niedziela, 21 lutego 2016

Yves Rocher, Volumizing Shampoo.


Cześć!

Pokażę wam dziś jeden z moich ulubionych szamponów; zużyłam już jedną butlę, a to, co widzicie na zdjęciu, to flaszka nr 2 :)


Hi!

Today I'm going to show you one of my favourite shampoos - this is the second bottle I have because I've already used one :)




marka: Yves Rocher
nazwa: Volumizing Shampoo (szampon zwiększający objętość do włosów cienkich i delikatnych)
pojemność, cena: 300 ml/9,90 zł plus koszt wysyłki
moja ocena: 8/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak

brand: Yves Rocher
name: Volumizing Shampoo, Mallow, Fine Hair
amount and price: 300 ml/ about 10 zloty plus shipping cost
my rating: 8/10 pnts
would I buy it again? yes




Szampon ten nie zawiera silikonu, parabenów i barwników, to na plus. Na plus też to, że mnie specjalnie nie uczula (a są szampony, po użyciu których wciąż się drapię lub piecze mnie skóra głowy) i że naprawdę dodaje objętości.Włosy po wyschnięciu sprawiają wrażenie, jakby ciut więcej ważyły, ale nie są obciążone. Polubiłam go i dość często używałam; teraz zaczynam właśnie drugą butelkę i mimo, że moje włosy nie są cienkie, a raczej z tych grubszych, to objętość mają jeszcze większą i to mi pasuje. Cena też mi pasuje! Szampon zawiera składnik zwany coco-glucoside, który odpowiada za słabsze spienianie, ale zwykle mniej alergizuje. Choć mamy tu też ammonium lauryl sulfate, który potrafi alergizować: źródło wiadomości, a jako przedostatni składnik - sól, która też może podrażniać, no i dość wysoko - zapach. Zapach delikatny, malwa, słodkawy i przyjemny. Ogólnie jestem na tak!

Znacie go? Jakie jest wasze zdanie na temat szamponów dodających objętości?


This hair shampoo doesn't contain silicone, colorants and parabens. Also its advantage is that it doesn't cause skin allergy to me: there are shampoos that cause my scalp itch and sting after usage. It really adds more volume to my hair! And I don't have fine hair, rather thick but I want it with even more volume ;) The Yves Rocher cosmetic foams less than a common shampoo and I got used to it. When my hair is dry, I have an impression they weigh more but they aren't too heavy. I like using it; the smell is gentle, sweet mallow, not oversweet thankfully. I like the price too. This shampoo contains an ingredient called coco-glucoside, which I found that causes less allergies and makes the weaker foam; but there's also ammonium lauryl sulfate, that causes more allergies to sensitive scalps and makes more foam: source of information here. The shampoo also contains salt, which is the second to last and can irritate more sensitive scalps plus fragrance, quite high among the ingredients. All in all I'm for this shampoo!

Do you know it? Do volumizing shampoos work for you?







30 komentarzy:

  1. swietny szampon, ja lubie zmieniac szampony dosc czesto wiec z pewnoscia sie skusze na zakup wlasnie tego :)
    Milej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks and sounds like a nice product :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I've tried some YR shampoos, but not this one yet. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I've noticed you like this brand!

      Usuń
  4. Ja znów wróciłam do szamponów babuszki, dobre składy i dobra cena :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, a mnie babuszka uczula... drapię się po niej i drapię ;)

      Usuń
  5. I don't know it, and I have short hair, so I guess volume or not is not is maybe unimportant LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. More important on longer hair, I guess ;D

      Usuń
  6. Używałam go i byłam zadowolona z efektu, jednak moje włosy preferują naturalne szampony, po innych reagują łupieżem dlatego i ten nie zawitał u mnie na długo. Szampony dodające objętości lubię, ale wiadomo, że efekt nie utrzymuje się zbyt długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę naturalne, tego bym do specjalnie naturalnych nie zaliczyła... ale jako jeden z niewielu nie uczula mnie tak, bym wciąż się po nim drapała ;)

      Usuń
  7. Spróbowałabym z chęcią, bo lubię YR. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam ten szampon na moich włosach. Efektu WOW u mnie nie było widać, ale grunt że dobrze mi my włosy ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze myje :) Teraz najbardziej lubię chyba szampon owsiany Sylveco, pod warunkiem, że zastosuję po nim odżywkę.

      Usuń
  9. Jeszcze nigdy nie sięgałem po ich szampony do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mamy bogatego doświadczenia z szamponami :) Raczej skupiamy się na jednym, który jest dla nas spoko :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam szampon dla włosów przetłuszczających się i nie polubiłam się z nim... teraz nie chcę ryzykować z innymi szamponami tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting! We do have Yves Rocher here in Sweden! I'll look it up :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) I think this one is worth checking out, but not each shampoo of theirs works well for me.

      Usuń
  13. Nie miałam żadnego szamponu tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. mi to by się raczej przydał w wersji "okiełznującej" włosy a nie zwiększającej objętość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to ja lubię włosy 'na Chopina' :D

      Usuń
  15. Nie znam tego szamponu, ale lubię ten odbudowujący z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam szamponu z YR zazwyczaj kupuję już sprawdzone ;)

    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great review! I like volumizing shampoos too even though my hair isn't too fine :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje nigdy nie mają objętości, ale nie zależy mi :)
    Latami używam szamponów od YR i bardzo je lubię. Teraz zamówię ten w kremie "Low Poo" podobno jest super... Tego nie miałam, kiedyś uwielbiałam ich z hamamelisem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. This sounds really nice, I may have to try it because I'm always looking for a way to add more volume to my hair :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń