald green especially with the stamping! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are so bright that cameras often can't copy this!

      Usuń
  13. Połączenie zieleni z różem wygląda bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać neon czy nie widać i tak ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro piszesz, że nie wyszedł tak jak w rzeczywistości, to nie wiem, czy mi się podoba, czy nie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. juz sobie wyobrazam ten kolor w neonowej wersji, piekny i super na wiosenne/ letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba tu faktycznie uruchomić trochę wyobraźni ;)

      Usuń
  17. It's a beautiful green, and I love the splatter stamping!

    OdpowiedzUsuń
  18. Não é meu tom preferido, mas ficou muito bom com a carimbada.


    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie zielenie zawsze wychodzą na zdjęciach kompletnie inaczej niż w rzeczywistości ; a co do lakieru to przyjemny; taki typowo wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor wygląda bardzo ładnie :) Ciekawe czy te grudki to barwnik nie do końca rozmieszany, czy coś innego (taka ciekawość :P ).

    OdpowiedzUsuń
  21. I love my El Corazóns, and especially the ones from the I am Bright-collection. They're awesome!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gorgeous green shade and the finish is stunning too!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zielony o tej porze jest bardzo wskazany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. This looks really pretty! I love the emerald colour :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  25. E tam grudki, skoro ten kolor taki super!!! Mogłabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. my kind of green :D
    love the stamping too, well done :D

    OdpowiedzUsuń