wtorek, 29 marca 2016

Chevrony i negative space.



Tasiemkę do chevronów z Born Pretty zna już chyba każda lakierowa maniaczka; widuję je często na blogach. Przyszła i na mnie pora :) Bardzo fajna rzecz, odkleja się nie brudząc, a oprócz chevronów można z nią pokombinować na inne sposoby (np. jako szersza, podłużna tasiemka do negative space i innych).

I guess every nail polish maniac knows the chevron tape coming from Born Pretty; I've been seeing them often on various blogs. I bought it too :) It's a great thing, it doesn't make your nails dirty with glue. It's also useful for other manicures than with chevrons, f. ex. it can be used as a thicker tape than the common thin ones, for negative space and other manis.






Jak wam się podoba manicure z wykorzystaniem tego gadżetu?

Do you like my manicure created with this gadget?

56 komentarzy:

  1. Kolejny raz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. You see, not everybody likes this type of 'nude' space ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeden z moich najulubieńszych od GR :)

      Usuń
  4. fajne zastosowanie tasiemki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny fiolet :) Super pomysł na chevron :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie robiłam tego typu mani, ale chyba wreszcie muszę spróbować, bo bardzo ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie przepadam za negative space, ale Twoja wersja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdy lubi te 'nagie' przestrzenie na paznokciach ;) Fajnie, że się podoba.

      Usuń
  8. Jeśli już wykorzystuję tasiemki do zdobień, to tylko jako szablony ;) Nigdy nie robiłam jeszcze zdobienia, w którym widać płytkę (i w najbliższym czasie nie zrobię, bo jest żółta od lakieru :P ), ale na pewno zagości i u mnie. Bardzo podoba mi się Twoje mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Moja też ostatnio się przebarwiła. Jeśli masz lakier do frencza, na pewno ci pomoże coś takiego choć trochę ukryć.

      Usuń
  9. I absolutely love that tape, it's brilliant!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the negative space idea! :) unique take on the chevron. I should get the tape right now I just have the vinyls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad. The tape is cheap and worth having, I think.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Yeah, it's easy to do, I recommend this design :)

      Usuń
  12. It's a really cool tape - love that polish!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love it! Very beautifully done! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze to wygląda, ładny kontrast przy ciemnym lakierze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znowu mi się podoba Twój mani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne :) Ja używałam tylko zwykłych tasiemek, takie pofalowane wyglądają jeszcze ładniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że nie przepadam za tasiemkami. Sama nie wiem czemu :D Dla tej zrobiłam wyjątek ;)

      Usuń
  17. Bardzo lubię tą tasiemkę! Piękny negative <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To twoje mani mnie do niej zachęciły!

      Usuń
  18. Ciekawie wygląda, ale u siebie jakoś nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. I love negative space nail art, they always look very chic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, you can achieve a chic look with them :)

      Usuń
  20. Bardzo mi się kolor podoba :) a wzorek wygląda trochę świątecznie, jak z dekorowania pisanki :D

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bo takie zygzaki bywają właśnie na pisankach. Między innymi :)

      Usuń
  21. Bardzo ciekawy, subtelny manicure! Podoba mi się odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. It's a very classy final effect! I love chevron patterns, and this one is no exception even if it's super thin!

    OdpowiedzUsuń
  23. Although I'm not a big fan of negative space manis, I like how this one looks, very elegant!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda przyjemnie :) Fiolet jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ładniuskie :D kurcze :D przyjedziesz mi takie zrobic :P??

    OdpowiedzUsuń
  26. I love negative spaces! Beautiful manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  27. This is so pretty! I love the dark purple colour :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie, bardzo fajny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I like chevron nail art, it's wonderful

    OdpowiedzUsuń