Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 28 marca 2016

Biocura, lakier nr 09, Róż - w retro mani.

Drodzy czytelnicy! Jeśli macie market Aldi w waszej miejscowości lub jej pobliżu, być może zauważyliście, że mają tam w ofercie również lakiery. Kiedyś potrzebowałam na szybko top coatu i w moje ręce wpadł, oprócz niego, również i ich lakier - bo nie miałam podobnego odcienia. Wykorzystałam go jako bazę w dzisiejszym zdobieniu. 

Dear readers! If you have Aldi store near the place you live, perhaps you've noticed that they have nail polishes in their offer too. I needed a top coat quick so I took also another nail polish to check it out - I didn't have a similar shade. I used it as a base colour in today's manicure.





marka: Biocura
nazwa: 09 Róż
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 8, 5 ml/4, 50 zł
moja ocena: 7/10 pkt


brand: Biocura
name: 09 Pink
number of coats: 2
finish: glossy
price, amount: 8, 5 ml/about 1 euro
my rating: 7/10 pnts


Lakier ten jest sprzedawany w kartonowym pudełku; z tyłu opakowania są wymienione składniki. The Big 5 free!

This nail polish is sold in a carton box. There are ingredients listed on it; it's the Big 5 free lacquer.




Pędzelek jest bardzo wygodny, średniej grubości, lekko owalny.

The brush is very comfortable, medium thickness, oval one.






Na opakowaniu piszą, że odcień to róż, ale wg mnie konkretniej to marsala.

On the package they say it's pink but more precisely it's marsala.




Jeśli chodzi o czas schnięcia, to ok. 15 minut. Lakier ten przypomina mi w rozprowadzaniu i wykończeniu Essie. Tak jak one - uogólniając - łatwo się rozprowadza i tak jak one stosunkowo szybko ściera się na końcówkach. Przynajmniej na moich :) Błyszczy słabiej, niż Essie i lekko przebarwił mi paznokcie po użyciu topu.

When it comes to the drying time, it's about 15 minutes. This nail polish reminds me in painting and in its finish  of Essie ones. It paints easily, like - in general - Essies and just like Essies wipes off quite fast on tips. At least on my tips. It shines less than Essie and it stained my nails slightly when used with a top coat.





Kupiłam jakiś czas temu płytkę JQ-70 i postanowiłam jej tu użyć. Zawiodła mnie trochę, bo ma niepraktycznie rozplanowane wzorki; chcąc wykorzystać z niej jakiś motyw, zbieram przy okazji ten leżący obok. Są po prostu na mnie za małe, a moje paznokcie nie należą obecnie do najdłuższych, jakie nosiłam.

 Zanim przystemplowałam wzorek, pomalowałam paznokcie własnoręcznie zrobionym tintem w podobnym odcieniu, co marsalowa Biocura (kciuk, środkowy i wskazujący). A wiecie, z czego go zrobiłam? Z tuszu długopisu w odcieniu brudnego, metalicznego różu. Wyszedł taki delikatny shimmer:


I bought a JQ-70 stamping plate some time ago and decided to use it. I was a bit disappointed with this one, because it has impractically set patterns; when I want to use one of them, I usually collect it together with another lying nearby. They are simply too small for my nails and my nails aren't the longest I was wearing. 
Before I stamped the pattern, I painted my nails with self made tints in a similar shade Biocura has (my thumb, middle and ring finger). Do you know what I made this tint from? A metallic 'dirty' pink from a ball-pen. I achieved a subtle shimmer:







Rezultat jest retro:

The result is retro:




Sophin nr 68; Biocura, nr 09; Biocura (tint); Golden Rose, Prodigy Gel (clear).


