Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 27 lutego 2016

YOPE, Mydło w płynie, Figa.


Witajcie :)

Dziś opowiem wam pokrótce o kosmetyku, na który warto zwrócić uwagę i który ma szansę ponownie zagościć w naszym domu.

Mowa o mydle w płynie YOPE - marka ta to nowość na moim blogu. Za 500 ml w butelce z dozownikiem płaci się ok. 15 zł plus koszt wysyłki. Dlaczego skusiłam się na nie? Bo szukałam mydła do rąk, które nie zawierałoby wysuszającego skórę SLS/SLES.


Hello :)

Today I'm going to tell you about a cosmetic that is worth paying attention and it has a chance to be back at our home again.

I'm telling about YOPE liquid soap. YOPE is new on my blog. I paid 15 zloty plus shipping cost for it. Why had I chosen this one? Because I was searching for a hand soap that wouldn't contain SLS/SLES among the ingredients: they can dry skin a lot.




Tak producent pisze o swoim kosmetyku:

Producer says the soap contains 100% natural figue extract and high amount of glycerin. 92% of a total content is from natural origin or of a low degree of processing.




Mam wrażenie, że skóra była mniej wysuszona niż w przypadku regularnego używania żeli z SLS. Regeneracji specjalnie nie zauważyłam, natomiast bardzo przyjemnie używało mi się tego kosmetyku. Pachnie on elegancko, kwiatowo: zapach z klasą! Pieni się ładnie (Sodium Lauroyl Sarcosinate został użyty tu jako spieniacz razem z Cocamidopropyl Betaine). Jest też gliceryna, ekstrakt z figi, Coco-Glucoside (delikatny środek myjący), konserwanty nie będące uwalniaczami formaldehydu oraz kompozycja zapachowa, kwas mlekowy i pantenol. 

I have an impression that skin on my hands was less dry than after regular usage of soaps containing SLS. I haven't noticed regeneration they promised but I was using this cosmetic with pleasure. It smells lovely, flowery, elegant: a classy scent! It foams well and what was used for foaming are: Sodium Lauroyl Sarcosinate and  Cocamidopropyl Betaine. There's also glycerin, figue extract, a gentle cleanser Coco Glucoside, preservatives that aren't formaldehyde releasers and fragrance, lactic acid plus panthenol. 


W mojej ocenie mydło jak najbardziej nadaje się do codziennego mycia rąk i dostaje 8/10 pkt. Myłam nim także czasem twarz i nie podrażniało mnie wcale, natomiast mój mąż dostał uczulenia na twarzy (skóra stała się czerwona i piekła). Do ciała go nie używaliśmy (synek używa mydła dla dzieci).

In my opinion the soap is really suitable for everyday hand washing and gets 8 out of 10 points. I sometimes washed my face with it and it didn't irritate my skin; my husband got an allergy on his face though (his skin became red and burning). We didn't use it for body care, and our son uses a soap for children.




Projekt opakowania jest odjechany, niebanalny i ciekawy. Mydło jest wydajne. Miałam też próbki wersji wanilia - cynamon i bardzo słodko pachniały, głównie wanilią. Wolę wersję figową, ale wanilia i cynamon też były OK.

The project of the bottle is crazy, unique and interesting. The soap is efficient. I also had samples of vanilla-cinnamon version and they were smelling very sweet, mainly with vanilla. I prefer the figue version, but vanilla and cinnamon were OK too. 

Co powiecie o tym mydełku? Prawda, że opakowanie przyciąga wzrok?

What will you say about this soap? Don't you think the package is very eye-catching?

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie widziałam podobnego w kosmetykach (mam na myśli grafikę ;).

      Usuń
  2. Tak, opakowanie zwraca uwagę :)
    Całkiem fajne, nigdy go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i na pewno po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sięgnęłam - niedawno kupiłam wersję "werbena" :)

      Usuń
  4. Wydaje się całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie nietuzinkowe ;)) i zapach figi kuszący :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wszyscy kuszą tymi mydełkami :) Chyba jeszcze nie widziałam jego żadnej negatywnej recenzji :) Fajna alternatywa dla tych chemicznych i podrażniających :)

    OdpowiedzUsuń
  7. It sounds like a great product - and the label is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowanie jest świetne przykuwające oko no i zapach też musi być ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie fajne, chociaż jakby nie było napisane, że to mydło w płynie to patrząc na grafikę nie domyśliłabym się co to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie sugeruje mydła ;)Nic nie sugeruje, taka bardziej artystyczna grafika ;)

      Usuń
  10. This sounds really nice! The packaging is cute, and it's good that it didn't dry out your skin :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Great review! My soap is a bit drying right now so I've been looking for a new one. Yes the packaging is eye catching :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ptaszek jest uroczy! Uwiodła nas ta grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo byłam ciekawa tych mydeł, a teraz czuję się przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I absolutely love the package :D
    Sounds like a great product!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.