Komentujcie :)

Comment, please :)


62 komentarze:

  1. Muito bonita essa cor..ficaram umas gracinhas.


    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ten kolor nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie raczej też nie. Jakoś 'poza strefą komfortu'. Ale by się o tym przekonać, musiałam go trochę ponosić ;)

      Usuń
  3. fajny ten roz, nie probowalam nigdy lakierow z Aldi
    Najbardziej jednak spodobal mi sie ten tint- extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro bardziej podoba ci się moja radosna twórczość niż sklepowy lakier, to b. mi przyjemnie ♡

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się kolor bazowy lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przemawia do mnie ten kolor, ale za to podoba mi się zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest dziwny. Taki róż wpadający w brąz, ma w sobie coś retro. Okazało się, że nie do końca komfortowo się w nim czułam, ale spoko - kosztował tyle, że jeśli moje odczucia się nie zmienią, mogę go bez żalu wywalić do kosza ;)

      Usuń
  6. Love the tint you made :) the shimmer is pretty! I love the stamping too it does look retro!

    OdpowiedzUsuń
  7. It is sweet, and you are right, it has a retro vibe to it!

    OdpowiedzUsuń
  8. W Lidlu widziałam lakiery, a do Aldika prawie nie chodzę, więc nie wiem, co mają ;-) Tint wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś tam będziesz, to polecam ich syrop klonowy - pycha!

      Usuń
  9. Miałam kiedyś tusz do rzęs i pomadkę ochronną z Aldiego, ale nie wiedziałam, że ta firma ma też lakiery, muszę się temu przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz do rzęs też mam; moim zdaniem tak na cztery z minusem w szkolnej skali ocen ;)

      Usuń
  10. Very pretty shade! And thanks for your sweet comments on my blog! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It looks great, I really like these colours together :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemny kolorek, kurcze nie powiedziałabym, że może farbować , bo raczej tak jest w przypadku intensywnych kolorów , a ten do takich nie należy .Fajny pomysł na tint!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona! Zostawia takie lekko brązowawe przebarwienia jak po czerwieni. Na szczęście tylko 3 paznokcie miałam z topem :)

      Usuń
  13. Ładny kolorek:)a zdobienie ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the color you chose for stamping! the base and that flowers are making unique combination! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am glad you like the combo, I think they match well too :)

      Usuń
  15. kolor oryginalnie ładny taki rozmokły :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie t owygląda z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdobienie :) A kolor tak średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz w ogóle słyszę o takich lakierach a cena bardzo zachęcająca! Piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni nie mają dużego wyboru. Widziałam czerwień, purpurę i ten nietypowy 'róż' plus baza i top coat w jednym. Ale powiem ci, że przyjemnie się nimi maluje.

      Usuń
  19. Łał ale piękny kolorek, lubię na pazurkach taki brudny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. That shimmer!! <3 <3 Gorgeous shade and well done with the yellow print!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny kolorek :) nawet nie słyszałam o tym sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek bardzo w moim guście, tak samo jak zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  24. The close-up pictures shows how lovely the nail polish it is!

    OdpowiedzUsuń
  25. Na swoich paznokciach za takimi odcieniami nie przepadam, ale u Ciebie prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, delikatne i kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  27. What a pretty manicure! I like this combo *__*
    Happy Easter with delay dear Aneta =)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. A mi kolor bardzo się podoba - ja lubię takie dziwne odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą fajnie, że w markecie mającym w swojej ofercie przede wszystkim jedzenie można trafić na tani i ciekawy lakier :)

      Usuń
  29. Well, the final result looks very classy, anyway!
    I've got a couple of plates like that, but I don't use them because of your very same issue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fortunately mine was cheap, and yours?

      Usuń
  30. Róż i kwiatuszki do nas przemawiają :D Piękny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. What a lovely colour! We have Aldi here in the south of germany, too, but their polish is called Lacura. But I think in the north it's Biocura, too.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lacura :) I'm wondering why the change in names ;)

      Usuń
  32. I really like this colour! Thank you for sharing :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie paznokcie mi się podobają. Lubię na paznokciach róż, fiolet, beż :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.